abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:01:22 #1
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122599114
Sterretje voor de naam betekent volgens mij dat die renner in aanmerking komt voor het jongerenklassement.
pi_122599257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef Drebbelman het volgende:
Goed werk van Terpstra :)
Mocht ook wel eens. Cavendish werd tot nu toe elke keer aan z'n lot overgelaten met een beetje hulp van Van Keirsbulck, waarna Terpstra dan steeds rond vrij ver vooraan eindigde zonder geholpen te hebben.
pi_122602007
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
Sterretje voor de naam betekent volgens mij dat die renner in aanmerking komt voor het jongerenklassement.
Klopt.

Etappe 3 in Mediterraneen gecancelled. We gaan zaterdag verder met een aankomst bergop op de Mont Faron.
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:15:35 #5
14505 OProg
A Life in Music
pi_122602064
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Amstelgoldrace twitterde op donderdag 07-02-2013 om 15:32:01 De Franse wielerbond wil een Tour met alleen landenploegen. De bond wil 25 ploegen van 8 renners.De plannen liggen inmiddels bij UCI en ASO. reageer retweet
Wat is dezen :')
Hier iets meer info.

quote:
Franse wielerbond wil Tour de France met landenteams
De Franse wielerbond FFC is voorstander van een Ronde van Frankrijk met landenploegen. 'Een revolutionair project', aldus FFC-voorzitter David Lappartient. 'De zaak Armstrong geeft dit project nog meer kracht en relevantie.'

De plannen liggen ondertussen al op tafel bij de Internationale Wielerunie UCI en bij de ASO, organisator van de Ronde van Frankrijk. De Franse wielerbond stelt 25 ploegen van acht renners voor, landenteams afkomstig uit alle continenten. Een Tour met nationale ploegen zou niet nieuw zijn in de geschiedenis van La Grande Boucle: van 1930 tot 1961 en in 1967 en 1968 werd de Tour immers al volgens die formule afgewerkt.

Het plan ligt bij de UCI en de ASO. 'Respons heb ik voorlopig nog niet gehad', zegt Lappartient, die zijn verder zal toelichten begin maart als alle Europese bonden om de tafel gaan zitten.
1968 belde. :o

Daar zit je dan als Luxemburger zijnde. :+ Andy weer de lul. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:41:41 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_122602988
Net of het wat uitmaakt voor de winst. Of Wiggins en Froome nu voor Sky rijden of voor de UK :)
pi_122603887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:41 schreef Blik het volgende:
Net of het wat uitmaakt voor de winst. Of Wiggins en Froome nu voor Sky rijden of voor de UK :)
Ja, zal Cavendish ook weinig uitmaken.
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:13:32 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122604056
Maar ze moeten aan 8 renners geraken. Een grote meerderheid van de Britse renners is veel geschikter om Cav te helpen dan Wiggins/Froome.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122604375
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ze moeten aan 8 renners geraken. Een grote meerderheid van de Britse renners is veel geschikter om Cav te helpen dan Wiggins/Froome.
Nou, Cummings, Thomas, Kennaugh, Tiernan-Locke, dan kom je toch al een heel eind.
pi_122604411
Spaanse ploeg geleid door Saiz, ploegdokters Ibarguren en Fuentes, vlees geleverd door slager Zabaleta.
Renners o.a. Contador, Valverde, LL Sanchez, Astarloza.

Zie het eigenlijk best wel zitten met die landenteams.

Leo van Vliet al rennend op de Alpe d'Huez en Mollema naar de eerste plek schreeuwend, geef die man maar zijn baan weer terug eigenlijk.
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:22:47 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122604421
quote:
De zaak Armstrong geeft dit project nog meer kracht en relevantie.'
Want? :')

Oprotten met dit idee
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_122604521
Ziet er naar uit dat Lars de tijdrit deed op een gewone fiets :o

donderdag 7 februari 2013 @ 18:33:14 #13
67640 SaintOfKillers
pi_122604789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nou, Cummings, Thomas, Kennaugh, Tiernan-Locke, dan kom je toch al een heel eind.
Cummings en Thomas zie ik als veel interessantere helpers voor Cav dan voor Wiggins. Bij Tiernan-Locke moet ik nog zien of die ook een col kan oprijden. Dat zijn allemaal halve gokken waarbij je moet zien of het wat wordt, bij Cavendish kan je probleemloos een team opstellen waarvan je 100% zeker weet dat het betrouwbaar is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122604993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef TheArt het volgende:
Ziet er naar uit dat Lars de tijdrit deed op een gewone fiets :o

[ afbeelding ]
Veel klimmen?
pi_122605138
Andy in een TTT met Fränk, Poos, Jungels, Didier, Drucker, Gastauer en Schlechter _O_

Sagan met de broertjes Velits en Juraj in de sprinttrein _O_

Hesjedal bergop ondersteund door Tuft, Rollin, Boivin, Parisien, Boily, Houle en Veilleux _O_
pi_122605162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:22 schreef Szura het volgende:

[..]

Want? :')

Oprotten met dit idee
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.
pi_122605166
Je kunt zien dat ze bij Blanco op zoek zijn naar een nieuwe sponsor.
pi_122605200
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.
Geld gaat inderdaad minder een belang spelen, maar ik zie geen reden waarom men niet meer zou dopen.
pi_122605242
Gesink, Mollema, Kruijswijk, Terpstra, Boom, Slagter, Lieuwe en Keizer.
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:48:40 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122605287
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Op WKs wordt toch ook gedoped? Of ga je me vertellen dat het toevallig is dat Kolobnev dan altijd ineens goed is :')
pi_122605535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt zien dat ze bij Blanco op zoek zijn naar een nieuwe sponsor.
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...

In Nederland zie ik niemand z'n vingers branden aan een wielerploeg momenteel, teveel negatieve associaties. En tsja, Giant had gekund, maar die lijken het toch niet te willen oppakken, dus zie het wel een beetje somber in eerlijk gezegd. Die paar ritzeges meer of minder zullen toch amper uit maken voor een potentiele sponsor lijkt mij...
Jack does it in real time...
pi_122605641
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef Szura het volgende:

[..]

Op WKs wordt toch ook gedoped? Of ga je me vertellen dat het toevallig is dat Kolobnev dan altijd ineens goed is :')
iets minder spannend om te doperen zeg ik dan ook.
pi_122605651
Het gaat denk ik moeilijk worden, maar renners willen zich natuurlijk ook in de markt zetten voor een contract bij een andere ploeg.
pi_122606495
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Veel klimmen?
Nee, hij heeft schijnbaar nog een fietswissel gedaan aan de voet van de klim _O-

Dus met fietswissel nog dik de snelste tijd gereden :D
pi_122606772
En oh ja, het snelste tweede deel van de tijdrit is gereden door........Moreno Hofland. Zat op het tussenpunt op 1'29" van Boom en aan de finish op 1'41".
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:42:24 #26
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122607799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef TheArt het volgende:
En oh ja, het snelste tweede deel van de tijdrit is gereden door........Moreno Hofland. Zat op het tussenpunt op 1'29" van Boom en aan de finish op 1'41".
Dan heeft Boom toch sneller gereden?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_122607843
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Snelste tweede deel na Boom bedoelde ik te zeggen ;)
pi_122607866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Idd :).
sig verwijderd door FA
pi_122608776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, hij heeft schijnbaar nog een fietswissel gedaan aan de voet van de klim _O-

Dus met fietswissel nog dik de snelste tijd gereden :D
Volgens Theo een bewussie ;)
theo_bos twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:40:06 Nice win of @lars_boom after a cyclocross bike change, because uphill finish! Good job boys! @BlancoCycling reageer retweet
pi_122609225
Dan was hij in ieder geval gemotiveerd :)
pi_122610944
Marco Pantani fietst ook nog!

quote:
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:43:39 #32
14505 OProg
A Life in Music
pi_122611411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Marco Pantani fietst ook nog!

[..]

Heeft dan toch 8 jaar de dopingcontrole weten te omzeilen op deze manier.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_122614968
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef OProg het volgende:

[..]

Heeft dan toch 8 jaar de dopingcontrole weten te omzeilen op deze manier.
Terwijl zijn whereabouts al acht jaar hetzelfde zijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_122615532
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DeeBee het volgende:

[..]

In Nederland zie ik niemand z'n vingers branden aan een wielerploeg momenteel, teveel negatieve associaties. En tsja, Giant had gekund, maar die lijken het toch niet te willen oppakken, dus zie het wel een beetje somber in eerlijk gezegd. Die paar ritzeges meer of minder zullen toch amper uit maken voor een potentiele sponsor lijkt mij...
Verhaal blijft vergelijkbaar met T-Mobile/Telekom dus. Die stopten met sponsoring, maar bleven wel de ploeg betalen voor paar jaar. Volgens mij hebben ze daarna (buiten de bedrijven van Stapleton zelf) geen fatsoenlijke sponsor meer kunnen vinden, terwijl ze alles wonnen wat los en vast zat..
pi_122615977
edit: verkeerde topic.
pi_122616861
Jeuzus, de benen van Offredo na een val in Qatar vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122616997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef TheArt het volgende:
Jeuzus, de benen van Offredo na een val in Qatar vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn ook gevallen.
pi_122617053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DeeBee het volgende:

[..]

pi_122617719
Leger des Heils zou ook nog kunnen, als sponsor, Laurens ten Dam past daar goed bij en Boom is ook goed op weg naar een zwerverlook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_122617812
Bauke Gesink gaat winnen op de Mont Faron _O_
pi_122618735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Volgens Theo een bewussie ;)
theo_bos twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:40:06 Nice win of @lars_boom after a cyclocross bike change, because uphill finish! Good job boys! @BlancoCycling reageer retweet
wat een held _O_
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:41:22 #42
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_122618910
Was geen onnodige luxe zo te zien :D

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:48:32 #43
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_122619309
Franse samenvattingen *O*
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:49:02 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122619341
quote:
Kevyn Ista breekt beide ellebogen
Kevyn Ista heeft zijn beide ellebogen gebroken en een hersenschudding opgelopen. De 28-jarige Belg van IAM Cycling kwam woensdag op 700 meter voor de finish van de eerste etappe van Tour Méditerranéen Cycliste Professionnel hard ten val. Ista is woensdagavond al geopereerd en naar Genève vervoerd waar hij donderdag nog een operatie heeft ondergaan. Het is nog onbekend hoelang Kevyn Ista uit de roulatie zal zijn.
The fuck
pi_122619631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Was geen onnodige luxe zo te zien :D

Hoe lang was die klim?
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:57:34 #46
39333 Zelva
pi_122619864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe lang was die klim?
pi_122620027
Die benen van Offredo, wtf.

Erg zuur ook voor Ista.

Wat een smerige valpartijen de laatste weken. Een stel jonge veulens in de wei zeker?
pi_122629822
Stefclement twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 09:33:01 Pampering is sooo 2012... Let's all work together to keep it clean @blancocycling. Restday at TourMed, we'll do a... - http://t.co/2M9v0NTR reageer retweet
Je kan veel over Leo zeggen, maar hij heeft wel veel indruk gemaakt op die gasten :P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_122629940
al het aankomende succes van de blanco ploeg kunnen we natuurlijk op de conto schrijven van Leo
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:11:34 #50
14505 OProg
A Life in Music
pi_122629970
Leo heeft hetzelfde voor het wielrennen gedaan als Louis voor het voetbal. :')
pi_122629998
Misschien moet Leo ook even met Mandy gaan praten:

quote:
RadioShack: "Andy Schleck heeft problemen"

Andy Schleck zoekt voorlopig tevergeefs naar zijn beste vorm. Na zijn opgave in de Tour Down Under kneep hij woensdag ook meteen zijn remmen dicht in de Ronde van de Middellandse Zee.
Schleck zei dat hij met ademhalingsproblemen sukkelde en dat hij op 16 februari wil starten in de Ronde van de Haut Var. "Ik moet nu eerst even rusten en uitzieken. Hopelijk kan ik snel trainen", zei de Luxemburger.

Schleck heeft een slecht seizoen achter de rug. Hij was niet in vorm in het voorjaar en hij miste de Tour en het najaar door een val. Dit seizoen wou hij veel en aanvallend koersen, maar dat lukt voorlopig niet. RadioShack lijkt zich wat ongerust te maken.

"Er is meer aan de hand dan die ademhalingsproblemen. De problemen van Andy zijn groter. Het mentale is ook belangrijk voor een wielrenner", zegt teammanager Luca Guercilena.

Het team zou ook niet tevreden zijn over de werklust van Schleck. Hij zou niet genoeg trainen

Sporza
pi_122630125
Op zoek naar vorm, ademhalingsproblemen, klinkt volledig als een ordinaire trainingsachterstand :D
pi_122630169
quote:
Blanco-ploeg hoopt op eerlijker strijdtoneel

Sinds de storm rond het USADA-rapport losbarstte, is veel geschreven over het dopingverleden van de wielersport. Maar hoe zit dat met het heden? Strijden alle renners met gelijke wapens? Een uitspraak van Blanco-ploegleider Nico Verhoeven in de Wieler Revue Seizoengids werpt daar wat licht op. Gevraagd naar zijn gevoel over seizoen 2012, antwoordt Verhoeven: ,,We zijn een paar keer gigantisch naar huis gereden terwijl we dachten dat we goed waren. Dat was in Parijs-Nice en de Tirreno. En daar waren we niet de enige ploeg mee. Dat vond ik shocking.”

Dat de Raboploeg werd weggereden in Parijs-Nice en de Tirreno lag volgens jou dus niet aan de voorbereiding op beide koersen?
,,Onze ploeg had best een hoog niveau, maar we deden dus niet mee. Later zie je iets opvallends: onze beste periodes kenden we net ná topevenementen. Na de klassiekers wonnen we in Turkije en Romandië. En ook na de Tour, in de Eneco Tour. Toen waren we dus als ploeg ineens wel heel goed. En dan vraag jij vast, waar ligt dat aan?”

Precies. Want wat insinueer je hiermee?
,,Ik insinueer helemaal niets, het is gewoon een constatering.”

Verkeerd gepiekt?
Verhoeven lacht: ,,Tsja, wij hadden verkeerd gepiekt. Stom hè?!”

Sorry, maar wat is er in Parijs-Nice en de Tirreno volgens jou dan wel gebeurd?
,,Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat wij er niet meededen. Je kunt zeggen dat de motivatie in Parijs-Nice wat minder was omdat het klassement al op dag twee om zeep was. Voor die waaieretappe hadden we de renners niet. Maar ook bergop deden we niet mee. In de Tirreno hadden we het idee dat we goed waren en werden we ook weggereden.”

Kruijswijk over Tirreno: ‘Frustrerend’
Steven Kruijswijk mikte in die Tirreno namens Rabobank op de top-tien, maar noteerde als beste Raborenner een teleurstellende 21ste plaats, op 4:40 van winnaar Vincenzo Nibali. ,,Terwijl ik dezelfde waardes reed als een jaar eerder in Zwitserland, waar ik een rit won. Je denkt dus goed te gaan presteren maar komt niet aan de bak. Dat is frustrerend. Je kunt aan jezelf gaan twijfelen of aan de rest, maar zo ver als dat laatste wil ik niet gaan.”

Een beschuldigende vinger hoeft ook niet. Maar kun je zeggen dat er naast topvorm nog bepaalde andere factoren zijn die beslissen over succes. Dat lijkt me voor het publiek iets om rekening mee te houden.
,,Ja. Ik werk er hard voor en rijd schoon, maar misschien zijn er renners die wegen bewandelen die niet altijd de juiste zijn. Ook ik hoorde in het voorjaar van 2012 de geruchten over Aicar. Dat is een verboden middel maar kan niet opgespoord worden. Tja, dan kun je net zo hard blijven trainen…”

De woordkeuze van je ploegleider Nico Verhoeven, ‘we werden gigantisch weggereden’, doet sterk denken aan uitspraken bij Rabobank in het voorjaar van 1996. Daar werd gesproken van ‘vernedering’ in het voorjaar. In hoeverre is dat te vergelijken?
,,Dat gebeurt nu in mindere mate dan in het eerste jaar Rabo. Kijk wat ik als honderd procent schone renner al bereikt heb. Top-tien in een grote ronde, een rit in Zwitserland. En ook Tom-Jelte bewijst het in Australië. Tien jaar geleden was het zó extreem dat klimmers er bergop werden afgereden door sprinters. Dat is mij niet overkomen. En in mijn ogen zijn er ook geen renners die onvoorstelbaar hard bergop rijden.”

Ten Dam: ‘Teleurgesteld na klimtijdrit’
Laurens ten Dam reed Parijs-Nice namens Rabobank en werd daar 43ste. Dat resultaat wijt hij puur aan ‘vrij goede, maar geen topvorm’ en het missen van de slag in de waaieretappe. ,,Uitzoeken of er andere oorzaken zijn, laat ik aan journalisten over.” Ook Ten Dam kende een moment van frustratie, in de slottijdrit op de Col d’Eze. ,,Ik reed volle bak omhoog en dacht een goede tijd te rijden. Werd ik 38ste… Ik was zo teleurgesteld dat ik de week erop dagen van vijf, zes uur trainde, uit frustratie. Kort daarna werd ik ziek.”

Eerlijker strijdtoneel
De negatieve ervaringen van vorig jaar hoeven niet te betekenen dat 2013 opnieuw een frustrerend jaar wordt voor de ploeg. Verhoeven spreekt de hoop uit dat het USADA-rapport heeft gezorgd voor een eerlijker strijdtoneel. ,,Dat kan ertoe geleid hebben dat ploegen er anders in zijn gaan staan.” Kruijswijk deelt die hoop. ,,Na alles wat er de afgelopen tijd naar buiten gekomen is, hoop ik daar wel op.”
Hmmm...wie kan er een ploeg noemen die opvallend goed presteerde in zowel Parijs-Nice en de Tirreno. Een gratis vakantie voor de eerste met het goede antwoord.. >:)
pi_122630283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hmmm...wie kan er een ploeg noemen die opvallend goed presteerde in zowel Parijs-Nice en de Tirreno. Een gratis vakantie voor de eerste met het goede antwoord.. >:)
En die daarna bijna helemaal wegviel :+
pi_122630399
Die klimbenen van Westra liggen nog steeds ergens in Nice ja... :')
pi_122630412
De Belgische procontinentale teams Accent Jobs - Wanty, Crelan - Euphony en Topsport Vlaanderen - Baloise hebben samen met de Franse teams Cofidis, Solutions Crédit en Team Europcar (FRA) en het Zwitserse team IAM Cycling een wildcard ontvangen voor de 75e editie van Gent-Wevelgem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef TheArt het volgende:

[..]

En die daarna bijna helemaal wegviel :+
Niet te makkelijk maken hè? :P

Dadelijk maar even de seizoensgids halen, schijnt een uitgebreider stuk met Verhoeven in te staan. En kijken wat voor onzin er nu weer over verschillende ploegen wordt geschreven 8-)
pi_122630500
Ik vind de reactie van Ten Dam nog veelzeggender. Old-school omerta.

Is dit trouwens de eerste keer dat iemand vanuit het peloton ook echt klaagt over Aicar?
pi_122631711
Wel naïef om te denken dat het USADA rapport de renners zou veranderen. Het verleden bewijst dat een tegenovergesteld effect waarschijnlijker is na zo'n schandaal.

De oplossing ligt niet bij de ethiek van "het peloton". Ik denk dat er tegenwoordig wel veel meer cleane renners zijn, maar dat is dan vooral omdat er markt is voor pure anti-dopingteams, en dat de wielervolger van tegenwoordig door ongeloofwaardige acties en prestaties heen prikt. Dus daadwerkelijk clean rijden is de enige oplossing voor bepaalde teams. Echter, dit zal heus niet gelden voor teams als Katusha, Saxo, Astana, Movistar, Liquigas etc etc die sowieso al een zeer bedenkelijke reputatie hebben.

De oplossing ligt wel in een radicale verandering binnen de overkoepelende organisaties en regelgeving. Retroactief testen, zwaarder straffen (vooral ook financieel!) en je bent al een heel eind, zeker op de lange termijn.
pi_122632057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef Steven184 het volgende:
Misschien moet Leo ook even met Mandy gaan praten:

[..]

Laat 'm gewoon een maandje met Voigt meetrainen ofzo ;)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:11:56 #60
67640 SaintOfKillers
pi_122633450
quote:
Tien jaar geleden was het zó extreem dat klimmers er bergop werden afgereden door sprinters. Dat is mij niet overkomen
Werd Kruijswijk niet gelost door Danilo Hondo in die Giro-rit waar hij 3e werd?
pi_122633782
Pas op wat je zegt, ik keek net m'n notes in en zag dat ik notes kreeg omdat ik Jelle Vanendert een dopeur noemde en Wim Vansevenant z'n provider :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:45:52 #62
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122634559
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef Tommeke het volgende:
Pas op wat je zegt, ik keek net m'n notes in en zag dat ik notes kreeg omdat ik Jelle Vanendert een dopeur noemde en Wim Vansevenant z'n provider :P
Die gast staat ook nog steeds hoog op m'n lijst
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:47:58 #63
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_122634638
De halve OLP ploeg toch van 2 jaar geleden
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 12:50:41 #64
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_122634744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Waaghals het volgende:
De halve OLP ploeg toch van 2 jaar geleden
Met de groeten van Dr. Ibarguren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_122635917
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef Tommeke het volgende:
Notes?
pi_122635960
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Werd Kruijswijk niet gelost door Danilo Hondo in die Giro-rit waar hij 3e werd?
Klopt, weliswaar in zijn eerste profjaar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 februari 2013 @ 13:39:06 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_122636591
Cav, eitje!
pi_122636593
Weer Cav
pi_122636597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef Steven184 het volgende:
Cav, eitje!
mwah.
pi_122636639
Markus 3e :)
pi_122636640
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef marcodej het volgende:

[..]

mwah.
Wel bedenken hoe ver hij zat uiteraard.
pi_122636676
quote:
1 - Cavendish
2 - Hutarovich
3 - Markus
4 - Blythe
5 - Phinney
6 - Van Hummel
7 - Kristoff
8 - Eisel
9 - Bouhanni
10 - Boivin
pi_122636680
Kenny Robert zes.
pi_122636702
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Kenny Robert zes.
Markus 3e. Kenny had beter voor Barry gezeten.
pi_122636736
inrng twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 13:43:21 Cavendish has now won more stage races than Andy Schleck reageer retweet
pi_122636779
Mooie sprint :)
pi_122637274
bambula twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 11:05:29 Saxo Bank's boss criticizes danish media, stands by Riis regardless of Hamilton/Chicken accusations (in Danish) http://t.co/67JdG0bt reageer retweet
:N
pi_122646273
Ik zie dat Wout Poels volgende week met VCS in de ronde van Algarve meedoet.
Dacht dat ie nog niet zover was maar blijkbaar gaat het goed met hem !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:02:57 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122646347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Is alweer een paar maanden in training. Algarve wordt z'n eerste koers.
pi_122646425
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:02 schreef Szura het volgende:

[..]

Is alweer een paar maanden in training. Algarve wordt z'n eerste koers.
Ben benieuwd hoe ie terug komt. Zijn genoeg voorbeelden van renners die sterker terugkomen na zo'n zware valpartij.
pi_122647472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Fijn om te horen :)
pi_122647843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:25 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Notes?
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebt :')

Ik heb me blijkbaar misdragen te zeggen dat Jelle weer vliegt als hij z'n doses TB500 van Wim Vansevenant binnen zou hebben :P
pi_122648115
Weinig boeiende info ook over het algemeen :P
pi_122648259
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebt :')

Ik heb me blijkbaar misdragen te zeggen dat Jelle weer vliegt als hij z'n doses TB500 van Wim Vansevenant binnen zou hebben :P
Ik moest grinniken, tijdverspilling imo.

Shit,nou wil ik weten of mijn note nog Blanco is.
pi_122648286
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note, feit blijft dat er renners zijn die opeens rare vormpieken hadden toen dat spul zeer waarschijnlijk in omloop was in het peloton. Misschien ook nog is, volgens mij zijn peptiden niet te traceren.
pi_122648490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik moest grinniken, tijdverspilling imo.

Shit,nou wil ik weten of mijn note nog Blanco is.
http://www.fok.nl/shop/notes.php

Je kan hier zien of je notes hebt of niet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_122648523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Felagund het volgende:

[..]

en ik kan ze inzien gne gne
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:05:23 #90
168304 Mani89
pi_122648586
23 notes, is dat veel? :@
pi_122648600
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef franklop het volgende:

[..]

en ik kan ze inzien gne gne
Bij mij niets. ;)
Album top 100 2024
pi_122648634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef Mani89 het volgende:
23 notes, is dat veel? :@
voor iemand die veel in SPT zit wel :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:10:11 #93
67640 SaintOfKillers
pi_122648809
Als er in die dagen 15 actieve TDF-topics waren, werden er 12 gedomineerd door doping-insinuaties, was nogal zware overkill, maar er moesten blijkbaar veel frustraties geventileerd worden.
pi_122649151
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er in die dagen 15 actieve TDF-topics waren, werden er 12 gedomineerd door doping-insinuaties, was nogal zware overkill, maar er moesten blijkbaar veel frustraties geventileerd worden.
Haha true. Verder wel goed dat jullie d'r wat aan deden. Ik moest er wel om grinniken.

Je kan het ook zo zien: helaas is het zo dat je bepaalde dingen meteen verdacht gaat vinden ;)
pi_122649191
Ik heb verder alleen notes voor KLB dingen en schelden in VBL :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:23:57 #96
67640 SaintOfKillers
pi_122649420
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Haha true. Verder wel goed dat jullie d'r wat aan deden. Ik moest er wel om grinniken.

Je kan het ook zo zien: helaas is het zo dat je bepaalde dingen meteen verdacht gaat vinden ;)
Ik modereer niet in SPT, hoor. Heb me er toen ook niet mee bemoeid, maar ik kon het natuurlijk wel volgen :P.
pi_122649822
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Ericr het volgende:

[..]

TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note,
Oh, dan klopt het aantal van 9 bij mij wel... :D
pi_122650555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Felagund het volgende:

[..]

Thanks.

Blanco uiteraard.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:58:38 #99
168304 Mani89
pi_122650939
Bijna al mijn notes zijn tijdens de Tour van 2011 toen ik lichtelijk hysterisch werd door de Europcar dominantie :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 22:47:06 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122659880
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122666147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef Steven184 het volgende:

[..]

En de Vuelta was natuurlijk clean, waardoor Ten Dam opeens top-10 kon rijden _O_
pi_122668044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

En de Vuelta was natuurlijk clean, waardoor Ten Dam opeens top-10 kon rijden _O_
Daarvoor wacht ik op een interview met enkele Argos-renners en ploegleiding. die het onverklaarbaar vonden dat ze daar bergop niet konden volgen. :P

Nee, over Ten Dam gaan natuurlijk al veel langer geruchten.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 februari 2013 @ 09:57:30 #103
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122668895
DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:53:51 Een goed begin is het halve werk. Alle fietsen gestolen hier in frankrijk. En hoe nu verder..? Even afwachten... reageer retweet
En dat ziet er dan zo uit:

mattrabin twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:09:29 While everyone was sleeping, some unscrupulous local scallywags have gone & pilfered ALL THE BIKES #TypiqueDeRegion http://t.co/4rvRSlsW reageer retweet

[ Bericht 40% gewijzigd door Pino112 op 09-02-2013 10:18:33 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 11:24:19 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122670354
:o tijdens de ronde van de Middellandse zee?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 februari 2013 @ 11:27:23 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122670405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:24 schreef rubbereend het volgende:
:o tijdens de ronde van de Middellandse zee?
Jep :{
Vanzelfsprekend starten zij dus niet.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:34:06 #106
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_122670535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Ericr het volgende:

[..]

TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note,
Ik heb er zelfs een ban van een week voor gekregen. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 11:46:35 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122670791
150.000 euro schade :{
DeLuna vindt me dik ;(
pi_122671209
Het nieuwe wielrennen: bij een slechte prestatie andere ploegen van dopinggebruik beschuldigen :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 12:04:33 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122671256
zo, maar even nieuwsbericht van gemaakt Fietsen Garminploeg gestolen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_122671848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 07:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Daarvoor wacht ik op een interview met enkele Argos-renners en ploegleiding. die het onverklaarbaar vonden dat ze daar bergop niet konden volgen. :P

Nee, over Ten Dam gaan natuurlijk al veel langer geruchten.
Wat voor geruchten?
pi_122671886
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Wat voor geruchten?
dat ie vaak hard valt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 12:28:09 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122671937
Ten Dam kan beter stuur-doping pakken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_122672155
Ik heb nog nooit geruchten over Ten Dam gehoord. En het lijkt me juist een heel integere jongen. Dat dat geen garantie is weet ik ook wel. Maar ja, om daar nou meteen weer twijfels over te hebben...
pi_122672258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb nog nooit geruchten over Ten Dam gehoord. En het lijkt me juist een heel integere jongen. Dat dat geen garantie is weet ik ook wel. Maar ja, om daar nou meteen weer twijfels over te hebben...
Zo is het nu eenmaal op dit moment. Iedereen gebruikt doping en je hebt twijfels of er sommige zijn die dat niet doen.
pi_122673973
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:53:51 Een goed begin is het halve werk. Alle fietsen gestolen hier in frankrijk. En hoe nu verder..? Even afwachten... reageer retweet
En dat ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
mattrabin twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:09:29 While everyone was sleeping, some unscrupulous local scallywags have gone & pilfered ALL THE BIKES #TypiqueDeRegion http://t.co/4rvRSlsW reageer retweet
Ik vraag me af of zo'n vrachtwagen een alarmsysteem heeft.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:49:27 #116
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_122674208
Hebben die fietsen geen gps ingebouwd ofzo, zijn geen goedkope fietsen lijkt me.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_122674434
150.000,- aan materiaal weg. Ai.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:11:58 #118
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_122674956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben die fietsen geen gps ingebouwd ofzo, zijn geen goedkope fietsen lijkt me.
Aan GPS heb je niks, dan weten de fietsen alleen zelf waar ze zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_122677108
CoachLuicito twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:14 One moment of silence on randa. @bramtankink killed a bird in the descent. Funeral was organised by @juanma garate. reageer retweet
Die Bram toch :(
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 februari 2013 @ 15:29:57 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122677343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
CoachLuicito twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:14 One moment of silence on randa. @bramtankink killed a bird in the descent. Funeral was organised by @juanma garate. reageer retweet
:D!
pi_122677556
quote:
_O- Maar hoe :D
pi_122678214
Montaguti, Peraud en Roelandts met voorsprong de laatste kilometers in op de Mont Faron.
pi_122678256
Peraud alleen, laatste 2km. 26s voor op peloton.
pi_122678410
Peraud wint.
pi_122678484
Boom mag 1:18 verliezen op Peraud.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:09:25 #126
317370 Spies
They're gonna find us
pi_122678498
Verliest in ieder geval meer dan een minuut, aldus de ticker. Niet duidelijk hoeveel precies.
pi_122678516
Precies 1 minuut volgens @liveciclismo.
pi_122678554
http://direct.directvelo.(...)en-4e-etape-2-1.html

Hier wordt over meer dan een minuut gesproken (dacht ik), maar niet helemaal duidelijk..
pi_122678573
Zal misschien nog wel meer om Monfort gaan.. en de rest van de top 10.
pi_122678628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:11 schreef bjarki het volgende:
Zal misschien nog wel meer om Monfort gaan..
Of Lofkvist
pi_122678656
Peraud had een enorme voorsprong, dus denk dat het tussen Boom en hem gaat eigenlijk.
pi_122678665
Reda tweede, Geniez vierde, Rebellin zesde...
pi_122678781
1. Jean-Christophe Péraud (AG2R La Mondiale)
2. Francisco Reda (Androni Giocattoli)
3. Bauke Mollema (Blanco)
4. Alexandre Geniez (FDJ)
5.
6. Thomas Lövkvist (IAM)
7.
8.Davide Rebellin (CCC Polsat)
9. Nicolas Roche (Saxo)
10. Ion Izagirre (Euskaltel)
11. Thibaut PInot (FDJ)
12. Thomas Voeckler (Europcar)

Monfort pakt de trui met 1 seconde
pi_122678785
Mollema 3e in de etappe
pi_122678786
Monfort pakt de leiding met 1 seconde...
pi_122678854
1. Monfort
2. Boom 1"
3. Lövkvist 2"
4. Peraud 2"
5. Roche 22"

Zit niet zo dichtbij elkaar dus :P
pi_122678863
quote:
1. Monfort
2. Boom 1"
3. Lövkvist 2"
4. Peraud 2"
5. Roche 22"
Wordt nog een spel om de secondes morgen.
pi_122678886
1ste rit waren geen boni's in ieder geval
pi_122678993
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:23 schreef Marcoss het volgende:
1ste rit waren geen boni's in ieder geval
Ook niet aan finish?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:03:15 #141
39333 Zelva
pi_122680233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:26 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ook niet aan finish?
Nope.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 februari 2013 @ 19:53:33 #142
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122685632
quote:
bramtankink twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:35:15 Vandaag zware aanrijding tijdens training met 1 dodelijk slachtoffer. http://t.co/U5O0FKex reageer retweet
SPOILER: Vogel
bramtankink twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:38:31 Een roodborstje. Guanma en ik hebben hem een waardige begrafenis gegeven op de #randa. Bij paaltje 2.4 http://t.co/Ke8u0xgm reageer retweet

:D
pi_122687202
Ja, da's toch de gevoelige kant van onze Bram hè.
pi_122687359
Hij is dus wel een killer geworden ^O^
pi_122705514
En daar is de volgende: Bram Tankink nu zelf aangereden, door een auto. Iets met sleutelbeen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 februari 2013 @ 11:24:53 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122705579
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef marcodej het volgende:
En daar is de volgende: Bram Tankink nu zelf aangereden, door een auto. Iets met sleutelbeen.
:o :{
pi_122706816
bramtankink twitterde op zondag 10-02-2013 om 11:14:11 Ik zal nooit meet iets tweeten over een aanrijding. Dat is problemen afroepen. Net aangereden door auto. Iets met sleutelbeen. Nu ziekenhuis reageer retweet
:|W
  zondag 10 februari 2013 @ 12:25:17 #148
67640 SaintOfKillers
pi_122707187
Lelay gevallen in de Tour Med, sleutelbeen en rib gebroken.

Wat is dat tegenwoordig met die fragiele renners? Als het valt, dan breekt het.
  zondag 10 februari 2013 @ 12:46:40 #149
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_122707782
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef TheFastOne het volgende:
bramtankink twitterde op zondag 10-02-2013 om 11:14:11 Ik zal nooit meet iets tweeten over een aanrijding. Dat is problemen afroepen. Net aangereden door auto. Iets met sleutelbeen. Nu ziekenhuis reageer retweet
:|W
_O-
Trotse Belg.
pi_122707926
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lelay gevallen in de Tour Med, sleutelbeen en rib gebroken.

Wat is dat tegenwoordig met die fragiele renners? Als het valt, dan breekt het.
Behalve Sagan en Cavendish, die lijken nooit wat op te lopen als ze er weer eens bijliggen.
pi_122708021
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Behalve Sagan en Cavendish, die lijken nooit wat op te lopen als ze er weer eens bijliggen.
Tsja, terminators herstellen zichzelf altijd weer in hun ongeschonden gedaante. Wat voor prototype Cavendish is weet ik niet.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:40:07 #152
67640 SaintOfKillers
pi_122709570
En ook geen Zaugg meer vanwege een gebroken vinger.
pi_122709630
Het seizoen is dus duidelijk weer van start gegaan.
pi_122709701
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ook geen Zaugg meer vanwege een gebroken vinger.
[offtopic]Hopelijk slaat dat over op Vettel[/offtopic]
pi_122709739
Peloton in Middellandse Zee in 2 stukken uiteen met 3 minuten verschil. En het eerste peloton is net ook weer in verschillende stukken uiteen geslagen.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:47:38 #156
39333 Zelva
pi_122709860
Maar voor de rest, het is 2013, nog geen enkele informatie over wie, wat, waar en hoe :')
pi_122709989
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef Zelva het volgende:
Maar voor de rest, het is 2013, nog geen enkele informatie over wie, wat, waar en hoe :')
Heerlijk weer..:D
pi_122710010
Andre Greipel, Chavez Rubio, Chiarini, Hondo, Jeandesboz, Kadri, Malacarne, Molard, Montaguti, Pires, Rosa, Roy en Voeckler hebben iig 2 minuten op de eerste achtervolgende groep.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:53:56 #159
39333 Zelva
pi_122710120
Greipel blijft toch een aparte knakker.
pi_122710205
Bram sleutelbeen gebroken, aldus E. Dekker.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 februari 2013 @ 14:06:51 #161
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122710672
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef bjarki het volgende:
Jep, Brammie meldt het nu ook.
pi_122710837
Kopgroep van 17: Jérôme, Kern (Europcar), Kadri (AG2R La Mondiale), Roy, Pinot (FDJ), Zingle (Cofidis), Wyss (BMC), Jungels (Radioshack Leopard), Greipel (Lotto), Petrov (Saxo Tinkoff), Izaguirre (Euskatel), Keizer (Vacansoleil), Marino (Sojasun), Perichon (Bretagne Séché), Vimpère (BigMat Auber 93), Sella, Facchini (Androni)

En Monfort iig in het eerste peloton.
pi_122710896
Is dat nog ergens te zien?
pi_122710937
IlariaMe twitterde op zondag 10-02-2013 om 14:11:54 #TourMed stage is long yet but already very tense: Monfort can't allow the break to go too away n Balco must attack reageer retweet
Balco :')
pi_122711026
En waar zit Boom?

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef bjarki het volgende:
-O-
pi_122711047
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
En waar zit Boom?

[..]

-O-
Niet bekend, maar hij lijkt me niet de renner die een eerste waaier mist.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:19:55 #167
39333 Zelva
pi_122711137
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef Wombcat het volgende:
Is dat nog ergens te zien?
Langs het parcours.

En na afloop kun je nog wat interviews voor de start met Franse C-renners zien in de samenvatting.
pi_122711174
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Langs het parcours.
Da's me net wat te ver weg.
pi_122711219
NOS:

quote:
Bram Tankink breekt sleutelbeen

Toegevoegd: zondag 10 feb 2013, 14:12
Bram Tankink is tijdens een training op het Spaanse eiland Mallorca door een auto geschept. De Blanco-coureur sloeg tegen het wegdek en brak daarbij zijn linkersleutelbeen.

Het zit de Nederlandse renners aan het begin van het nieuwe jaar niet mee, want eerder werd ook Johnny Hoogerland al aangereden, eveneens in Spanje. En Koen de Kort en Karsten Kroon kwamen ten val in de Ronde van Qatar. De Kort brak een sleutelbeen en Hoogerland liep bij zijn val een beenwond op.
Ik denk dat Johnny zich nog het minst zorgen maakt om die beenwond ja.
pi_122711975
quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef Sautor het volgende:
NOS:

[..]

Ik denk dat Johnny zich nog het minst zorgen maakt om die beenwond ja.
Weet niet wat de NOS aan het doen is de laatste tijd, maar een hoop spelfouten, misinformatie en dingen door elkaar halen. Erg slordig allemaal.
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 15:20:04 #171
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_122714013
NOS :')

Gewoon opdoeken. Nooit meer over praten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_122714181
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Weet niet wat de NOS aan het doen is de laatste tijd, maar een hoop spelfouten, misinformatie en dingen door elkaar halen. Erg slordig allemaal.
hadden bij bekentenis van Nierman, foto van Gesink geplaatst.. das niet meer slordig, das gewoon grove fout
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122714327
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:24 schreef the_critic het volgende:

[..]

hadden bij bekentenis van Nierman, foto van Gesink geplaatst.. das niet meer slordig, das gewoon grove fout
Hebben ze die fout toen in de volgende uitzending hersteld?
Martijn 'service hé' Hendriks heeft er toen nog wel over getweet.
pi_122714426
miserus twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:49:03 Andy Bishop durft zichzelf enige dopingvrije PDM'er te noemen in Tour '88 (dat was Knetemann) en Cyclingnews + @sporza geloven 't ook nog reageer retweet
hendriksmj twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:54:58 @miserus Bij Sporza is wielrennen een sprookje, Mus. reageer retweet
:') :') , Hendriks.
pi_122714700
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hebben ze die fout toen in de volgende uitzending hersteld?
Martijn 'service hé' Hendriks heeft er toen nog wel over getweet.
dat weet ik niet... weet wel dat het filmpje daarna nog aantal dagen op site gestaan heeft, voordat ie verwijderd werd
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122715183
Kopgroep heeft trouwens 4 minuten voorsprong, Roy virtueel leider. RSNT begint te rijden voor Monfort.
pi_122715217
Oh, het gat is alweer 2:30.
pi_122715350
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef marcodej het volgende:
miserus twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:49:03 Andy Bishop durft zichzelf enige dopingvrije PDM'er te noemen in Tour '88 (dat was Knetemann) en Cyclingnews + @sporza geloven 't ook nog reageer retweet
hendriksmj twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 08:54:58 @miserus Bij Sporza is wielrennen een sprookje, Mus. reageer retweet
:') :') , Hendriks.
:').
pi_122716188
'Service hé?!'

:')
pi_122717827
Nog 24km te gaan. Roy, Kadri en Izagirre hebben nog altijd 2:50 voorsprong.
pi_122718025
En het begint te sneeuwen, hup Boom? *O*
pi_122718098
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef bjarki het volgende:
En het begint te sneeuwen, hup Boom? *O*
Hup die cx fiets van het dak. :D
pi_122718744
Op 6 km weer 6 leiders, groepje met Keizer is weer vooraan aangesloten. Roy is zijn virtuele positie als leider inmiddels kwijt.
  zondag 10 februari 2013 @ 17:04:36 #184
67640 SaintOfKillers
pi_122718826
Peloton heeft op 3 kilometer een minuut dichtgereden.
pi_122719290
Er blijkt nog 10 kilometer te gaan te zijn?
pi_122719293
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Peloton heeft op 3 kilometer een minuut dichtgereden.
Nieuwe wielrennen, geen 1 minuut per 10km meer
pi_122719318
Alleen Kadri nog vooruit, nog ca. 10km te gaan, begrijp ik nu. :D
pi_122719352
:D Ik zat hier al te F5'en voor de uitslag.
pi_122719413
Tankink hoopt over week weer op de fiets te zitten.
pi_122719442
Laatste km gaat omhoog straks, nog 5km te gaan. Blanco lijkt Boom, maar ook Mollema te gaan uitspelen.
pi_122719516
Twitterfeed Blanco zegt dat het nog 20km is, Directvelo houdt het op zeven, anderen zeggen vier... Niemand schijnt het te weten, :D

Reda, nummer zes in stand, weggesprongen.
pi_122719540
quote:
15s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Er blijkt nog 10 kilometer te gaan te zijn?
Ik had op een gegeven moment 5 twitter-accounts met nagenoeg tegelijkertijd gepost bericht met elk totaal andere informatie.
pi_122719550
Leuk, een wedstrijd met een geheime finishlijn :)
pi_122719568
2 km nog, 10 seconden voor een groep met Reda.
pi_122719578
Kadri schijnt ook nog steeds voorop te liggen?
pi_122719616
TourDeJose twitterde op zondag 10-02-2013 om 17:25:11 Missing: Michele Scarponi.......if you have seen him, let me know. He was not at team launch, is not on team pics and no known race schedule reageer retweet
pi_122719622
Roelandts wint.
pi_122719650
Nu schijnt Roelandts gewonnen te hebben.
pi_122719659
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Roelandts wint.
Ik wacht even op de andere twitter-accounts, die zeggen vast wat anders :P
pi_122719682
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:23 schreef Wombcat het volgende:
Leuk, een wedstrijd met een geheime finishlijn :)
Was dat niet vorig jaar in Frankrijk ook ergens (ik meen met Slagter), dat de etappe was ingekort, en er opeens iemand "toevallig" als eerste over een denkbeeldige lijn reed, en won? :D
pi_122719683
Finish lijkt me dan niet op een weg omhoog te hebben gelegen.
pi_122719685
Qua chaos is dit bijna de Ronde van Catalonië van vorig jaar.
pi_122719728
Monfort achterop geraakt?
  zondag 10 februari 2013 @ 17:30:55 #204
39333 Zelva
pi_122719761
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef Steven184 het volgende:
Monfort achterop geraakt?
Als je het weet, mag je het zeggen.
pi_122719782
Reda tweede in etappe. Stond zesde op 26 seconden.
pi_122719798
directvelo twitterde op zondag 10-02-2013 om 17:30:42 Le général va se jouer entre Péraud (AG2R) et Löfkvist (Iam Cycling). reageer retweet
}:|
pi_122719801
Boom zat er blijkbaar ook niet bij.

Lofkvist en Peraud wel..dus afwachten.
pi_122719807
Peraud en Lovkvist schijnen het te gaan uitmaken.
pi_122719826
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef marcodej het volgende:
Peraud en Lovkvist schijnen het te gaan uitmaken.
In een onderling duel rock paper scissors.
pi_122719834
Chaoskoersen _O_
pi_122719857
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
FranseChaoskoersen en Franse samenvattingen _O_
Fixed :P
pi_122719912
Ondertussen begint Van Winden weer langzaam renner te worden:

pi_122719934
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen begint Van Winden weer langzaam renner te worden:

[ afbeelding ]
op 50% nu dus :D
pi_122719940
Lofkvist pakt het AK.
pi_122719941
Löfkvist zou nu gewonnen hebben.
pi_122719949
Lovkvist eindwinnaar. Monfort schijnt ergens verdwenen te zijn.

Eerste winst IAM.
pi_122720002
Tour Med - général : 1 Löfkvist (Iam Cycling) 2 Péraud (AG2R) 3 Reda (Androni) 4 Monfort (RadioShack) 5 Roche (Saxo)

Zoek Wallie eh..Boom
pi_122720048
De Blanco's ineens collectief weggereden?

Hmmm...
  zondag 10 februari 2013 @ 17:41:45 #219
39333 Zelva
pi_122720101
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
De Blanco's ineens collectief weggereden?

Hmmm...
quote:
“Onze ploeg had best een hoog niveau, maar we deden dus niet mee”
pi_122720216
Bauke nog wel gewoon 5e.
pi_122720222
Mollema vijfde in de etappe.
pi_122720879
Molkema natuurlijk gewoon met z'n helm scheef op z'n kop en z'n bril op het puntje van z'n neus lopen stoempen in die sneeuw, kan niet anders! _O_
pi_122720903
Onder voorbehoud zeg ik: Typisch Boom
pi_122720946
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Onder voorbehoud zeg ik: Typisch Boom
:?
pi_122721713
Goede klassement maar dan in de beslissende etappe niet meezitten. Maar zoals gezegd onder voorbehoud omdat ik het parcours niet ken en de omstandigheden ook niet.
pi_122721799
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede klassement maar dan in de beslissende etappe niet meezitten. Maar zoals gezegd onder voorbehoud omdat ik het parcours niet ken en de omstandigheden ook niet.
Koersverloop is onbekend, en de sprint was omhoog, niet zijn ding. Wel apart dat Roelandts hier dan wint.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:43:52 #227
14505 OProg
A Life in Music
pi_122722429
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Sautor het volgende:

[..]

Was dat niet vorig jaar in Frankrijk ook ergens (ik meen met Slagter), dat de etappe was ingekort, en er opeens iemand "toevallig" als eerste over een denkbeeldige lijn reed, en won? :D
Dat was Catalonië, een groepje met Kruiswijk waaruit Brajkovic won. Ze dachten nog 60 km ofzo te moeten rijden toen ze te horen kregen dat de finish al in 10 km zou komen.

En om het feest compleet te maken werd alles weer gelijk getrokken en mocht Albasini de leiderstrui houden.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:50:22 #228
168304 Mani89
pi_122722668
Niet in de buurt dus.

64 BOOM Lars BLA à 5'58''
pi_122722931
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Niet in de buurt dus.

64 BOOM Lars BLA à 5'58''
Zal dus in een tweede of derde groep gezeten hebben toen het uit elkaar viel...
pi_122729589

[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 10-02-2013 21:20:25 (Oud nieuws) ]
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zondag 10 februari 2013 @ 22:44:58 #231
168304 Mani89
pi_122734797
Lieuwe heeft het ook gelezen :P

Sander_Slager twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:45:53 Aan de reacties te zien leveren uitspraken Verhoeven/Kruijswijk twee kampen op: 'Omerta-doorbrekend' en 'Belachelijke insinuaties' reageer retweet
Sander_Slager twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:48:03 De tijd zal uitwijzen wat deze onderbuikgevoelens waard zijn. Morgen in elk geval reactie van Lieuwe Westra in de Leeuwarder Courant reageer retweet
pi_122736818
Waar gaat dat over?
pi_122739440
@opgebaarde
Rabo die vorig jaar in Parijs-Nice naar huis werden gereden en volgens Verhoeven lag dat waarschijnlijk aan de dope. Lieuwe won daar vorig jaar de koninginnenrit.
pi_122739571
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:00 schreef bjarki het volgende:
@opgebaarde
Rabo die vorig jaar in Parijs-Nice naar huis werden gereden en volgens Verhoeven lag dat waarschijnlijk aan de dope. Lieuwe won daar vorig jaar de koninginnenrit.
En in Tirreno, waar Hoogerland en Leukemans goed reden.
pi_122739618
Ah ok thanks!
pi_122741052
En wie gaat hier dat stuk uit dat Friese blaadje plaatsen?
pi_122741448
www.lc.nl staat iig nog niets op
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122742432
*O* Traksel in de aanval!

Heeft 6:30 op het peloton samen met Uchima.
  maandag 11 februari 2013 @ 11:57:45 #239
168304 Mani89
pi_122745315
Wiggins staat ook alweer strak.

pi_122746187
En ook Malori is een tijdje eruit met een sleutelbeenbreuk.
pi_122746737
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Die aderen, dat kan nooit clean!
pi_122747777
LEEUWARDEN - Nico Verhoeven, ploegleider van de wielerploeg van Blanco Cycling, heeft proffrenner Lieuwe Westra van DCM Vacansoleil in een kwaad daglicht gesteld.

Verhoeven zei in Wielerrevue dat het ‘shocking' was hoe zijn ploeg vorig jaar werd weggereden in Parijs-Nice. In die etappekoers won de in Tijnje woonachtige Westra de koninginnerit. Westra reageert verontwaardigd. ,,Ik voel me aangesproken en dit slaat nergens op.''

Verhoeven deed zijn uitspraken in december, voordat de stroom aan dopingbekentenissen bij de Raboploeg losbarstte. Verhoeven was sinds 1996 bij Rabo betrokken als ploegleider.
http://www.lc.nl/sport/ar(...)ad-daglicht-gesteld-
pi_122748024
Kittel wint in Oman
pi_122748187
1. Kittel (ARG)
2. Appollonio (ALM)
3. Bouhanni (FDJ)
  maandag 11 februari 2013 @ 13:27:52 #245
168304 Mani89
pi_122748208
De Kit _O_
pi_122748355
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef Steven184 het volgende:
1. Kittel (ARG)
2. Appollonio (ALM)
3. Bouhanni (FDJ)
4. Kristoff (KAT)
5. Boonen (OPQ)
6. Phinney (BMC)
7. Fortin (BAR)
8. Goddaert (IAM)
9. Vivani (CAN)
10. Guarnieri (AST)
pi_122748900
Boonen toch ook alweer niet slecht.
pi_122749396
Drenthe wil WK wielrennen 2020

Dat lijkt me een sprinters WK dan :+
pi_122749607
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef franklop het volgende:

Hoho, ligt er een beetje aan of ze ook de Cota de Witteveen in het parcours opnemen :+
pi_122749796
quote:

Hoho, vergeet de VAM-berg niet ;)

erkend scherprechter uit de Ronde van Drenthe _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2013 @ 14:15:27 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_122749810
http://nos.nl/artikel/472882-drenthe-wil-wk-wielrennen-2020.html

TT is dus het hart van het WK, binnen de provincie mag er ook gefietst worden :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 11 februari 2013 @ 14:20:48 #252
168304 Mani89
pi_122750020
quote:

Lijkt me een prooi voor Markus Barry :Y
  maandag 11 februari 2013 @ 15:16:42 #253
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_122752045
Heeft Linus Gerdemann ondertussen een team? Jammer dat zo'n talent verloren gaat ..
pi_122754053
Wiggins op achterstand binnengekomen vandaag. Die rijdt trouwens na deze ronde nog maar 2 rondes voor de Giro, alleen Catalonië en Trentino. Vreemd genoeg 3 rittenkoersen zonder tijdrit (al is Catalonië nog niet bekend, maar daar werd de laatste jaren geen tijdrit gereden)
pi_122754153
-edit-
pi_122755731
quote:
Westra over uitspraken Verhoeven: "Dit slaat nergens op"

Lieuwe Westra heeft verontwaardigd gereageerd op de uitspraken van Nico Verhoeven. De ploegleider van Blanco Pro Cycling vertelde tegenover WielerRevue dat het 'shocking' was hoe zijn formatie vorig jaar werd weggereden in Parijs-Nice en de Tirreno. Dat terwijl zijn ploeg volgens Verhoeven "best een goed niveau had."

Westra won een etappe in Parijs-Nice en eindigde als tweede in het klassement. Hij reageert verontwaardigd tegenover de Leeuwarder Courant: "Ik voel me aangesproken en dit slaat nergens op." Verhoeven weigerde te speculeren over dopinggebruik bij concurrenten. "Het is gewoon een constatering", stelde de ploegleider in het artikel.
pi_122755823
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Wiggins op achterstand binnengekomen vandaag. Die rijdt trouwens na deze ronde nog maar 2 rondes voor de Giro, alleen Catalonië en Trentino. Vreemd genoeg 3 rittenkoersen zonder tijdrit (al is Catalonië nog niet bekend, maar daar werd de laatste jaren geen tijdrit gereden)
Opgehouden door een valpartij. Was hier sowieso geen kopman trouwens.
pi_122758372
Breuk Tankink is gunstig. Kan binnen een paar dagen weer op de roller.

Hoogerland kan ook vervoerd worden naar Nederland.
pi_122770496
Raar idd als Gerdemann geen team heeft. Degelijke coureur!

In Drenthe heb je wel mooie keienstroken.
pi_122770646
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Raar idd als Gerdemann geen team heeft. Degelijke coureur!

In Drenthe heb je wel mooie keienstroken.
Lijkt me typisch een renner die bij Argos zou kunnen passen.
pi_122778792
quote:
17s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lijkt me typisch een renner die bij Argos zou kunnen passen.
Idd. Rijdt wel mooie klasseringen in kleine rondjes ed.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:16:00 #263
14505 OProg
A Life in Music
pi_122778828
Dat wel, echter is het de afgelopen twee jaar op die Ronde van Luxemburg na niet echt best geweest. Hij leek me in de Vuelta afgelopen jaar wel aardig in vorm tot hij onderuit ging.
pi_122778845
En wat betreft Argos heeft hij zijn verleden natuurlijk niet mee.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:21:28 #265
14505 OProg
A Life in Music
pi_122778880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:18 schreef Steven184 het volgende:
En wat betreft Argos heeft hij zijn verleden natuurlijk niet mee.
T-Mobile is 2006 kan nog want vanaf 2006 zijn alle ploegen schoon. ;) :P
pi_122779172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:16 schreef OProg het volgende:
Dat wel, echter is het de afgelopen twee jaar op die Ronde van Luxemburg na niet echt best geweest. Hij leek me in de Vuelta afgelopen jaar wel aardig in vorm tot hij onderuit ging.
Dat is toch een beetje z'n verhaal. Goed zijn en dan op je bek gaan.
pi_122779217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:21 schreef OProg het volgende:

[..]

T-Mobile is 2006 kan nog want vanaf 2006 zijn alle ploegen schoon. ;) :P
:+
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:54:19 #268
14505 OProg
A Life in Music
pi_122779253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat is toch een beetje z'n verhaal. Goed zijn en dan op je bek gaan.
Dat klopt. Hij heeft de vervelende eigenschap om nogal vaak te gaan liggen. Ze hebben hem toen bij Milram als kopman voor grote rondes willen gebruiken maar hij is dat echt geen enkele grote ronde schadevrij doorgekomen.
pi_122780146
Traksel gaat er weer met een Jap vandoor _O-
pi_122782349
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
Vel over schenk.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:29:12 #271
168304 Mani89
pi_122786466
Tourmniator wint in Oman met een banddikte.

pi_122786475
Nipte zege van Sagan vandaag

Goddomme, 10 seconden te langzaam!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:30:29 #273
168304 Mani89
pi_122786510
pi_122786671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef Mani89 het volgende:
:P

Nummer 2 Gallopin finishte op 5 seconden blijkbaar, maar is op de foto nog nergens te zien..

Top-16:
1. Peter Sagan
2. Tony Gallopin
3. Martin Elmiger
4. Vincenzo Nibali
5. Zdeneke Stybar
6. Chris Froome
7. Marco Bandiera
8. Marco Marcato
9. Daryo Impey
10. Nacer Bouhanni
11. Gianni Meersman
12. Stijn Vandenbergh
13. Geoffrey Soupe
14. Sergey Lagutin
15. Maciej Bodnar
16. Rinaldo Nocentini
pi_122786675
Poddomme Sagan zeg!
pi_122786735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gallopin
Die knakker kan werkelijk alles, mini-Sagan :P.

Toch wel benieuwd waar hij zich op gaat focussen eigenlijk.
pi_122787102
Sagan, ja hoor. :') _O-

Dat heuveltje was aan de uitslag nog redelijk onderscheidend zo te zien! ^O^

Belooft wat als Froome zich zo vroeg in het jaar al laat zien... :P
pi_122787281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nummer 2 Gallopin finishte op 5 seconden blijkbaar, maar is op de foto nog nergens te zien..

Top-16:
1. Peter Sagan
2. Tony Gallopin
3. Martin Elmiger
4. Vincenzo Nibali
5. Zdeneke Stybar
6. Chris Froome
7. Marco Bandiera
8. Marco Marcato
9. Daryo Impey
10. Nacer Bouhanni
11. Gianni Meersman
12. Stijn Vandenbergh
13. Geoffrey Soupe
14. Sergey Lagutin
15. Maciej Bodnar
16. Rinaldo Nocentini
Toch wel, je ziet hem net rijden tussen het publiek door.
pi_122788948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef DeeBee het volgende:
Sagan, ja hoor. :') _O-

Dat heuveltje was aan de uitslag nog redelijk onderscheidend zo te zien! ^O^

Belooft wat als Froome zich zo vroeg in het jaar al laat zien... :P
Sagan _O_
Froome _O_
pi_122791146
Blijkbaar ging Sagan weer als een raket in de afdaling
mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 15:24:01 Gallopin: "I went solo but Nibali & Elmiger joined me and then came Sagan. He didnt even stay in the wheel – he just blew by us" #Saganisimo reageer retweet
pi_122797510
NikiTerpstra twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 16:13:09 Na finish tegen zeg ik tegen Contador:Alber,waarom week je van je lijn af?Ten 1e is het Albertooooo en ten 2e was het maar 0,0005 centimeter reageer retweet
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 18:34:02 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122797557
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef wimderon het volgende:
NikiTerpstra twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 16:13:09 Na finish tegen zeg ik tegen Contador:Alber,waarom week je van je lijn af?Ten 1e is het Albertooooo en ten 2e was het maar 0,0005 centimeter reageer retweet
Hij heeft wel humor die Niki.
pi_122797638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef wimderon het volgende:
Haha, mooie kerel die Niki :D
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:39:54 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122797734
Als je zelf in dat dopinghol van Lefevre en Ibarguren zit, kun je dit soort grapjes beter niet maken denk ik :')
pi_122797821
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij heeft wel humor die Niki.
Tot de grapjes over hem gaan.
pi_122799096
mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 19:09:58 UCI PR-officer Enrico Carpani: "The problem in cycling right now is that too many people are talking" - are you kidding me?!?! #cycling reageer retweet
_O-
pi_122799204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:15 schreef Steven184 het volgende:
mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 19:09:58 UCI PR-officer Enrico Carpani: "The problem in cycling right now is that too many people are talking" - are you kidding me?!?! #cycling reageer retweet
_O-
UCI :')x28927389282
pi_122799317
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:39 schreef Szura het volgende:
Als je zelf in dat dopinghol van Lefevre en Ibarguren zit, kun je dit soort grapjes beter niet maken denk ik :')
Zeker met dat beruchte NK-interview in het achterhoofd ;(
pi_122800780
Sagan rijdt na Oman nog de Strade Bianche, Tirreno, Milaan San Remo en daarna Vlaanderen. Helemaal geen voorbereidingskoers op kasseien dus.
pi_122801145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Sagan rijdt na Oman nog de Strade Bianche, Tirreno, Milaan San Remo en daarna Vlaanderen. Helemaal geen voorbereidingskoers op kasseien dus.
Gent Wevelgem toch ook nog?
pi_122801206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Gent Wevelgem toch ook nog?
Die noemt hij niet in zijn interview op CN. Al denk ik dat hij daar uiteindelijk wel start ja.
pi_122801362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Die noemt hij niet in zijn interview op CN. Al denk ik dat hij daar uiteindelijk wel start ja.
In eerdere interviews kwam steeds het rijtje MSR, GW, RvV en AGR naar voren. Toch wel een groot verschil met vorig jaar iig toen hij bijna overal startte.
pi_122801454
Hij wil frisser in de AGR zijn volgens mij.
pi_122802093
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Om steeds dat interview erbij te halen is ook een beetje flauw. Je kunt uit die woorden halen wat je zelf wil.
pi_122805656
Sagan vliegt er langs alsof ze er niet staan
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:10:17 #296
168304 Mani89
pi_122808457
Sagan gaat alles winnen dit seizoen.
pi_122811863
Best een mooi land, zo te zien. Oman.
pi_122817502
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat was dat ook alweer?
pi_122818879
Traksel alweer voor 3e dag op rij mee in de ontsnapping. Is flink aan het trainen en sterker aan het worden dus deze ronde. Hopelijk kan hij in de vlaamse klassiekers waar zijn ploeg starten mag, eindelijk eens laten zien welk talent deze man heeft! Heeft al meer pech gehad dan menig een
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122821051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:13 schreef the_critic het volgende:
Traksel alweer voor 3e dag op rij mee in de ontsnapping. Is flink aan het trainen en sterker aan het worden dus deze ronde. Hopelijk kan hij in de vlaamse klassiekers waar zijn ploeg starten mag, eindelijk eens laten zien welk talent deze man heeft! Heeft al meer pech gehad dan menig een
Inderdaad -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')