Maar dat is dus niet zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan kun je het beste bewust een fout maken zodat je zeker weet dat de antwoorden het tegenovergestelde zijn.
En nu bij Paulien ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmmm tania kreeg 4 vragen en ze stelde er maar 3?
indd, zo slim zijn ze ook nog wel bij de WIDM redactiequote:
Dat is er dus al niemand die de antwoorden allemaal goed heeftquote:
Natuurlijk, wij weten het toch niet zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Doodloper het volgende:
zullen ze t ook uitzenden als een kandidaat alle vragen goed beantwoord?
Tuurlijk. Je ziet hem niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
De organist kan toch heel iemand anders zijn?
Zal wel iemand zitten ja ...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
De organist kan toch heel iemand anders zijn?
The only gay in the villagequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
Vandaar dat Kees een homo is, geen echte Volendammer
Dat is de enige conclusie waar je zeker van kunt zijn.quote:
ze weet toch niet of ze alle vragen goed had?quote:
ROFLquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Hou je van meloen? is gewoon een verkapte vorm van ben je zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop