Tania molt te opzichtig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
Herhaalde Tania nou alles behalve dat stukje over de mol en de krant?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Omg ik ben jaloers man, dit lijkt me supervet
Waarom zou de mol dit niet net zo leuk vinden om te doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Die kop van Carolien veel te enthousiast voor een mol
Deed Milouska volgens mij toen ook..quote:
ik dacht echt dat ze zo'n domme doos wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Deed Milouska volgens mij toen ook..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Pietepietje het volgende:
Hehe, die man achterin het vliegtuig
Kekke snor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Pietepietje het volgende:
Hehe, die man achterin het vliegtuig
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
Spuiten en Slikken presenteren maar niet aan een knuppel willen zitten
Ze zei later ook nog of Almelo...quote:
Idd, viel mij ook al op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef StephanL het volgende:
Paulien gebruikte haar koptelefoon. Carolien een porto. Zarayda gebruikt een mobilofoon ding.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Tania.
Kan de deur open en kunnen zij er uit?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
Spuiten en Slikken presenteren maar niet aan een knuppel willen zitten
Nee,want zij is mijn mol.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Tania.
Kan de deur open en kunnen zij er uit?
MOLbilofoon.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef StephanL het volgende:
Paulien gebruikte haar koptelefoon. Carolien een porto. Zarayda gebruikt een mobilofoon ding.
Beetje vreemd en nu iedereen weer aan de mobilofoon ding.quote:
Tania, geen twijfel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik twijfel over wie ik het meest irritant vind.
Zarayda en Daniël doen ook aardig hun best.quote:
Zarayda wint het net van haar voor mij.quote:
Iig niet de nieuwe nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Staat er nu een oude Zuid-Afrikaanse vlag op de staart van dat vliegtuig?
Was het ook een symbool van de apartheid?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
Zo'n een, van tijdens de apartheid
Dat vliegtuig kwam uit 1943 dus dat zou best kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
De vlag is na de Apartheid wel vervangen in ieder gevalquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was het ook een symbool van de apartheid?
Leuk voor Tania en Zaraydaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
was het maar waarquote:
elk jaarquote:
Nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Slecht geacteerd, die verbazing, Tania.
Dat blijft een van mijn favo fragmenten, dat met Dennis was zo tofquote:
misschien 2 - 3 keer moeten opnemenquote:
Dit, inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Slecht geacteerd, die verbazing, Tania.
quote:
Is ego de molquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat blijft een van mijn favo fragmenten, dat met Dennis was zo tof
Ja inderdaad in een kerk ook toen.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tania vindt het maar raar dat ze zichzelf gaat ontmoeten
even quotenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Tanja de mol is snij ik mijn polsen door
Aah oke, nee dan is het een stuk beter iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien 2 - 3 keer moeten opnemen
Sadistquote:
Nou...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Tania kan geen Mol zijn. Alsjeblieft niet.
Nee, die mag naar eigen inzicht antwoorden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het ook zo als je alles fout doet dat de mol dan per se liegt?
Nee, antwoord dan naar eigen inzicht. Kan goed zijn of fout.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het ook zo als je alles fout doet dat de mol dan per se liegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop