Mocht ook wel eens. Cavendish werd tot nu toe elke keer aan z'n lot overgelaten met een beetje hulp van Van Keirsbulck, waarna Terpstra dan steeds rond vrij ver vooraan eindigde zonder geholpen te hebben.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
Sterretje voor de naam betekent volgens mij dat die renner in aanmerking komt voor het jongerenklassement.
Hier iets meer info.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezentwitter:Amstelgoldrace twitterde op donderdag 07-02-2013 om 15:32:01De Franse wielerbond wil een Tour met alleen landenploegen. De bond wil 25 ploegen van 8 renners.De plannen liggen inmiddels bij UCI en ASO. reageer retweet
1968 belde.quote:Franse wielerbond wil Tour de France met landenteams
De Franse wielerbond FFC is voorstander van een Ronde van Frankrijk met landenploegen. 'Een revolutionair project', aldus FFC-voorzitter David Lappartient. 'De zaak Armstrong geeft dit project nog meer kracht en relevantie.'
De plannen liggen ondertussen al op tafel bij de Internationale Wielerunie UCI en bij de ASO, organisator van de Ronde van Frankrijk. De Franse wielerbond stelt 25 ploegen van acht renners voor, landenteams afkomstig uit alle continenten. Een Tour met nationale ploegen zou niet nieuw zijn in de geschiedenis van La Grande Boucle: van 1930 tot 1961 en in 1967 en 1968 werd de Tour immers al volgens die formule afgewerkt.
Het plan ligt bij de UCI en de ASO. 'Respons heb ik voorlopig nog niet gehad', zegt Lappartient, die zijn verder zal toelichten begin maart als alle Europese bonden om de tafel gaan zitten.
Ja, zal Cavendish ook weinig uitmaken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:41 schreef Blik het volgende:
Net of het wat uitmaakt voor de winst. Of Wiggins en Froome nu voor Sky rijden of voor de UK
Nou, Cummings, Thomas, Kennaugh, Tiernan-Locke, dan kom je toch al een heel eind.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ze moeten aan 8 renners geraken. Een grote meerderheid van de Britse renners is veel geschikter om Cav te helpen dan Wiggins/Froome.
Want?quote:De zaak Armstrong geeft dit project nog meer kracht en relevantie.'
Cummings en Thomas zie ik als veel interessantere helpers voor Cav dan voor Wiggins. Bij Tiernan-Locke moet ik nog zien of die ook een col kan oprijden. Dat zijn allemaal halve gokken waarbij je moet zien of het wat wordt, bij Cavendish kan je probleemloos een team opstellen waarvan je 100% zeker weet dat het betrouwbaar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou, Cummings, Thomas, Kennaugh, Tiernan-Locke, dan kom je toch al een heel eind.
Veel klimmen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef TheArt het volgende:
Ziet er naar uit dat Lars de tijdrit deed op een gewone fiets
[ afbeelding ]
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.quote:
Geld gaat inderdaad minder een belang spelen, maar ik zie geen reden waarom men niet meer zou dopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.
Op WKs wordt toch ook gedoped? Of ga je me vertellen dat het toevallig is dat Kolobnev dan altijd ineens goed isquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
een team bij elkaar kopen heeft geen nut meer met zo'n plan. Het wordt daarmee commercieel allemaal iets minder spannend om te doperen zal het idee zijn denk ik.
Denk eigenlijk dat 'ie er gewoon niet gaat komen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt zien dat ze bij Blanco op zoek zijn naar een nieuwe sponsor.
iets minder spannend om te doperen zeg ik dan ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Op WKs wordt toch ook gedoped? Of ga je me vertellen dat het toevallig is dat Kolobnev dan altijd ineens goed is
Nee, hij heeft schijnbaar nog een fietswissel gedaan aan de voet van de klimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |