Mocht ook wel eens. Cavendish werd tot nu toe elke keer aan z'n lot overgelaten met een beetje hulp van Van Keirsbulck, waarna Terpstra dan steeds rond vrij ver vooraan eindigde zonder geholpen te hebben.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
Sterretje voor de naam betekent volgens mij dat die renner in aanmerking komt voor het jongerenklassement.
Hier iets meer info.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezentwitter:Amstelgoldrace twitterde op donderdag 07-02-2013 om 15:32:01De Franse wielerbond wil een Tour met alleen landenploegen. De bond wil 25 ploegen van 8 renners.De plannen liggen inmiddels bij UCI en ASO. reageer retweet
1968 belde.quote:Franse wielerbond wil Tour de France met landenteams
De Franse wielerbond FFC is voorstander van een Ronde van Frankrijk met landenploegen. 'Een revolutionair project', aldus FFC-voorzitter David Lappartient. 'De zaak Armstrong geeft dit project nog meer kracht en relevantie.'
De plannen liggen ondertussen al op tafel bij de Internationale Wielerunie UCI en bij de ASO, organisator van de Ronde van Frankrijk. De Franse wielerbond stelt 25 ploegen van acht renners voor, landenteams afkomstig uit alle continenten. Een Tour met nationale ploegen zou niet nieuw zijn in de geschiedenis van La Grande Boucle: van 1930 tot 1961 en in 1967 en 1968 werd de Tour immers al volgens die formule afgewerkt.
Het plan ligt bij de UCI en de ASO. 'Respons heb ik voorlopig nog niet gehad', zegt Lappartient, die zijn verder zal toelichten begin maart als alle Europese bonden om de tafel gaan zitten.
Ja, zal Cavendish ook weinig uitmaken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:41 schreef Blik het volgende:
Net of het wat uitmaakt voor de winst. Of Wiggins en Froome nu voor Sky rijden of voor de UK
Nou, Cummings, Thomas, Kennaugh, Tiernan-Locke, dan kom je toch al een heel eind.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ze moeten aan 8 renners geraken. Een grote meerderheid van de Britse renners is veel geschikter om Cav te helpen dan Wiggins/Froome.
Want?quote:De zaak Armstrong geeft dit project nog meer kracht en relevantie.'
Cummings en Thomas zie ik als veel interessantere helpers voor Cav dan voor Wiggins. Bij Tiernan-Locke moet ik nog zien of die ook een col kan oprijden. Dat zijn allemaal halve gokken waarbij je moet zien of het wat wordt, bij Cavendish kan je probleemloos een team opstellen waarvan je 100% zeker weet dat het betrouwbaar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou, Cummings, Thomas, Kennaugh, Tiernan-Locke, dan kom je toch al een heel eind.
Veel klimmen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef TheArt het volgende:
Ziet er naar uit dat Lars de tijdrit deed op een gewone fiets
[ afbeelding ]
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.quote:
Geld gaat inderdaad minder een belang spelen, maar ik zie geen reden waarom men niet meer zou dopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.
Op WKs wordt toch ook gedoped? Of ga je me vertellen dat het toevallig is dat Kolobnev dan altijd ineens goed isquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt zien dat ze bij Blanco op zoek zijn naar een nieuwe sponsor.
iets minder spannend om te doperen zeg ik dan ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Op WKs wordt toch ook gedoped? Of ga je me vertellen dat het toevallig is dat Kolobnev dan altijd ineens goed is
Nee, hij heeft schijnbaar nog een fietswissel gedaan aan de voet van de klimquote:
Dan heeft Boom toch sneller gereden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef TheArt het volgende:
En oh ja, het snelste tweede deel van de tijdrit is gereden door........Moreno Hofland. Zat op het tussenpunt op 1'29" van Boom en aan de finish op 1'41".
Snelste tweede deel na Boom bedoelde ik te zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heeft Boom toch sneller gereden?
Iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heeft Boom toch sneller gereden?
Volgens Theo een bewussiequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij heeft schijnbaar nog een fietswissel gedaan aan de voet van de klim
Dus met fietswissel nog dik de snelste tijd gereden
twitter:theo_bos twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:40:06Nice win of @lars_boom after a cyclocross bike change, because uphill finish! Good job boys! @BlancoCycling reageer retweet
Heeft dan toch 8 jaar de dopingcontrole weten te omzeilen op deze manier.quote:
Terwijl zijn whereabouts al acht jaar hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Heeft dan toch 8 jaar de dopingcontrole weten te omzeilen op deze manier.
Verhaal blijft vergelijkbaar met T-Mobile/Telekom dus. Die stopten met sponsoring, maar bleven wel de ploeg betalen voor paar jaar. Volgens mij hebben ze daarna (buiten de bedrijven van Stapleton zelf) geen fatsoenlijke sponsor meer kunnen vinden, terwijl ze alles wonnen wat los en vast zat..quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...
In Nederland zie ik niemand z'n vingers branden aan een wielerploeg momenteel, teveel negatieve associaties. En tsja, Giant had gekund, maar die lijken het toch niet te willen oppakken, dus zie het wel een beetje somber in eerlijk gezegd. Die paar ritzeges meer of minder zullen toch amper uit maken voor een potentiele sponsor lijkt mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef TheArt het volgende:
Jeuzus, de benen van Offredo na een val in Qatar vandaag:Stijn ook gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...
In Nederland zie ik niemand z'n vingers branden aan een wielerploeg momenteel, teveel negatieve associaties. En tsja, Giant had gekund, maar die lijken het toch niet te willen oppakken, dus zie het wel een beetje somber in eerlijk gezegd. Die paar ritzeges meer of minder zullen toch amper uit maken voor een potentiele sponsor lijkt mij...
wat een heldquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens Theo een bewussie
twitter:theo_bos twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:40:06Nice win of @lars_boom after a cyclocross bike change, because uphill finish! Good job boys! @BlancoCycling reageer retweet
The fuckquote:Kevyn Ista breekt beide ellebogen
Kevyn Ista heeft zijn beide ellebogen gebroken en een hersenschudding opgelopen. De 28-jarige Belg van IAM Cycling kwam woensdag op 700 meter voor de finish van de eerste etappe van Tour Méditerranéen Cycliste Professionnel hard ten val. Ista is woensdagavond al geopereerd en naar Genève vervoerd waar hij donderdag nog een operatie heeft ondergaan. Het is nog onbekend hoelang Kevyn Ista uit de roulatie zal zijn.
Hoe lang was die klim?quote:
Je kan veel over Leo zeggen, maar hij heeft wel veel indruk gemaakt op die gastentwitter:Stefclement twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 09:33:01Pampering is sooo 2012... Let's all work together to keep it clean @blancocycling. Restday at TourMed, we'll do a... - http://t.co/2M9v0NTR reageer retweet
quote:RadioShack: "Andy Schleck heeft problemen"
Andy Schleck zoekt voorlopig tevergeefs naar zijn beste vorm. Na zijn opgave in de Tour Down Under kneep hij woensdag ook meteen zijn remmen dicht in de Ronde van de Middellandse Zee.
Schleck zei dat hij met ademhalingsproblemen sukkelde en dat hij op 16 februari wil starten in de Ronde van de Haut Var. "Ik moet nu eerst even rusten en uitzieken. Hopelijk kan ik snel trainen", zei de Luxemburger.
Schleck heeft een slecht seizoen achter de rug. Hij was niet in vorm in het voorjaar en hij miste de Tour en het najaar door een val. Dit seizoen wou hij veel en aanvallend koersen, maar dat lukt voorlopig niet. RadioShack lijkt zich wat ongerust te maken.
"Er is meer aan de hand dan die ademhalingsproblemen. De problemen van Andy zijn groter. Het mentale is ook belangrijk voor een wielrenner", zegt teammanager Luca Guercilena.
Het team zou ook niet tevreden zijn over de werklust van Schleck. Hij zou niet genoeg trainen
Sporza
Hmmm...wie kan er een ploeg noemen die opvallend goed presteerde in zowel Parijs-Nice en de Tirreno. Een gratis vakantie voor de eerste met het goede antwoord..quote:Blanco-ploeg hoopt op eerlijker strijdtoneel
Sinds de storm rond het USADA-rapport losbarstte, is veel geschreven over het dopingverleden van de wielersport. Maar hoe zit dat met het heden? Strijden alle renners met gelijke wapens? Een uitspraak van Blanco-ploegleider Nico Verhoeven in de Wieler Revue Seizoengids werpt daar wat licht op. Gevraagd naar zijn gevoel over seizoen 2012, antwoordt Verhoeven: ,,We zijn een paar keer gigantisch naar huis gereden terwijl we dachten dat we goed waren. Dat was in Parijs-Nice en de Tirreno. En daar waren we niet de enige ploeg mee. Dat vond ik shocking.”
Dat de Raboploeg werd weggereden in Parijs-Nice en de Tirreno lag volgens jou dus niet aan de voorbereiding op beide koersen?
,,Onze ploeg had best een hoog niveau, maar we deden dus niet mee. Later zie je iets opvallends: onze beste periodes kenden we net ná topevenementen. Na de klassiekers wonnen we in Turkije en Romandië. En ook na de Tour, in de Eneco Tour. Toen waren we dus als ploeg ineens wel heel goed. En dan vraag jij vast, waar ligt dat aan?”
Precies. Want wat insinueer je hiermee?
,,Ik insinueer helemaal niets, het is gewoon een constatering.”
Verkeerd gepiekt?
Verhoeven lacht: ,,Tsja, wij hadden verkeerd gepiekt. Stom hè?!”
Sorry, maar wat is er in Parijs-Nice en de Tirreno volgens jou dan wel gebeurd?
,,Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat wij er niet meededen. Je kunt zeggen dat de motivatie in Parijs-Nice wat minder was omdat het klassement al op dag twee om zeep was. Voor die waaieretappe hadden we de renners niet. Maar ook bergop deden we niet mee. In de Tirreno hadden we het idee dat we goed waren en werden we ook weggereden.”
Kruijswijk over Tirreno: ‘Frustrerend’
Steven Kruijswijk mikte in die Tirreno namens Rabobank op de top-tien, maar noteerde als beste Raborenner een teleurstellende 21ste plaats, op 4:40 van winnaar Vincenzo Nibali. ,,Terwijl ik dezelfde waardes reed als een jaar eerder in Zwitserland, waar ik een rit won. Je denkt dus goed te gaan presteren maar komt niet aan de bak. Dat is frustrerend. Je kunt aan jezelf gaan twijfelen of aan de rest, maar zo ver als dat laatste wil ik niet gaan.”
Een beschuldigende vinger hoeft ook niet. Maar kun je zeggen dat er naast topvorm nog bepaalde andere factoren zijn die beslissen over succes. Dat lijkt me voor het publiek iets om rekening mee te houden.
,,Ja. Ik werk er hard voor en rijd schoon, maar misschien zijn er renners die wegen bewandelen die niet altijd de juiste zijn. Ook ik hoorde in het voorjaar van 2012 de geruchten over Aicar. Dat is een verboden middel maar kan niet opgespoord worden. Tja, dan kun je net zo hard blijven trainen…”
De woordkeuze van je ploegleider Nico Verhoeven, ‘we werden gigantisch weggereden’, doet sterk denken aan uitspraken bij Rabobank in het voorjaar van 1996. Daar werd gesproken van ‘vernedering’ in het voorjaar. In hoeverre is dat te vergelijken?
,,Dat gebeurt nu in mindere mate dan in het eerste jaar Rabo. Kijk wat ik als honderd procent schone renner al bereikt heb. Top-tien in een grote ronde, een rit in Zwitserland. En ook Tom-Jelte bewijst het in Australië. Tien jaar geleden was het zó extreem dat klimmers er bergop werden afgereden door sprinters. Dat is mij niet overkomen. En in mijn ogen zijn er ook geen renners die onvoorstelbaar hard bergop rijden.”
Ten Dam: ‘Teleurgesteld na klimtijdrit’
Laurens ten Dam reed Parijs-Nice namens Rabobank en werd daar 43ste. Dat resultaat wijt hij puur aan ‘vrij goede, maar geen topvorm’ en het missen van de slag in de waaieretappe. ,,Uitzoeken of er andere oorzaken zijn, laat ik aan journalisten over.” Ook Ten Dam kende een moment van frustratie, in de slottijdrit op de Col d’Eze. ,,Ik reed volle bak omhoog en dacht een goede tijd te rijden. Werd ik 38ste… Ik was zo teleurgesteld dat ik de week erop dagen van vijf, zes uur trainde, uit frustratie. Kort daarna werd ik ziek.”
Eerlijker strijdtoneel
De negatieve ervaringen van vorig jaar hoeven niet te betekenen dat 2013 opnieuw een frustrerend jaar wordt voor de ploeg. Verhoeven spreekt de hoop uit dat het USADA-rapport heeft gezorgd voor een eerlijker strijdtoneel. ,,Dat kan ertoe geleid hebben dat ploegen er anders in zijn gaan staan.” Kruijswijk deelt die hoop. ,,Na alles wat er de afgelopen tijd naar buiten gekomen is, hoop ik daar wel op.”
En die daarna bijna helemaal wegvielquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmmm...wie kan er een ploeg noemen die opvallend goed presteerde in zowel Parijs-Nice en de Tirreno. Een gratis vakantie voor de eerste met het goede antwoord..
Niet te makkelijk maken hè?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
En die daarna bijna helemaal wegviel
Laat 'm gewoon een maandje met Voigt meetrainen ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef Steven184 het volgende:
Misschien moet Leo ook even met Mandy gaan praten:
[..]
Werd Kruijswijk niet gelost door Danilo Hondo in die Giro-rit waar hij 3e werd?quote:Tien jaar geleden was het zó extreem dat klimmers er bergop werden afgereden door sprinters. Dat is mij niet overkomen
Die gast staat ook nog steeds hoog op m'n lijstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef Tommeke het volgende:
Pas op wat je zegt, ik keek net m'n notes in en zag dat ik notes kreeg omdat ik Jelle Vanendert een dopeur noemde en Wim Vansevenant z'n provider
Met de groeten van Dr. Ibarguren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Waaghals het volgende:
De halve OLP ploeg toch van 2 jaar geleden
Notes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef Tommeke het volgende:
Pas op wat je zegt, ik keek net m'n notes in en zag dat ik notes kreeg omdat ik Jelle Vanendert een dopeur noemde en Wim Vansevenant z'n provider
Klopt, weliswaar in zijn eerste profjaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Werd Kruijswijk niet gelost door Danilo Hondo in die Giro-rit waar hij 3e werd?
quote:1 - Cavendish
2 - Hutarovich
3 - Markus
4 - Blythe
5 - Phinney
6 - Van Hummel
7 - Kristoff
8 - Eisel
9 - Bouhanni
10 - Boivin
twitter:inrng twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 13:43:21Cavendish has now won more stage races than Andy Schleck reageer retweet
twitter:bambula twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 11:05:29Saxo Bank's boss criticizes danish media, stands by Riis regardless of Hamilton/Chicken accusations (in Danish) http://t.co/67JdG0bt reageer retweet
Is alweer een paar maanden in training. Algarve wordt z'n eerste koers.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie dat Wout Poels volgende week met VCS in de ronde van Algarve meedoet.
Dacht dat ie nog niet zover was maar blijkbaar gaat het goed met hem !
Ben benieuwd hoe ie terug komt. Zijn genoeg voorbeelden van renners die sterker terugkomen na zo'n zware valpartij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Is alweer een paar maanden in training. Algarve wordt z'n eerste koers.
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie dat Wout Poels volgende week met VCS in de ronde van Algarve meedoet.
Dacht dat ie nog niet zover was maar blijkbaar gaat het goed met hem !
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebtquote:
Ik moest grinniken, tijdverspilling imo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebt
Ik heb me blijkbaar misdragen te zeggen dat Jelle weer vliegt als hij z'n doses TB500 van Wim Vansevenant binnen zou hebben
TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note, feit blijft dat er renners zijn die opeens rare vormpieken hadden toen dat spul zeer waarschijnlijk in omloop was in het peloton. Misschien ook nog is, volgens mij zijn peptiden niet te traceren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebt
Ik heb me blijkbaar misdragen te zeggen dat Jelle weer vliegt als hij z'n doses TB500 van Wim Vansevenant binnen zou hebben
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik moest grinniken, tijdverspilling imo.
Shit,nou wil ik weten of mijn note nog Blanco is.
en ik kan ze inzien gne gnequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan hier zien of je notes hebt of niet.
Bij mij niets.quote:
voor iemand die veel in SPT zit welquote:
Haha true. Verder wel goed dat jullie d'r wat aan deden. Ik moest er wel om grinniken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er in die dagen 15 actieve TDF-topics waren, werden er 12 gedomineerd door doping-insinuaties, was nogal zware overkill, maar er moesten blijkbaar veel frustraties geventileerd worden.
Ik modereer niet in SPT, hoor. Heb me er toen ook niet mee bemoeid, maar ik kon het natuurlijk wel volgenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha true. Verder wel goed dat jullie d'r wat aan deden. Ik moest er wel om grinniken.
Je kan het ook zo zien: helaas is het zo dat je bepaalde dingen meteen verdacht gaat vinden
Oh, dan klopt het aantal van 9 bij mij wel...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note,
Thanks.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan hier zien of je notes hebt of niet.
En de Vuelta was natuurlijk clean, waardoor Ten Dam opeens top-10 kon rijdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmmm...wie kan er een ploeg noemen die opvallend goed presteerde in zowel Parijs-Nice en de Tirreno. Een gratis vakantie voor de eerste met het goede antwoord..
Daarvoor wacht ik op een interview met enkele Argos-renners en ploegleiding. die het onverklaarbaar vonden dat ze daar bergop niet konden volgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de Vuelta was natuurlijk clean, waardoor Ten Dam opeens top-10 kon rijden
En dat ziet er dan zo uit:twitter:DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:53:51Een goed begin is het halve werk. Alle fietsen gestolen hier in frankrijk. En hoe nu verder..? Even afwachten... reageer retweet
twitter:mattrabin twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:09:29While everyone was sleeping, some unscrupulous local scallywags have gone & pilfered ALL THE BIKES #TypiqueDeRegion http://t.co/4rvRSlsW reageer retweet
Jepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:24 schreef rubbereend het volgende:
tijdens de ronde van de Middellandse zee?
Ik heb er zelfs een ban van een week voor gekregen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note,
Wat voor geruchten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarvoor wacht ik op een interview met enkele Argos-renners en ploegleiding. die het onverklaarbaar vonden dat ze daar bergop niet konden volgen.![]()
Nee, over Ten Dam gaan natuurlijk al veel langer geruchten.
dat ie vaak hard valtquote:
Zo is het nu eenmaal op dit moment. Iedereen gebruikt doping en je hebt twijfels of er sommige zijn die dat niet doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb nog nooit geruchten over Ten Dam gehoord. En het lijkt me juist een heel integere jongen. Dat dat geen garantie is weet ik ook wel. Maar ja, om daar nou meteen weer twijfels over te hebben...
Ik vraag me af of zo'n vrachtwagen een alarmsysteem heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
En dat ziet er dan zo uit:twitter:DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:53:51Een goed begin is het halve werk. Alle fietsen gestolen hier in frankrijk. En hoe nu verder..? Even afwachten... reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:mattrabin twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:09:29While everyone was sleeping, some unscrupulous local scallywags have gone & pilfered ALL THE BIKES #TypiqueDeRegion http://t.co/4rvRSlsW reageer retweet
Aan GPS heb je niks, dan weten de fietsen alleen zelf waar ze zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben die fietsen geen gps ingebouwd ofzo, zijn geen goedkope fietsen lijkt me.
Die Bram tochtwitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:14One moment of silence on randa. @bramtankink killed a bird in the descent. Funeral was organised by @juanma garate. reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
Die Bram tochtwitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:14One moment of silence on randa. @bramtankink killed a bird in the descent. Funeral was organised by @juanma garate. reageer retweet
twitter:KarstenKroon twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 16:01:37There you go! http://t.co/92Z782aP reageer retweet
Of Lofkvistquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:11 schreef bjarki het volgende:
Zal misschien nog wel meer om Monfort gaan..
Wordt nog een spel om de secondes morgen.quote:1. Monfort
2. Boom 1"
3. Lövkvist 2"
4. Peraud 2"
5. Roche 22"
Ook niet aan finish?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:23 schreef Marcoss het volgende:
1ste rit waren geen boni's in ieder geval
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:35:15Vandaag zware aanrijding tijdens training met 1 dodelijk slachtoffer. http://t.co/U5O0FKex reageer retweet
SPOILER: VogelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:38:31Een roodborstje. Guanma en ik hebben hem een waardige begrafenis gegeven op de #randa. Bij paaltje 2.4 http://t.co/Ke8u0xgm reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef marcodej het volgende:
En daar is de volgende: Bram Tankink nu zelf aangereden, door een auto. Iets met sleutelbeen.
twitter:bramtankink twitterde op zondag 10-02-2013 om 11:14:11Ik zal nooit meet iets tweeten over een aanrijding. Dat is problemen afroepen. Net aangereden door auto. Iets met sleutelbeen. Nu ziekenhuis reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef TheFastOne het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op zondag 10-02-2013 om 11:14:11Ik zal nooit meet iets tweeten over een aanrijding. Dat is problemen afroepen. Net aangereden door auto. Iets met sleutelbeen. Nu ziekenhuis reageer retweet
Behalve Sagan en Cavendish, die lijken nooit wat op te lopen als ze er weer eens bijliggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lelay gevallen in de Tour Med, sleutelbeen en rib gebroken.
Wat is dat tegenwoordig met die fragiele renners? Als het valt, dan breekt het.
Tsja, terminators herstellen zichzelf altijd weer in hun ongeschonden gedaante. Wat voor prototype Cavendish is weet ik niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behalve Sagan en Cavendish, die lijken nooit wat op te lopen als ze er weer eens bijliggen.
[offtopic]Hopelijk slaat dat over op Vettel[/offtopic]quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ook geen Zaugg meer vanwege een gebroken vinger.
Heerlijk weer..:Dquote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef Zelva het volgende:
Maar voor de rest, het is 2013, nog geen enkele informatie over wie, wat, waar en hoe
Jep, Brammie meldt het nu ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef bjarki het volgende:
Bram sleutelbeen gebroken, aldus E. Dekker.
Balcotwitter:IlariaMe twitterde op zondag 10-02-2013 om 14:11:54#TourMed stage is long yet but already very tense: Monfort can't allow the break to go too away n Balco must attack reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef bjarki het volgende:
Bram sleutelbeen gebroken, aldus E. Dekker.
Langs het parcours.quote:
Ik denk dat Johnny zich nog het minst zorgen maakt om die beenwond ja.quote:Bram Tankink breekt sleutelbeen
Toegevoegd: zondag 10 feb 2013, 14:12
Bram Tankink is tijdens een training op het Spaanse eiland Mallorca door een auto geschept. De Blanco-coureur sloeg tegen het wegdek en brak daarbij zijn linkersleutelbeen.
Het zit de Nederlandse renners aan het begin van het nieuwe jaar niet mee, want eerder werd ook Johnny Hoogerland al aangereden, eveneens in Spanje. En Koen de Kort en Karsten Kroon kwamen ten val in de Ronde van Qatar. De Kort brak een sleutelbeen en Hoogerland liep bij zijn val een beenwond op.
Weet niet wat de NOS aan het doen is de laatste tijd, maar een hoop spelfouten, misinformatie en dingen door elkaar halen. Erg slordig allemaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef Sautor het volgende:
NOS:
[..]
Ik denk dat Johnny zich nog het minst zorgen maakt om die beenwond ja.
hadden bij bekentenis van Nierman, foto van Gesink geplaatst.. das niet meer slordig, das gewoon grove foutquote:Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet niet wat de NOS aan het doen is de laatste tijd, maar een hoop spelfouten, misinformatie en dingen door elkaar halen. Erg slordig allemaal.
Hebben ze die fout toen in de volgende uitzending hersteld?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:24 schreef the_critic het volgende:
[..]
hadden bij bekentenis van Nierman, foto van Gesink geplaatst.. das niet meer slordig, das gewoon grove fout
twitter:miserus twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:49:03Andy Bishop durft zichzelf enige dopingvrije PDM'er te noemen in Tour '88 (dat was Knetemann) en Cyclingnews + @sporza geloven 't ook nog reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:54:58@miserus Bij Sporza is wielrennen een sprookje, Mus. reageer retweet
dat weet ik niet... weet wel dat het filmpje daarna nog aantal dagen op site gestaan heeft, voordat ie verwijderd werdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hebben ze die fout toen in de volgende uitzending hersteld?
Martijn 'service hé' Hendriks heeft er toen nog wel over getweet.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef marcodej het volgende:
twitter:miserus twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:49:03Andy Bishop durft zichzelf enige dopingvrije PDM'er te noemen in Tour '88 (dat was Knetemann) en Cyclingnews + @sporza geloven 't ook nog reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:54:58@miserus Bij Sporza is wielrennen een sprookje, Mus. reageer retweet
![]()
, Hendriks.
Nieuwe wielrennen, geen 1 minuut per 10km meerquote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Peloton heeft op 3 kilometer een minuut dichtgereden.
Ik had op een gegeven moment 5 twitter-accounts met nagenoeg tegelijkertijd gepost bericht met elk totaal andere informatie.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Er blijkt nog 10 kilometer te gaan te zijn?
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 10-02-2013 om 17:25:11Missing: Michele Scarponi.......if you have seen him, let me know. He was not at team launch, is not on team pics and no known race schedule reageer retweet
Ik wacht even op de andere twitter-accounts, die zeggen vast wat andersquote:
Was dat niet vorig jaar in Frankrijk ook ergens (ik meen met Slagter), dat de etappe was ingekort, en er opeens iemand "toevallig" als eerste over een denkbeeldige lijn reed, en won?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:23 schreef Wombcat het volgende:
Leuk, een wedstrijd met een geheime finishlijn
twitter:directvelo twitterde op zondag 10-02-2013 om 17:30:42Le général va se jouer entre Péraud (AG2R) et Löfkvist (Iam Cycling). reageer retweet
In een onderling duel rock paper scissors.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef marcodej het volgende:
Peraud en Lovkvist schijnen het te gaan uitmaken.
Fixedquote:Op zondag 10 februari 2013 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
FranseChaoskoersen en Franse samenvattingen
op 50% nu dusquote:Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen begint Van Winden weer langzaam renner te worden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
De Blanco's ineens collectief weggereden?
Hmmm...
quote:“Onze ploeg had best een hoog niveau, maar we deden dus niet mee”
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Onder voorbehoud zeg ik: Typisch Boom
Koersverloop is onbekend, en de sprint was omhoog, niet zijn ding. Wel apart dat Roelandts hier dan wint.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede klassement maar dan in de beslissende etappe niet meezitten. Maar zoals gezegd onder voorbehoud omdat ik het parcours niet ken en de omstandigheden ook niet.
Dat was Catalonië, een groepje met Kruiswijk waaruit Brajkovic won. Ze dachten nog 60 km ofzo te moeten rijden toen ze te horen kregen dat de finish al in 10 km zou komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar in Frankrijk ook ergens (ik meen met Slagter), dat de etappe was ingekort, en er opeens iemand "toevallig" als eerste over een denkbeeldige lijn reed, en won?
Zal dus in een tweede of derde groep gezeten hebben toen het uit elkaar viel...quote:Op zondag 10 februari 2013 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Niet in de buurt dus.
64 BOOM Lars BLA à 5'58''
twitter:Sander_Slager twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:45:53Aan de reacties te zien leveren uitspraken Verhoeven/Kruijswijk twee kampen op: 'Omerta-doorbrekend' en 'Belachelijke insinuaties' reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:48:03De tijd zal uitwijzen wat deze onderbuikgevoelens waard zijn. Morgen in elk geval reactie van Lieuwe Westra in de Leeuwarder Courant reageer retweet
En in Tirreno, waar Hoogerland en Leukemans goed reden.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:00 schreef bjarki het volgende:
@opgebaarde
Rabo die vorig jaar in Parijs-Nice naar huis werden gereden en volgens Verhoeven lag dat waarschijnlijk aan de dope. Lieuwe won daar vorig jaar de koninginnenrit.
4. Kristoff (KAT)quote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef Steven184 het volgende:
1. Kittel (ARG)
2. Appollonio (ALM)
3. Bouhanni (FDJ)
Hoho, ligt er een beetje aan of ze ook de Cota de Witteveen in het parcours opnemenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef franklop het volgende:
Drenthe wil WK wielrennen 2020
Dat lijkt me een sprinters WK dan
Hoho, vergeet de VAM-berg nietquote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef franklop het volgende:
Lijkt me een prooi voor Markus Barryquote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef franklop het volgende:
quote:Westra over uitspraken Verhoeven: "Dit slaat nergens op"
Lieuwe Westra heeft verontwaardigd gereageerd op de uitspraken van Nico Verhoeven. De ploegleider van Blanco Pro Cycling vertelde tegenover WielerRevue dat het 'shocking' was hoe zijn formatie vorig jaar werd weggereden in Parijs-Nice en de Tirreno. Dat terwijl zijn ploeg volgens Verhoeven "best een goed niveau had."
Westra won een etappe in Parijs-Nice en eindigde als tweede in het klassement. Hij reageert verontwaardigd tegenover de Leeuwarder Courant: "Ik voel me aangesproken en dit slaat nergens op." Verhoeven weigerde te speculeren over dopinggebruik bij concurrenten. "Het is gewoon een constatering", stelde de ploegleider in het artikel.
Opgehouden door een valpartij. Was hier sowieso geen kopman trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Wiggins op achterstand binnengekomen vandaag. Die rijdt trouwens na deze ronde nog maar 2 rondes voor de Giro, alleen Catalonië en Trentino. Vreemd genoeg 3 rittenkoersen zonder tijdrit (al is Catalonië nog niet bekend, maar daar werd de laatste jaren geen tijdrit gereden)
Lijkt me typisch een renner die bij Argos zou kunnen passen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Raar idd als Gerdemann geen team heeft. Degelijke coureur!
In Drenthe heb je wel mooie keienstroken.
Idd. Rijdt wel mooie klasseringen in kleine rondjes ed.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me typisch een renner die bij Argos zou kunnen passen.
T-Mobile is 2006 kan nog want vanaf 2006 zijn alle ploegen schoon.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:18 schreef Steven184 het volgende:
En wat betreft Argos heeft hij zijn verleden natuurlijk niet mee.
Dat is toch een beetje z'n verhaal. Goed zijn en dan op je bek gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:16 schreef OProg het volgende:
Dat wel, echter is het de afgelopen twee jaar op die Ronde van Luxemburg na niet echt best geweest. Hij leek me in de Vuelta afgelopen jaar wel aardig in vorm tot hij onderuit ging.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:21 schreef OProg het volgende:
[..]
T-Mobile is 2006 kan nog want vanaf 2006 zijn alle ploegen schoon.![]()
Dat klopt. Hij heeft de vervelende eigenschap om nogal vaak te gaan liggen. Ze hebben hem toen bij Milram als kopman voor grote rondes willen gebruiken maar hij is dat echt geen enkele grote ronde schadevrij doorgekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje z'n verhaal. Goed zijn en dan op je bek gaan.
Vel over schenk.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Wiggins staat ook alweer strak.
[ afbeelding ]
quote:
Die knakker kan werkelijk alles, mini-Saganquote:
Toch wel, je ziet hem net rijden tussen het publiek door.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nummer 2 Gallopin finishte op 5 seconden blijkbaar, maar is op de foto nog nergens te zien..
Top-16:
1. Peter Sagan
2. Tony Gallopin
3. Martin Elmiger
4. Vincenzo Nibali
5. Zdeneke Stybar
6. Chris Froome
7. Marco Bandiera
8. Marco Marcato
9. Daryo Impey
10. Nacer Bouhanni
11. Gianni Meersman
12. Stijn Vandenbergh
13. Geoffrey Soupe
14. Sergey Lagutin
15. Maciej Bodnar
16. Rinaldo Nocentini
Saganquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef DeeBee het volgende:
Sagan, ja hoor.![]()
Dat heuveltje was aan de uitslag nog redelijk onderscheidend zo te zien!
Belooft wat als Froome zich zo vroeg in het jaar al laat zien...
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 15:24:01Gallopin: "I went solo but Nibali & Elmiger joined me and then came Sagan. He didnt even stay in the wheel – he just blew by us" #Saganisimo reageer retweet
twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 16:13:09Na finish tegen zeg ik tegen Contador:Alber,waarom week je van je lijn af?Ten 1e is het Albertooooo en ten 2e was het maar 0,0005 centimeter reageer retweet
Hij heeft wel humor die Niki.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef wimderon het volgende:
twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 16:13:09Na finish tegen zeg ik tegen Contador:Alber,waarom week je van je lijn af?Ten 1e is het Albertooooo en ten 2e was het maar 0,0005 centimeter reageer retweet
Haha, mooie kerel die Nikiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef wimderon het volgende:
Tot de grapjes over hem gaan.quote:
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 19:09:58UCI PR-officer Enrico Carpani: "The problem in cycling right now is that too many people are talking" - are you kidding me?!?! #cycling reageer retweet
UCIquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:15 schreef Steven184 het volgende:
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 19:09:58UCI PR-officer Enrico Carpani: "The problem in cycling right now is that too many people are talking" - are you kidding me?!?! #cycling reageer retweet
Zeker met dat beruchte NK-interview in het achterhoofdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:39 schreef Szura het volgende:
Als je zelf in dat dopinghol van Lefevre en Ibarguren zit, kun je dit soort grapjes beter niet maken denk ik
Gent Wevelgem toch ook nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Sagan rijdt na Oman nog de Strade Bianche, Tirreno, Milaan San Remo en daarna Vlaanderen. Helemaal geen voorbereidingskoers op kasseien dus.
Die noemt hij niet in zijn interview op CN. Al denk ik dat hij daar uiteindelijk wel start ja.quote:
In eerdere interviews kwam steeds het rijtje MSR, GW, RvV en AGR naar voren. Toch wel een groot verschil met vorig jaar iig toen hij bijna overal startte.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die noemt hij niet in zijn interview op CN. Al denk ik dat hij daar uiteindelijk wel start ja.
Om steeds dat interview erbij te halen is ook een beetje flauw. Je kunt uit die woorden halen wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeker met dat beruchte NK-interview in het achterhoofd
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeker met dat beruchte NK-interview in het achterhoofd
Inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:13 schreef the_critic het volgende:
Traksel alweer voor 3e dag op rij mee in de ontsnapping. Is flink aan het trainen en sterker aan het worden dus deze ronde. Hopelijk kan hij in de vlaamse klassiekers waar zijn ploeg starten mag, eindelijk eens laten zien welk talent deze man heeft! Heeft al meer pech gehad dan menig een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |