Ow dus gaat door? Of ga je hoeren en sloeren?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef Kally het volgende:
Je moet er niet vanuit gaan dat ik niks anders te doen heb dan thuis zitten en op jullie wachten, ik moet het wel weten, maar al geregeld
Welnee, ik ben dol op Renéquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu dikke ruzie tussen die blonde en die dikke.
WAT MOET IK DOEN? HELP!!! PLEH!!!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow dus gaat door? Of ga je hoeren en sloeren?
Ik hoer en sloer nietquote:
Dan is het goedquote:
We kutjebotsen al in DMquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Kunnen jullie dan nu weer lief doen, gaarne?
Laat René en mij gewoon, we nitchen en dan houden we weer van elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK TREK DIT NIET. IK KAN MEZELF NIET EENS TREKKEN, DUS LAAT STAAN DIT!
Poke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat René en mij gewoon, we nitchen en dan houden we weer van elkaar
Rawrrrquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK TREK DIT NIET. IK KAN MEZELF NIET EENS TREKKEN, DUS LAAT STAAN DIT!
De wattes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet er iemand getrokken worden? Ik kan de Rautekmanoeuvre
Is dat niet een of andere enge knoop?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet er iemand getrokken worden? Ik kan de Rautekmanoeuvre
Jaquote:
Greep waarmee je mensen zo veilig mogelijk van bv een snelweg kunt halen na een ongeluk of zo. Maar met die fatties van tegenwoordig mag je ook gewoon iemand aan z'n benen trekken, treat first what kills first: razende autos voor een dwarsleasiequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Greep waarmee je mensen zo veilig mogelijk van bv een snelweg kunt halen na een ongeluk of zo. Maar met die fatties van tegenwoordig mag je ook gewoon iemand aan z'n benen trekken, treat first what kills first: razende autos voor een dwarsleasie
Ik heimlich jezelf als je je verslikt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik trek mezelf wel, dankje feestelijk
Ook al geleerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heimlich jezelf als je je verslikt.
#joe
zijn er toch wel meer die dat doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Altijd als ik René weer zie moet ik mond op mond geven, want hij valt flauw van mijn stunning voorkomen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Altijd als ik René weer zie moet ik mond op mond geven, want hij valt flauw van mijn stunning voorkomen.
dan kan er een long ontploffen toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mond op mond als je ademt en bij bewustzijn bent is... Niet prettig
Alleen als je een duikfles met alleen de eerst trap in zijn keel stopt. Kraantje open en gaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kan er een long ontploffen toch?
klinkt als een leuk experimentquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je een duikfles met alleen de eerst trap in zijn keel stopt. Kraantje open en gaaaaaaaaaan
Het is vooral ranzigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kan er een long ontploffen toch?
Klopt *wink-wink*quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
zijn er toch wel meer die dat doen?
Dat dit kan in Nederland..quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerste afwijzing van de mailtjes die vanavond verstuurd heb ik al binnen. Van een gemeente. Blij toe dat ze me afwijzen. Kom op zeg. Om 20.30 uur nog werken als ambtenaar![]()
![]()
![]()
He?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
Pheno, je gaat toch niet echt weg... Toch?
Hij deed al een verwijzing vandaag of gister in de sc, maar... MED / GEZOCHT: Public Relations medewerker (m/v) FOK!gamesquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij deed al een verwijzing vandaag of gister in de sc, maar... MED / GEZOCHT: Public Relations medewerker (m/v) FOK!games
quote:
amen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
Pheno gaat niet weg einde klaar bloemetjes liefde.
Wat is weg?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
Pheno, je gaat toch niet echt weg... Toch?
Oh, gewoon op zwart hoor. En dan zwartgallig commentaar op elke talentenshow die ik kijk. Want dat is hoe ik rol.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
stoppen.. Weg... Iets anders dan FOK!... Andere functie...
Zoiets
Dat kan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt? dat vind ik serieus jammer...
Ja, wat moet ik dan zeggen?quote:
Mja, droog was ie zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee.. Ik vond het een typische Pheno opmerking
Jammer, dat je een waardige opvolger mag krijgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, gewoon op zwart hoor. En dan zwartgallig commentaar op elke talentenshow die ik kijk. Want dat is hoe ik rol.
naaperquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, gewoon op zwart hoor. En dan zwartgallig commentaar op elke talentenshow die ik kijk. Want dat is hoe ik rol.
Ook daar heb ik niets over te zeggen. Ik denk zeker dat ze zich zonder mij gaan redden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jammer, dat je een waardige opvolger mag krijgen
nah, jij krijgt nog een aardige med.quote:
en Danny stuurde me nog DMetjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, jij krijgt nog een aardige med.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is er weer 1 die leuk is? Die kids heb ik niets mee.quote:
Geen idee, dat weet benny vastquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is er weer 1 die leuk is? Die kids heb ik niets mee.
over 2 weken begint everybody dnce now. Geen idee of dat leuk is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is er weer 1 die leuk is? Die kids heb ik niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |