dus als je afgestudeerd bent kan je mijn cobra verzorgen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 winkelmedewerker/management/dierverzorging
Zolang je er maar wat van leert tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De mijne is ook niet heel moeilijk alleen management en financiering zijn lastige vakken
ja tuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dus als je afgestudeerd bent kan je mijn cobra verzorgen?
Ach geeft nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh het ging om de naam![]()
Blond he![]()
Sorry
oke even kijken of mobiel nog aan gaatquote:
welke poll?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaa jij ook? Stem ook ff op Beyonce in App0ls poll.
gadverquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
welke poll?
ligt eraan wie er nog meer in staan.
ik moet nu eten, maar het is vieze rijst met van die kikkererwten en nog wat spul.
moe je eff bij mijn active topics kijken, en dan GC / Knapste vrouwelijke popster van nu by AppelCakequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
welke poll?
ik moet nu eten, maar het is vieze rijst met van die kikkererwten en nog wat spul.
Gewoon klikken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
welke poll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |