twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 06-02-2013 om 23:50:05Dakota, De Mol, Paarden en De Pot. Donderdag, 20:30 uur, Ned 1 #widm reageer retweet
Maar metquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:
Zitten we al klaar voor de MolTalk metSoundos
?
Thanks!quote:
live.avro.nlquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die me binnen nu en 3 minuten kan vertellen waar ik het in het buitenland kan kijken, live?
Zou leuk zijn, anders kijk ik maandag maar
Die doet het in het buitenland niet, heb verder geen idee waar ik Ned 3 online kan kijken (dus niet de officiële site want die kun je in het buitenland niet zien)quote:
Die zou het gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die doet het in het buitenland niet, heb verder geen idee waar ik Ned 3 online kan kijken (dus niet de officiële site want die kun je in het buitenland niet zien)
Het is op Ned. 1, maar denk het niet in het buitenland nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die doet het in het buitenland niet, heb verder geen idee waar ik Ned 3 online kan kijken (dus niet de officiële site want die kun je in het buitenland niet zien)
Maar dat doet ie dus nietquote:
Hoezo, die sites doen het toch meestal niet in het buitenland? Net zoals die van buitenlandse zenders het in NL vaak niet doen..quote:
O bedankt ook van mij; dacht eigenlijk steeds dat het alleen na de uitzending was...quote:
Je hebt het dus nog niet geprobeerd of het wel werkt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo, die sites doen het toch meestal niet in het buitenland? Net zoals die van buitenlandse zenders het in NL vaak niet doen..
Bij mij wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt het dus nog niet geprobeerd of het wel werkt?
Nee, hij is gek?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja al een keer of 25 dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil het nietquote:
Dan heb je pechquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil het niet. Dus het is niet zo.
Nou nu kan het haast niet meer andersquote:
Ik dacht eerstquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Steve het volgende:
Ik vind Daniel af en toe echt heel irritant.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Steve het volgende:
Ik vind Daniel af en toe echt heel irritant.
Horen, Zien, Zwijgen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
Heeft iemand al horen,zien en zwijgen getypt?
Klopt.quote:
Zuid-Afrika is vrij ontwikkeld vergeleken met de rest van Afrika.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
vliegen in een afrikaans vliegtuig is gevaarlijker dan van een rots afspringen waar het water 2 meter diep is
Tania molt te opzichtig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
Herhaalde Tania nou alles behalve dat stukje over de mol en de krant?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Omg ik ben jaloers man, dit lijkt me supervet
Waarom zou de mol dit niet net zo leuk vinden om te doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Die kop van Carolien veel te enthousiast voor een mol
ik dacht echt dat ze zo'n domme doos wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Deed Milouska volgens mij toen ook..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Pietepietje het volgende:
Hehe, die man achterin het vliegtuig
Kekke snor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Pietepietje het volgende:
Hehe, die man achterin het vliegtuig
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
Spuiten en Slikken presenteren maar niet aan een knuppel willen zitten
Idd, viel mij ook al op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef StephanL het volgende:
Paulien gebruikte haar koptelefoon. Carolien een porto. Zarayda gebruikt een mobilofoon ding.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Tania.
Kan de deur open en kunnen zij er uit?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
Spuiten en Slikken presenteren maar niet aan een knuppel willen zitten
Nee,want zij is mijn mol.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Tania.
Kan de deur open en kunnen zij er uit?
MOLbilofoon.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef StephanL het volgende:
Paulien gebruikte haar koptelefoon. Carolien een porto. Zarayda gebruikt een mobilofoon ding.
Tania, geen twijfel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik twijfel over wie ik het meest irritant vind.
Iig niet de nieuwe nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Staat er nu een oude Zuid-Afrikaanse vlag op de staart van dat vliegtuig?
Was het ook een symbool van de apartheid?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
Zo'n een, van tijdens de apartheid
Dat vliegtuig kwam uit 1943 dus dat zou best kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
De vlag is na de Apartheid wel vervangen in ieder gevalquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was het ook een symbool van de apartheid?
Leuk voor Tania en Zaraydaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Slecht geacteerd, die verbazing, Tania.
Dit, inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Slecht geacteerd, die verbazing, Tania.
quote:
Is ego de molquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat blijft een van mijn favo fragmenten, dat met Dennis was zo tof
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tania vindt het maar raar dat ze zichzelf gaat ontmoeten
even quotenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Tanja de mol is snij ik mijn polsen door
Aah oke, nee dan is het een stuk beter iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien 2 - 3 keer moeten opnemen
Sadistquote:
Nou...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Tania kan geen Mol zijn. Alsjeblieft niet.
Nee, die mag naar eigen inzicht antwoorden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het ook zo als je alles fout doet dat de mol dan per se liegt?
Nee, antwoord dan naar eigen inzicht. Kan goed zijn of fout.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee dan naar eigen inzichtquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Zal wel niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, die mag naar eigen inzicht antwoorden.
Of ze is zo'n slechte mol, dat het juist goed isquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Tanja de mol is snij ik mijn polsen door
Nee, je let niet op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
Dit is toch wel slim te spelen?
Antwoorden verkeerd fout geven.
Vervolgens vragen stellen waar maar 2 antwoorden op mogelijk zijn.
Mol liegt-> andere antwoord is het juiste antwoord
maar de mol kan ook gewoon de waarheid spreken. wel oplettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
Altijd zo.quote:
Het is niet zeker dat de mol liegt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga mij even schamenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, je let niet op.
Foute antwoorden liegt de mol niet per se
Dan kun je het beste bewust een fout maken zodat je zeker weet dat de antwoorden het tegenovergestelde zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat is dus niet zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan kun je het beste bewust een fout maken zodat je zeker weet dat de antwoorden het tegenovergestelde zijn.
En nu bij Paulien ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmmm tania kreeg 4 vragen en ze stelde er maar 3?
Natuurlijk, wij weten het toch niet zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Doodloper het volgende:
zullen ze t ook uitzenden als een kandidaat alle vragen goed beantwoord?
Tuurlijk. Je ziet hem niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
De organist kan toch heel iemand anders zijn?
Zal wel iemand zitten ja ...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
De organist kan toch heel iemand anders zijn?
The only gay in the villagequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
Vandaar dat Kees een homo is, geen echte Volendammer
ze weet toch niet of ze alle vragen goed had?quote:
ROFLquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Hou je van meloen? is gewoon een verkapte vorm van ben je zwart?
Hou je van kip?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Kunnen ze beter naar kip vragen..quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Vandaar dat ie zo sympathiek is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
Vandaar dat Kees een homo is, geen echte Volendammer
wie houdt er nou niet van kipquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kunnen ze beter naar kip vragen..
wat dat echt capswaardig?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Doodloper het volgende:
DAMES EN HEREN DEGENE DIE NU GEEN VRAAG STELT IS DE MOL WANT HIJ KAN NATUURLIJK NIET AAN ZICHZELF EEN VRAAG STELLEN![]()
![]()
!!!1
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Doodloper het volgende:
DAMES EN HEREN DEGENE DIE NU GEEN VRAAG STELT IS DE MOL WANT HIJ KAN NATUURLIJK NIET AAN ZICHZELF EEN VRAAG STELLEN![]()
![]()
!!!1
Ja viel me ook op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Op de vraag man is het antwoord wel consequent.
Dan zou het duiden op Zarayda gezien haar vragen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carolien heeft alles goed dus?
ja anders zitten jullie nog een aantal weken in spanning wie het zal zijnquote:
Darth Vader - I'm your father Keesquote:
Lijkt me niet realistisch. Maar Daniël had Carolien..quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan zou het duiden op Zarayda gezien haar vragen.
Bij Paul ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef BobW het volgende:
Overal zag je 'de mol' staan behalve bij Kees.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef patat het volgende:
Qua formaat toch weer Tania onder dat laken
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef patat het volgende:
Qua formaat toch weer Tania onder dat laken
nu ben jij aan het mollenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Daniel had alles goed, Carolien is de mol.
Wat een conclusie schatquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
waarom vragen ze niet;
Mol ben jij Carolien?
Mol ben jij Paulien
Mol ben jij Kees
dan ben je al bijna klaar als op alles nee wordt geantwoord en anders heb je het al snel goed
Als er 1x ja wordt geantwoordt wordt er natuurlijk geen 2e x Ja geantwoordquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
waarom vragen ze niet;
Mol ben jij Carolien?
Mol ben jij Paulien
Mol ben jij Kees
dan ben je al bijna klaar als op alles nee wordt geantwoord en anders heb je het al snel goed
Hoe weet je dat Daniel alles goed had?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Daniel had alles goed, Carolien is de mol.
Racistquote:
Dan kun je het beste bij de eerste vraag naar twee kandidaten vragen, dan kun je over iedereen vragen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
waarom vragen ze niet;
Mol ben jij Carolien?
Mol ben jij Paulien
Mol ben jij Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |