Ik trek lelijkerds aan!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Al zou je niet beter weten zou je denken het is een vent
i wanna see.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef AppelCake het volgende:
Eerst ginger en nu... even een bijnaam verzinnen. ;o
Ik ben groot, knap en slim.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vast niet omdat je zelf zo knap bent
Gadverrrdamme, lelijke vmbo'ersquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben groot, knap en slim.
Iedere lelijke vrouwelijke vmbo'er wil me.
ik wil je nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben groot, knap en slim.
Iedere lelijke vrouwelijke vmbo'er wil me.
Echt he. Allemaal van die moddervette benen, skinnyjeans en typhusgrote oorbellen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De helft op het vmbo is toch te dik.
Alsnog wil ik je nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij zit niet meer op het vmbo en je bent niet lelijk.
Ze zitten zeker helemaal vol met energiedrink van binnen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt he. Allemaal van die moddervette benen, skinnyjeans en typhusgrote oorbellen.
Ik had ook een maand ban, dus zo moeilijk zou dat niet kunnen zijn geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Appel, ik ben de bedenker van jou succesvolste topic in maanden![]()
NU DM'en OKE!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |