Ik vind dat geen probleem iig. Het past er juist bijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
En Sherlock muziek. Ze jatten wel altijd van populaire series/films.
Op zich helemaal niet erg, als ze het maar op gepaste momenten gebruikenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
Tijdens de helicoptervlucht. Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef eQuaL het volgende:
Dat stukje met die piano muziek van Intouchables, kippenvel
Weet niet meer waar dat was, halverwege ofzo, supermooie beelden
Je hoort ook vaak een melodietje van Dexter terug. En volgensmij gebruiken ze ten tijde van de test/executie altijd Bourne en Inception.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
Op WIDM.com is er een topic over:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Is het toevallig handig om een topic met filmpjes/fragmenten van de muziek te maken?
Dan is er ook voor de volgende jaren een algemene plek waar we dat terug kunnen vinden, scheelt weer vragen enzo.
Leuk om zo alles te lezen, maar ben er nog niet achter wie het nu isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 6!!!
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-6.html
Ik denk eigenlijk vooral dat WIDM over het algemeen een soort publiek trekt wat zich minder laat meeslepen in 'OMG, mijn favoriete programma moet winnen, ik ga 10 keer stemmen!!' hysterie dan bijv. de TV Kantine en Gooische Vrouwen :pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah de gewonnen programma's missen ook allemaal wel bepaalde belangrijke ingrediënten (vernieuwing bijvoorbeeld bij The Voice), maar hebben toch gewonnen. Maar ja die hadden allemaal een veel grotere en/of actievere achterban die heeft gestemd. Dat is nou net het verschil met WIDM.
Daarnaast vindt 'men' in omroepland WIDM ook niet echt belangrijk genoeg. Want bij de winst van VI (mijn inziens niet minder terecht dan de TV Kantine, en de reality winnaars Jan en Frans) ging het er alleen maar over dat het zoveel minder was dan The Voice en dat het toch een schande was dat VI had gewonnen i.p.v. The Voice.
Niemand had het toen erover dat het een schande was dat WIDM niet had gewonnen. Terwijl WIDM het meeste productiewaarde heeft van al die programma's, terwijl ze daar steeds hun mond van vol hadden.
Ik vind het opzich wel leuke sympathieke kandidaten. Het meest waardeer ik dat er dit jaar niet echt een Nadia of Art in zit die continu de boel loopt te verneuken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen de locatie echt tof. De opdrachten zijn een beetje suf (vooral veel rondrijden en rondkijken. Er zit iig weinig spanning in) en de kandidaten springen er vooralsnog ook niet echt heel erg uit.
Ewout was al in aflevering 1 eruitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuke sympathieke kandidaten. Het meest waardeer ik dat er dit jaar niet echt een Nadia of Art in zit die continu de boel loopt te verneuken.
Ja precies. Godzijdank wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ewout was al in aflevering 1 eruit
Nee maar wel irritante types à la Soundos.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuke sympathieke kandidaten. Het meest waardeer ik dat er dit jaar niet echt een Nadia of Art in zit die continu de boel loopt te verneuken.
Dat zeg ik ook min of meer in mijn eerste alineaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral dat WIDM over het algemeen een soort publiek trekt wat zich minder laat meeslepen in 'OMG, mijn favoriete programma moet winnen, ik ga 10 keer stemmen!!' hysterie dan bijv. de TV Kantine en Gooische Vrouwen :p
Je kunt maar 1 keer stemmen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral dat WIDM over het algemeen een soort publiek trekt wat zich minder laat meeslepen in 'OMG, mijn favoriete programma moet winnen, ik ga 10 keer stemmen!!' hysterie dan bijv. de TV Kantine en Gooische Vrouwen :p
Hm, ik dacht dat alleen de vragen die fout waren naar eigen inzicht beantwoord werden. Dus bijvoorbeeld vraag 1 was fout, dus vraag 1 die aan de mol gesteld werd wordt naar eigen inzicht beantwoord. Vraag 2 goed, dus de mol antwoordt vraag 2 wel naar waarheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Pietepietje het volgende:
Als een kandidaat een fout maakte bij een van de vier vragen, dan antwoord de mol naar eigen inzicht. Dus de mol heeft overal waarschijnlijk naar eigen inzicht beantwoord en er is niets te zeggen over of er antwoorden kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |