Lijkt me een prooi voor Markus Barryquote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef franklop het volgende:
Drenthe wil WK wielrennen 2020
Dat lijkt me een sprinters WK dan
quote:Westra over uitspraken Verhoeven: "Dit slaat nergens op"
Lieuwe Westra heeft verontwaardigd gereageerd op de uitspraken van Nico Verhoeven. De ploegleider van Blanco Pro Cycling vertelde tegenover WielerRevue dat het 'shocking' was hoe zijn formatie vorig jaar werd weggereden in Parijs-Nice en de Tirreno. Dat terwijl zijn ploeg volgens Verhoeven "best een goed niveau had."
Westra won een etappe in Parijs-Nice en eindigde als tweede in het klassement. Hij reageert verontwaardigd tegenover de Leeuwarder Courant: "Ik voel me aangesproken en dit slaat nergens op." Verhoeven weigerde te speculeren over dopinggebruik bij concurrenten. "Het is gewoon een constatering", stelde de ploegleider in het artikel.
Opgehouden door een valpartij. Was hier sowieso geen kopman trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Wiggins op achterstand binnengekomen vandaag. Die rijdt trouwens na deze ronde nog maar 2 rondes voor de Giro, alleen Catalonië en Trentino. Vreemd genoeg 3 rittenkoersen zonder tijdrit (al is Catalonië nog niet bekend, maar daar werd de laatste jaren geen tijdrit gereden)
Lijkt me typisch een renner die bij Argos zou kunnen passen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Raar idd als Gerdemann geen team heeft. Degelijke coureur!
In Drenthe heb je wel mooie keienstroken.
Idd. Rijdt wel mooie klasseringen in kleine rondjes ed.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me typisch een renner die bij Argos zou kunnen passen.
T-Mobile is 2006 kan nog want vanaf 2006 zijn alle ploegen schoon.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:18 schreef Steven184 het volgende:
En wat betreft Argos heeft hij zijn verleden natuurlijk niet mee.
Dat is toch een beetje z'n verhaal. Goed zijn en dan op je bek gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:16 schreef OProg het volgende:
Dat wel, echter is het de afgelopen twee jaar op die Ronde van Luxemburg na niet echt best geweest. Hij leek me in de Vuelta afgelopen jaar wel aardig in vorm tot hij onderuit ging.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:21 schreef OProg het volgende:
[..]
T-Mobile is 2006 kan nog want vanaf 2006 zijn alle ploegen schoon.![]()
Dat klopt. Hij heeft de vervelende eigenschap om nogal vaak te gaan liggen. Ze hebben hem toen bij Milram als kopman voor grote rondes willen gebruiken maar hij is dat echt geen enkele grote ronde schadevrij doorgekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje z'n verhaal. Goed zijn en dan op je bek gaan.
Vel over schenk.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Wiggins staat ook alweer strak.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |