Die gast staat ook nog steeds hoog op m'n lijstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef Tommeke het volgende:
Pas op wat je zegt, ik keek net m'n notes in en zag dat ik notes kreeg omdat ik Jelle Vanendert een dopeur noemde en Wim Vansevenant z'n provider
Met de groeten van Dr. Ibarguren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Waaghals het volgende:
De halve OLP ploeg toch van 2 jaar geleden
Notes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef Tommeke het volgende:
Pas op wat je zegt, ik keek net m'n notes in en zag dat ik notes kreeg omdat ik Jelle Vanendert een dopeur noemde en Wim Vansevenant z'n provider
Klopt, weliswaar in zijn eerste profjaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Werd Kruijswijk niet gelost door Danilo Hondo in die Giro-rit waar hij 3e werd?
quote:1 - Cavendish
2 - Hutarovich
3 - Markus
4 - Blythe
5 - Phinney
6 - Van Hummel
7 - Kristoff
8 - Eisel
9 - Bouhanni
10 - Boivin
twitter:inrng twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 13:43:21Cavendish has now won more stage races than Andy Schleck reageer retweet
twitter:bambula twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 11:05:29Saxo Bank's boss criticizes danish media, stands by Riis regardless of Hamilton/Chicken accusations (in Danish) http://t.co/67JdG0bt reageer retweet
Is alweer een paar maanden in training. Algarve wordt z'n eerste koers.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie dat Wout Poels volgende week met VCS in de ronde van Algarve meedoet.
Dacht dat ie nog niet zover was maar blijkbaar gaat het goed met hem !
Ben benieuwd hoe ie terug komt. Zijn genoeg voorbeelden van renners die sterker terugkomen na zo'n zware valpartij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Is alweer een paar maanden in training. Algarve wordt z'n eerste koers.
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie dat Wout Poels volgende week met VCS in de ronde van Algarve meedoet.
Dacht dat ie nog niet zover was maar blijkbaar gaat het goed met hem !
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebtquote:
Ik moest grinniken, tijdverspilling imo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebt
Ik heb me blijkbaar misdragen te zeggen dat Jelle weer vliegt als hij z'n doses TB500 van Wim Vansevenant binnen zou hebben
TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note, feit blijft dat er renners zijn die opeens rare vormpieken hadden toen dat spul zeer waarschijnlijk in omloop was in het peloton. Misschien ook nog is, volgens mij zijn peptiden niet te traceren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Modjes houden een log van je bij, waarin ze door een middel van een note aangeven wanneer je je misdragen hebt
Ik heb me blijkbaar misdragen te zeggen dat Jelle weer vliegt als hij z'n doses TB500 van Wim Vansevenant binnen zou hebben
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik moest grinniken, tijdverspilling imo.
Shit,nou wil ik weten of mijn note nog Blanco is.
en ik kan ze inzien gne gnequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan hier zien of je notes hebt of niet.
Bij mij niets.quote:
voor iemand die veel in SPT zit welquote:
Haha true. Verder wel goed dat jullie d'r wat aan deden. Ik moest er wel om grinniken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er in die dagen 15 actieve TDF-topics waren, werden er 12 gedomineerd door doping-insinuaties, was nogal zware overkill, maar er moesten blijkbaar veel frustraties geventileerd worden.
Ik modereer niet in SPT, hoor. Heb me er toen ook niet mee bemoeid, maar ik kon het natuurlijk wel volgenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha true. Verder wel goed dat jullie d'r wat aan deden. Ik moest er wel om grinniken.
Je kan het ook zo zien: helaas is het zo dat je bepaalde dingen meteen verdacht gaat vinden
Oh, dan klopt het aantal van 9 bij mij wel...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note,
Thanks.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan hier zien of je notes hebt of niet.
En de Vuelta was natuurlijk clean, waardoor Ten Dam opeens top-10 kon rijdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmmm...wie kan er een ploeg noemen die opvallend goed presteerde in zowel Parijs-Nice en de Tirreno. Een gratis vakantie voor de eerste met het goede antwoord..
Daarvoor wacht ik op een interview met enkele Argos-renners en ploegleiding. die het onverklaarbaar vonden dat ze daar bergop niet konden volgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de Vuelta was natuurlijk clean, waardoor Ten Dam opeens top-10 kon rijden
En dat ziet er dan zo uit:twitter:DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:53:51Een goed begin is het halve werk. Alle fietsen gestolen hier in frankrijk. En hoe nu verder..? Even afwachten... reageer retweet
twitter:mattrabin twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:09:29While everyone was sleeping, some unscrupulous local scallywags have gone & pilfered ALL THE BIKES #TypiqueDeRegion http://t.co/4rvRSlsW reageer retweet
Jepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:24 schreef rubbereend het volgende:
tijdens de ronde van de Middellandse zee?
Ik heb er zelfs een ban van een week voor gekregen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
TB500 noemen was op een gegeven moment automatisch een note,
Wat voor geruchten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarvoor wacht ik op een interview met enkele Argos-renners en ploegleiding. die het onverklaarbaar vonden dat ze daar bergop niet konden volgen.![]()
Nee, over Ten Dam gaan natuurlijk al veel langer geruchten.
dat ie vaak hard valtquote:
Zo is het nu eenmaal op dit moment. Iedereen gebruikt doping en je hebt twijfels of er sommige zijn die dat niet doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb nog nooit geruchten over Ten Dam gehoord. En het lijkt me juist een heel integere jongen. Dat dat geen garantie is weet ik ook wel. Maar ja, om daar nou meteen weer twijfels over te hebben...
Ik vraag me af of zo'n vrachtwagen een alarmsysteem heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
En dat ziet er dan zo uit:twitter:DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:53:51Een goed begin is het halve werk. Alle fietsen gestolen hier in frankrijk. En hoe nu verder..? Even afwachten... reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:mattrabin twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 09:09:29While everyone was sleeping, some unscrupulous local scallywags have gone & pilfered ALL THE BIKES #TypiqueDeRegion http://t.co/4rvRSlsW reageer retweet
Aan GPS heb je niks, dan weten de fietsen alleen zelf waar ze zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben die fietsen geen gps ingebouwd ofzo, zijn geen goedkope fietsen lijkt me.
Die Bram tochtwitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:14One moment of silence on randa. @bramtankink killed a bird in the descent. Funeral was organised by @juanma garate. reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
Die Bram tochtwitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:14One moment of silence on randa. @bramtankink killed a bird in the descent. Funeral was organised by @juanma garate. reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |