Dan heeft Boom toch sneller gereden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef TheArt het volgende:
En oh ja, het snelste tweede deel van de tijdrit is gereden door........Moreno Hofland. Zat op het tussenpunt op 1'29" van Boom en aan de finish op 1'41".
Snelste tweede deel na Boom bedoelde ik te zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heeft Boom toch sneller gereden?
Iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heeft Boom toch sneller gereden?
Volgens Theo een bewussiequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij heeft schijnbaar nog een fietswissel gedaan aan de voet van de klim
Dus met fietswissel nog dik de snelste tijd gereden
twitter:theo_bos twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:40:06Nice win of @lars_boom after a cyclocross bike change, because uphill finish! Good job boys! @BlancoCycling reageer retweet
Heeft dan toch 8 jaar de dopingcontrole weten te omzeilen op deze manier.quote:
Terwijl zijn whereabouts al acht jaar hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Heeft dan toch 8 jaar de dopingcontrole weten te omzeilen op deze manier.
Verhaal blijft vergelijkbaar met T-Mobile/Telekom dus. Die stopten met sponsoring, maar bleven wel de ploeg betalen voor paar jaar. Volgens mij hebben ze daarna (buiten de bedrijven van Stapleton zelf) geen fatsoenlijke sponsor meer kunnen vinden, terwijl ze alles wonnen wat los en vast zat..quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...
In Nederland zie ik niemand z'n vingers branden aan een wielerploeg momenteel, teveel negatieve associaties. En tsja, Giant had gekund, maar die lijken het toch niet te willen oppakken, dus zie het wel een beetje somber in eerlijk gezegd. Die paar ritzeges meer of minder zullen toch amper uit maken voor een potentiele sponsor lijkt mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef TheArt het volgende:
Jeuzus, de benen van Offredo na een val in Qatar vandaag:Stijn ook gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...
In Nederland zie ik niemand z'n vingers branden aan een wielerploeg momenteel, teveel negatieve associaties. En tsja, Giant had gekund, maar die lijken het toch niet te willen oppakken, dus zie het wel een beetje somber in eerlijk gezegd. Die paar ritzeges meer of minder zullen toch amper uit maken voor een potentiele sponsor lijkt mij...
wat een heldquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens Theo een bewussie
twitter:theo_bos twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:40:06Nice win of @lars_boom after a cyclocross bike change, because uphill finish! Good job boys! @BlancoCycling reageer retweet
The fuckquote:Kevyn Ista breekt beide ellebogen
Kevyn Ista heeft zijn beide ellebogen gebroken en een hersenschudding opgelopen. De 28-jarige Belg van IAM Cycling kwam woensdag op 700 meter voor de finish van de eerste etappe van Tour Méditerranéen Cycliste Professionnel hard ten val. Ista is woensdagavond al geopereerd en naar Genève vervoerd waar hij donderdag nog een operatie heeft ondergaan. Het is nog onbekend hoelang Kevyn Ista uit de roulatie zal zijn.
Hoe lang was die klim?quote:
Je kan veel over Leo zeggen, maar hij heeft wel veel indruk gemaakt op die gastentwitter:Stefclement twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 09:33:01Pampering is sooo 2012... Let's all work together to keep it clean @blancocycling. Restday at TourMed, we'll do a... - http://t.co/2M9v0NTR reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |