Ow dus gaat door? Of ga je hoeren en sloeren?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef Kally het volgende:
Je moet er niet vanuit gaan dat ik niks anders te doen heb dan thuis zitten en op jullie wachten, ik moet het wel weten, maar al geregeld
Welnee, ik ben dol op Renéquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu dikke ruzie tussen die blonde en die dikke.
WAT MOET IK DOEN? HELP!!! PLEH!!!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow dus gaat door? Of ga je hoeren en sloeren?
Ik hoer en sloer nietquote:
Dan is het goedquote:
We kutjebotsen al in DMquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Kunnen jullie dan nu weer lief doen, gaarne?
Laat René en mij gewoon, we nitchen en dan houden we weer van elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK TREK DIT NIET. IK KAN MEZELF NIET EENS TREKKEN, DUS LAAT STAAN DIT!
Poke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat René en mij gewoon, we nitchen en dan houden we weer van elkaar
Rawrrrquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK TREK DIT NIET. IK KAN MEZELF NIET EENS TREKKEN, DUS LAAT STAAN DIT!
De wattes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet er iemand getrokken worden? Ik kan de Rautekmanoeuvre
Is dat niet een of andere enge knoop?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet er iemand getrokken worden? Ik kan de Rautekmanoeuvre
Jaquote:
Greep waarmee je mensen zo veilig mogelijk van bv een snelweg kunt halen na een ongeluk of zo. Maar met die fatties van tegenwoordig mag je ook gewoon iemand aan z'n benen trekken, treat first what kills first: razende autos voor een dwarsleasiequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Greep waarmee je mensen zo veilig mogelijk van bv een snelweg kunt halen na een ongeluk of zo. Maar met die fatties van tegenwoordig mag je ook gewoon iemand aan z'n benen trekken, treat first what kills first: razende autos voor een dwarsleasie
Ik heimlich jezelf als je je verslikt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik trek mezelf wel, dankje feestelijk
Ook al geleerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heimlich jezelf als je je verslikt.
#joe
zijn er toch wel meer die dat doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Altijd als ik René weer zie moet ik mond op mond geven, want hij valt flauw van mijn stunning voorkomen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Altijd als ik René weer zie moet ik mond op mond geven, want hij valt flauw van mijn stunning voorkomen.
dan kan er een long ontploffen toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mond op mond als je ademt en bij bewustzijn bent is... Niet prettig
Alleen als je een duikfles met alleen de eerst trap in zijn keel stopt. Kraantje open en gaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kan er een long ontploffen toch?
klinkt als een leuk experimentquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je een duikfles met alleen de eerst trap in zijn keel stopt. Kraantje open en gaaaaaaaaaan
Het is vooral ranzigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kan er een long ontploffen toch?
Klopt *wink-wink*quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
zijn er toch wel meer die dat doen?
Dat dit kan in Nederland..quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerste afwijzing van de mailtjes die vanavond verstuurd heb ik al binnen. Van een gemeente. Blij toe dat ze me afwijzen. Kom op zeg. Om 20.30 uur nog werken als ambtenaar![]()
![]()
![]()
He?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
Pheno, je gaat toch niet echt weg... Toch?
Hij deed al een verwijzing vandaag of gister in de sc, maar... MED / GEZOCHT: Public Relations medewerker (m/v) FOK!gamesquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij deed al een verwijzing vandaag of gister in de sc, maar... MED / GEZOCHT: Public Relations medewerker (m/v) FOK!games
quote:
amen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
Pheno gaat niet weg einde klaar bloemetjes liefde.
Wat is weg?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
Pheno, je gaat toch niet echt weg... Toch?
Oh, gewoon op zwart hoor. En dan zwartgallig commentaar op elke talentenshow die ik kijk. Want dat is hoe ik rol.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
stoppen.. Weg... Iets anders dan FOK!... Andere functie...
Zoiets
Dat kan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt? dat vind ik serieus jammer...
Ja, wat moet ik dan zeggen?quote:
Mja, droog was ie zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee.. Ik vond het een typische Pheno opmerking
Jammer, dat je een waardige opvolger mag krijgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, gewoon op zwart hoor. En dan zwartgallig commentaar op elke talentenshow die ik kijk. Want dat is hoe ik rol.
naaperquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, gewoon op zwart hoor. En dan zwartgallig commentaar op elke talentenshow die ik kijk. Want dat is hoe ik rol.
Ook daar heb ik niets over te zeggen. Ik denk zeker dat ze zich zonder mij gaan redden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jammer, dat je een waardige opvolger mag krijgen
nah, jij krijgt nog een aardige med.quote:
en Danny stuurde me nog DMetjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, jij krijgt nog een aardige med.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is er weer 1 die leuk is? Die kids heb ik niets mee.quote:
Geen idee, dat weet benny vastquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is er weer 1 die leuk is? Die kids heb ik niets mee.
over 2 weken begint everybody dnce now. Geen idee of dat leuk is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is er weer 1 die leuk is? Die kids heb ik niets mee.
Oi, je zou me toevoegenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef Pheno het volgende:
Elke avond krijg ik te horen hoe cute dit beest is. Ik haat het.
http://www.facebook.com/Boo
Jezus, erger tv? Ik denk dat die tv het raam uit gaatquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
over 2 weken begint everybody dnce now. Geen idee of dat leuk is.
De 16e begint The Next Poptalent op SBS6. Met Glennis en Stacey... Prima erger-tv dus
Second one sounds promising.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
over 2 weken begint everybody dnce now. Geen idee of dat leuk is.
De 16e begint The Next Poptalent op SBS6. Met Glennis en Stacey... Prima erger-tv dus
Glennis en Staceyquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus, erger tv? Ik denk dat die tv het raam uit gaat
Misschien hebben we mazzel, en bashen ze elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glennis en StaceyLet the bashing begin
Ik wil het zien... Gewoon omdat Ruud de Wild ze dan wel kapot maaktquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus, erger tv? Ik denk dat die tv het raam uit gaat
Welnee, in zo'n jury is dat een watjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil het zien... Gewoon omdat Ruud de Wild ze dan wel kapot maakt
Dat is idd zo'n pussy dat ie zelfs bang is voor een scheerapparaatquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, in zo'n jury is dat een watje
We zijn al begonnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd zo'n pussy dat ie zelfs bang is voor een scheerapparaat
Ik hoop dat ze Ruud kapot maken, wat een vreselijke vent is dat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil het zien... Gewoon omdat Ruud de Wild ze dan wel kapot maakt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Ruud kapot maken, wat een vreselijke vent is dat.
Wat doet ie tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Ruud kapot maken, wat een vreselijke vent is dat.
538quote:
Denk het wel, ik bedoel vrijdag, wijn, bashen en Waldorf and Statler on topicquote:
Oh, vandaar dat ik dacht dat ie al ergens in een goot lag.quote:
deze is op zaterdagquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk het wel, ik bedoel vrijdag, wijn, bashen en Waldorf and Statler on topic
Ik schrok me rot, de radio in de auto stond erop en daar was Ruud, cd meteen aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik dacht dat ie al ergens in een goot lag.
Oh, nou ja als ik thuis ben kan hetquote:
incl. de zender zelf?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik dacht dat ie al ergens in een goot lag.
Als het 5 jarige kind dat hij isquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, nou ja als ik thuis ben kan het
Doe ik ook, maar dan is mijn vrouw niet blij, want dan moet ik die theedoeken weer wassen.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan is mijn vrouw niet blij, want dan moet ik die theedoeken weer wassen.
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan is mijn vrouw niet blij, want dan moet ik die theedoeken weer wassen.
Goed bezigquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Al 7 reacties op mailtjes van gister voor stage. Zitten 5 tussen die niet gelijk afwijzen waarvan 2 me erg leuk lijken. #scoreee
Die 5 was dat met degene die niks uitspookte?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef iBenny het volgende:
Alle cijfers binnen van afgelopen blok... 4 cijfers boven de 8.8, 1x een 5. Kutproject...
hmmm. Kan gebeuren. Komt wel goed toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef iBenny het volgende:
Alle cijfers binnen van afgelopen blok... 4 cijfers boven de 8.8, 1x een 5. Kutproject...
yupzquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die 5 was dat met degene die niks uitspookte?
nja... Het is vooral kut omdat mijn deel gewoon goed isquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmmm. Kan gebeuren. Komt wel goed toch?
ja idd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja... Het is vooral kut omdat mijn deel gewoon goed is
ik heb ook al een mail verstuurd dat de beoordelingscriteria niet kloppen, aangezien er nu veel freeriders een voldoende hebben behaald omdat ze in een team zaten met harde werkers en omgekeerd juist keihard wordt afgestraft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja idd.
Ik zat net de typen dat die opmerking best kut klonk van mij maar mobiel wil niet posten nu
Ja inderdaad. Hopen dat ze er wat mee doen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb ook al een mail verstuurd dat de beoordelingscriteria niet kloppen, aangezien er nu veel freeriders een voldoende hebben behaald omdat ze in een team zaten met harde werkers en omgekeerd juist keihard wordt afgestraft.
Is denk ik het minste wat ik kan doen...
En geen probleem. ikben ook mobiel
aai dat is wel zuur...quote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb ook al een mail verstuurd dat de beoordelingscriteria niet kloppen, aangezien er nu veel freeriders een voldoende hebben behaald omdat ze in een team zaten met harde werkers en omgekeerd juist keihard wordt afgestraft.
Is denk ik het minste wat ik kan doen...
En geen probleem. ikben ook mobiel
En bij verstuurd staat aan Mij en dat stagebureau. Dan heeft zij het mailtje dus al gecct he?quote:Hallo Patrick,
Stuur een CC van deze mail naar ons stagebureau, is de mail gelijk op de plek waar je je aan kunt melden voor een stage.
Ja, zo lees ik het wel.. Die persoon is alleen vergeten de zin met Ik te beginnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, misschien domme vraag.. maar ik een mail staat:
[..]
En bij verstuurd staat aan Mij en dat stagebureau. Dan heeft zij het mailtje dus al gecct he?
Ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, zo lees ik het wel.. Die persoon is alleen vergeten de zin met Ik te beginnen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef iBenny het volgende:
Loopt zo'n mevrouwtje door de tram...
"Ik kom dit bericht van onze lieve Heer overbrengen. Hij..."
Reageert zo'n mevrouw in de 4zits naast mij: "kunt u ergens anders gaan staan? Ik probeer te bellen" tereijl ze smst.
Zegt die vrouw zo: "dat kan wel zo zijn, maar dit bericht is belangrijker..."
Jongen achter mij mompelt hardop: "Bakkes kut"
Die mevrouw weer: "Oh, dan breng ik dit bericht wel aan anderen over" ...en loopt vervolgens door. Waarna ze de eerdtvolgende halte de tram verlaat.
Spannnneeeend!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga vanavond een school bekijken met oudste
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef iBenny het volgende:
Loopt zo'n mevrouwtje door de tram...
"Ik kom dit bericht van onze lieve Heer overbrengen. Hij..."
Reageert zo'n mevrouw in de 4zits naast mij: "kunt u ergens anders gaan staan? Ik probeer te bellen" tereijl ze smst.
Zegt die vrouw zo: "dat kan wel zo zijn, maar dit bericht is belangrijker..."
Jongen achter mij mompelt hardop: "Bakkes kut"
Die mevrouw weer: "Oh, dan breng ik dit bericht wel aan anderen over" ...en loopt vervolgens door. Waarna ze de eerdtvolgende halte de tram verlaat.
Ga je solliciteren Ben?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef iBenny het volgende:
http://www.talpa.tv/talpa(...)The-voice-of-Holland
Perfect
Wellicht wil je opleiding wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet op zoek naar een stage. Dit valt alleen in een andere periode...
Ga ik doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wellicht wil je opleiding wel een uitzondering makenik zou het gewoon proberen!
Tuurlijk! Ik bedoel... das het eerste wat ik dan ga doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ga je natuurlijk wel vrijkaarten voor ons regelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik bedoel... das het eerste wat ik dan ga doen
GOEDZOOO..quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik bedoel... das het eerste wat ik dan ga doen
Ik zag het. Ik deed BAM, zo het plaatje postenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest ff denken wat je bedoelde... ja, het is tijd!
Frank wou niet eens een prono postenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik deed BAM, zo het plaatje posten
Waarom nicht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frank wou niet eens een prono posten
Is wel chill. Kan ik een keer fietsen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig fietspaden in Google-earth
Dat is al sinds half 2012 zoquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig fietspaden in Google-earth
Hij kan nog steeds winnen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat ie hem al paar keer niet had doorgegeven ofzo.
Zeker! Bij zo'n brief is dat een verkapte 10.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Bam. 8.0 op Nederlands brief schrijven![]()
BEN JE TROTS OP ME -VADUZ-?!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker! Bij zo'n brief is dat een verkapte 10.
Dat nummerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:38 schreef Kally het volgende:
All my tears have been used up, on another love
Wat is marsalasaus? Want als ik het google dan krijg ik allemaal recepten met vlees enzo. En om nou een vleessaus in mijn ijs te hebben.... tja, ik weet nietquote:
Marsala is een (zoete) wijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is marsalasaus? Want als ik het google dan krijg ik allemaal recepten met vlees enzo. En om nou een vleessaus in mijn ijs te hebben.... tja, ik weet niet
allemaalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
• Vanille custard-ijs met karamelsaus, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Vanille ijs, rode vruchtensaus en meringue stukjes, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Mascarpone-ijs, koffie-marsalasaus, chocolade stukjes en koffiecake, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Chocolade-ijs, chocoladesaus en chocolade brownies, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Vanille-ijs, appelsaus en kruidige stukjes appelgebak, bedekt met een laag krakende witte chocolade bestrooid met kaneel.
Welke????!
En wat is het geworden?quote:
aah wat leuk!! Kom jij ook nog in beeld?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje is ein baasch... Hij komt morgen bij AYNIL
Geen. Het zijn de nieuwe smaken Magnums voor dit seizoenquote:
Neuhj. Ik was er niet bijquote:[..]
aah wat leuk!! Kom jij ook nog in beeld?
OMG OMGquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen. Het zijn de nieuwe smaken Magnums voor dit seizoen
Okequote:[..]
Neuhj. Ik was er niet bij
Pics!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef Lutte het volgende:
Zo leuk verkleedIn een dirndl met vlechtjes en bloemetjes
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo goed als mogelijk foto's gemaakt, morgen ff op de laptop zetten
[4]quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
• Vanille custard-ijs met karamelsaus, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Vanille ijs, rode vruchtensaus en meringue stukjes, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Mascarpone-ijs, koffie-marsalasaus, chocolade stukjes en koffiecake, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Chocolade-ijs, chocoladesaus en chocolade brownies, bedekt met een laag krakende melkchocolade.
• Vanille-ijs, appelsaus en kruidige stukjes appelgebak, bedekt met een laag krakende witte chocolade bestrooid met kaneel.
Welke????!
Zoooooooo mooiquote:
twitter:szzrd twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 15:42:48Wel een heel vreemde contactadvertentie... http://t.co/cvC1u3oa reageer retweet
Als ik er ben en kan dan zal ik luisterenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
Trouwens 14-2 draai ik liefdesliedjes 's avonds op R49
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
http://www.lepel.nl
Beste. Website. Ooit!
Wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoo... alvast lekkerste toetje ever gemaakt!
quote:
Goede servicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef roos85 het volgende:
We zijn al zeker een half uur op onze broodjes aan het wachten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:19 schreef roos85 het volgende:
Frank is er net wat van gaan zeggen, was onze bon niet doorgekomen... wat een ontzettende doos heb je dan in de bediening dat het je niet opvalt![]()
vooral als je net hebt gezegd dat je nog niet wil betalen, aangezien we nog moesten eten (ze dacht dat wij hadden gevraagd om de rekening)quote:
Dikke faalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:21 schreef franklop het volgende:
[..]
vooral als je net hebt gezegd dat je nog niet wil betalen, aangezien we nog moesten eten (ze dacht dat wij hadden gevraagd om de rekening)
quote:
Ik dacht laat ik me maar inhoudenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou even flink zeggen wat ik denk
Daarom ging ik het maar vragen.quote:
15quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh, nieuwe koptelefoon van een tientje maar wat een geluid komt er uit
Oh. Ja. Ik heb een wijntje op. Niet zo helder, je weeetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
15!! Is toch de helleft duurder!
Die is mooi hè?quote:
Maar siewosie Pink, ik begin langzaam in party mood te komenquote:
Pink is sexyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar siewosie Pink, ik begin langzaam in party mood te komen
Zo eten, jongens naar oma
Is toch ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pink is sexy![]()
En ik heb rondje stad gedaan met liefje en schoonmoeder, moesten wat dingen halen. Daarna toetjes gemaakt alvast voor vanavond. Daarna kaartspelletje gedaan, lekker wijntje drinken en dingetjes op tafel en praten over het leven! Hahahaha
Straks lekker pannenkoeken bakken
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef Lutte het volgende:
Kan iemand even controleren of er een vrachtwagen over m'n hoofd is gereden ja danwel nee?
En vanavond naar Time Out dus niet voor half zes thuis, om negen uur weer werken en dan hop door optocht en uit. Hellup
Werken? Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef Lutte het volgende:
Kan iemand even controleren of er een vrachtwagen over m'n hoofd is gereden ja danwel nee?
En vanavond naar Time Out dus niet voor half zes thuis, om negen uur weer werken en dan hop door optocht en uit. Hellup
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben ook vroeg thuis, morgenochtend
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet kunnen tochFf laten weten hoe het was he!
Dus dit! Wil alle skanky details weten!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet kunnen tochFf laten weten hoe het was he!
Ik ga uit met mijn vriendin, welke details ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus dit! Wil alle skanky details weten!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Lutte het volgende:
Oh Kal, we kwamen gisteren een van m'n favo personen nog tegen, op de fiets, hij zei alleen hoi tegen de jongen met wie ik fietste![]()
ik hou wel van vrouw-vrouwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga uit met mijn vriendin, welke details ?
quote:
Ahja...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga uit met mijn vriendin, welke details ?
RIP aan de nabestaanden..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik en schoonmoeder zijn dood door toetje..
Kom maar opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Lutte het volgende:
Is er heel toevallig nog iemand online? Ik heb echt een totale mental breakdown.
Moi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Lutte het volgende:
Is er heel toevallig nog iemand online? Ik heb echt een totale mental breakdown.
Kom maar op!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Lutte het volgende:
Meis tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Lutte het volgende:
Ouderproblemen.. Deze keer zijn ze echt doorgedraaid. Dus ik ben nu een leuke kamer aan het zoeken, al is het maar dat ze zich het leplazerus schrikken als er post komt of gebeld wordt
Jij dan vanmiddag met je rugbyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef franklop het volgende:
Hallo! Roos kijkt sterren dansen op ijs ofzo
Ik vond Jarno ook wel sexeh op die schaatsenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Lutte het volgende:
Ouderproblemen.. Deze keer zijn ze echt doorgedraaid. Dus ik ben nu een leuke kamer aan het zoeken, al is het maar dat ze zich het leplazerus schrikken als er post komt of gebeld wordt
Is goed, ik hoop dat je in elk geval hebt kunnen lachen om zoveel retardheid in één persoonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef roos85 het volgende:
Zit mobiel Lut, je krijgt morgen antwoord
Herken het wel een beetjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed, ik hoop dat je in elk geval hebt kunnen lachen om zoveel retardheid in één persoon
aangezien t over morders gaat zal ik t ook wel herkennenquote:
Je mag het best lezen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef franklop het volgende:
[..]
aangezien t over morders gaat zal ik t ook wel herkennen
Ik krijg geen voorrang, mijn pure reistijd is maar 70 minuten. Alleen dat is in een ideale wereld en dat is het OV zeg maar niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Laysa het volgende:
Lutte, ik heb geen idee wat er speelt, maar ik denk seriues dat je er aan toe bent om op kamers te gaan. Scheelt je door de week ook reistijd en bij de sshn krijg je ws ook voorrang vanwege je reistijd. En als je dit echt wilt en ik ben er toe in staat , dan wil ik best met je mee als je iets wilt bekijken en niet alleen durft.
Het wordt tijd dat Lutte voor Lutte kiest
Denk ik
Volwassen worden is een bitch....en voor veel ouders is het moeilijk los laten.....maar hou vol meis. Het gaat om jou en jouw toekomstquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg geen voorrang, mijn pure reistijd is maar 70 minuten. Alleen dat is in een ideale wereld en dat is het OV zeg maar niet.
Dat Lutte voor Lutte gaat kiezen was mijn 'goede voornemen' voor 2013 en het heeft geresulteerd in heel veel ruzie, maar wel het besef dat hier dingen niet kloppen en ik veel heb gemist wat ik nooit terug zal krijgen. Des te meer ben ik dus gemotiveerd, je kunt wel zeggen ijskoud, om te redden wat er te redden valt. Alleen zij merken nu dat ze me kwijtraken en de reactie is: strakker knijpen. En dat heeft altijd gewerkt, en nu niet omdat Lutte voor Lutte heeft gekozen dus het is hier momenteel mini Bagdad.
Het komt wel goed en zo, uiteindelijk, maar nu is het een kwestie van verwerken en doorgaan. En achttien worden.
Hopelijk ook met hetzelfde klimaat. Die sneeuw is maar niksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
dus het is hier momenteel mini Bagdad.
Zeg dat, en daar gaan we nu aan werken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volwassen worden is een bitch....en voor veel ouders is het moeilijk los laten.....maar hou vol meis. Het gaat om jou en jouw toekomst
Het aanbod blijft liggen in ieder geval. Ik ga met alle liefde met je mee kamers kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg dat, en daar gaan we nu aan werken!
Niet hetzelfde klimaat helaasMaar het is idd een terugkerend thema
Aahwwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het aanbod blijft liggen in ieder geval. Ik ga met alle liefde met je mee kamers kijken.![]()
Ik heb je nog nooit in het echt gezien, maar hebeen enorm zwak voor je...
Komt vast wel goed....ik ga nu even wat zeggen tegen je wat mensen tegen mij zeiden en ik daar toen ook een tyfushekel aan had, maar het was wel waar...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
AahwwVoor jou (en je man natuurlijk) is het anders ook niet moeilijk een zwak te hebben!
Ja hoe dan ook, als je iets hoort/ziet/voelspriet in je omgeving, roepen!! Ik heb niet veel eisen, hoef echt geen grote kamer of zo. Kamer thuis is nog geen 7 m2 en daar past ook prima van alles in. En omdat het me minstens tien uur reistijd per week gaat schelen kan ik dan flink verdienen om het te betalen.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komt vast wel goed....ik ga nu even wat zeggen tegen je wat mensen tegen mij zeiden en ik daar toen ook een tyfushekel aan had, maar het was wel waar...
Komt ie....
Volgend jaar lache je hierom en zit je echt beter in je vel
Ja ik weet nu blblabla verhaal, maar het kotm echt wel goed met jou
In de mooiste studentenstad van nederlandquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
OngetwijfeldHelaas is het de laatste jaren alleen maar erger geworden, maar voor komend jaar is het toch wel de planning een kamer op te zoeken dus dat is een mooi vooruitzicht.
Leugensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de mooiste studentenstad van nederland
Homo.quote:
kus op je sjaalquote:
Da waar ginne sjaal.quote:
Ik ben net terug, iets met laatste bussen enzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:35 schreef Laysa het volgende:
Moeten jullie eik niet Carnaval vieren?
Morgen en dinsdag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:35 schreef Laysa het volgende:
Morgen gewoon weer verder na de optochtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben net terug, iets met laatste bussen enzo
Dat is zo slecht geregeld hier.
Sorry.quote:
Heb dit jaar besloten geen vrij te nemen. Zit al krap met vrije dagen dus hou het alleen bij vandaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer verder na de optocht
Ziekjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:35 schreef Laysa het volgende:
volop mee bezig. Vandaag optocht en dan weer door feesten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:35 schreef Laysa het volgende:
Goed puntquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:35 schreef Cee het volgende:
Kutcarnaval. Ik ga zometeen in protest foto's maken van de optocht want de kleurtjes zijn zo leuk. Maar verder laat ik het aan me voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |