Super van je. Echt, wordt te weinig gedaan. Walgelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zojuist in de trein. Ik stapte er met een andere gast op af en toen rende de jongen met de losse handjes weg. Vrouw/meid is ongedeerd, ondanks handgemeen.
Hmmz, sterkte man.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje zenuwachtig, morgen (veelste vroeg) bloedtest uitslag aanhoren om te kijken of mn lever en nieren een bepaald soort kankermedicatie aankunnen om mn huidziekte te bestrijden als laatste red middel.
Sterkte!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje zenuwachtig, morgen (veelste vroeg) bloedtest uitslag aanhoren om te kijken of mn lever en nieren een bepaald soort kankermedicatie aankunnen om mn huidziekte te bestrijden als laatste red middel.
Sterkte!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sterkte, man!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sterkte manquote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
jij bent lang weggeweest!quote:
Sterkte!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef opreis het volgende:
Klote, ga waarschijnlijk vandaag of morgen een toffe oom verliezen en dat besef dat hij er niet meer zal zijn sluipt er langzaam in. GVD
Wilde het per PM uitleggen, maar lukt nieeeeee. En hier zetten roept op dat we aan slowchat doe en dat willen we nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed om te horen Ambi, maar wat is die avatar van je dan?
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:31 schreef Viking84 het volgende:
Bout. Moet ineens op zoek naar een ander dak boven mn hoofd.
huisgenoot die toe is aan eigen plekje. Dit huis is voor mij alleen niet te betalen dus moet ik wegquote:
Nieuwe huisgenoot?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huisgenoot die toe is aan eigen plekje. Dit huis is voor mij alleen niet te betalen dus moet ik weg.
nee het huis biedt weinig privacy dus niet geschikt voor bewoning door mensen die geen stelletje/beste vrienden zijn. En zelfs in het laatste geval breekt het op den duur opquote:
Zoek voor de korte termijn snel een vriendje dan!quote:Op maandag 4 februari 2013 02:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee het huis biedt weinig privacy dus niet geschikt voor bewoning door mensen die geen stelletje/beste vrienden zijn. En zelfs in het laatste geval breekt het op den duur op
nee man, zoek lekker iets voor mezelfquote:Op maandag 4 februari 2013 02:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zoek voor de korte termijn snel een vriendje dan!
Ik snap je, wil ook een plekje puur voor mij alleen.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee man, zoek lekker iets voor mezelfwil dit gedoe niet weer.
Ben jij dat meisje?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ben teleurgesteld in een vriend die het duidelijk wel ziet zitten om puur om het uiterlijk met een meisje te gaan. Ik had hem hoger ingeschat en ik vind het nu moeilijk om er mee om te gaan. Praten werkt ook niet want hij is alleen maar bezig met of hij haar zou kunnen krijgen. Hij ziet daarbij geld als middel om haar te krijgen en dat heeft hij er zelfs voor over.
Het feit dat een vrouw meer moet zijn dan een trophy wife, die norm, delen wij blijkbaar niet en dat is kwetsend.
Wil ik wel vrienden die zo instrumenteel met vrouwen omgaan? Seks en een mooi uiterlijk in ruil voor geld? Wat belachelijk en ik word er kwaad van
Met geld koop je geen liede, maar soms wel een relatie. En laat die twee lekker. Gaat vanzelf wel een keer fout als het geen liefde is.. Of niet, als ze zich beide in de overeenkomst kunnen vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
Het punt is dat hij een aardige jongen is, niet zo aantrekkelijk, die super graag een vriendin wilt. Hij is erg onzeker en erg naïef in zekere zin, snapt niet dat vrouwen, bijv. naar hun vriendinnen toe, machtspelletjes kunnen spelen.
Maar nu hij haar gezien heeft en zij uit ongeluk over haar situatie de wortel voor heeft gehouden en hem lekker heeft gemaakt zou die bij wijze van spreken nu alles laten vallen om haar maar te krijgen.
Met geld koop je geen liefde. Liefde is gebaseerd op respect voor het gehele individu.
Terwijl hij haar verder niet kent.
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ben teleurgesteld in een vriend die het duidelijk wel ziet zitten om puur om het uiterlijk met een meisje te gaan. Ik had hem hoger ingeschat en ik vind het nu moeilijk om er mee om te gaan. Praten werkt ook niet want hij is alleen maar bezig met of hij haar zou kunnen krijgen. Hij ziet daarbij geld als middel om haar te krijgen en dat heeft hij er zelfs voor over.
Het feit dat een vrouw meer moet zijn dan een trophy wife, die norm, delen wij blijkbaar niet en dat is kwetsend.
Wil ik wel vrienden die zo instrumenteel met vrouwen omgaan? Seks en een mooi uiterlijk in ruil voor geld? Wat belachelijk en ik word er kwaad van
Met andere woorden: je voelt je jaloers.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef Mishu het volgende:
Nee is een beeldschone vriendin van mij die relatie na relatie heeft met jongens die het geen bal kan schelen wat er uit haar mond komt als ze maar functioneert als 'aantrekkelijke vriendin'.
Wat me ook stoort is dat nu het uit is met haar vriend en ze zich om meerdere redenen zich eenzaam voelt, ze mijn vriend gebruikt om zelfbevestiging te krijgen, ze kan in ieder geval de aandacht van een man stelen (ik had opmerkingen gemaakt dat hij mij soms leuk leek te vinden).
Als je vervolgens het onschuldige domme meisje gaat spelen op een feestje van mij dan vind ik dat geen vriendinwaardig gedrag.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 4 februari 2013 08:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: je voelt je jaloers.
Herkenbaar, ik snap hem wel. Je komt een beetje jaloers over.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
Het punt is dat hij een aardige jongen is, niet zo aantrekkelijk, die super graag een vriendin wilt. Hij is erg onzeker en erg naïef in zekere zin, snapt niet dat vrouwen, bijv. naar hun vriendinnen toe, machtspelletjes kunnen spelen.
Maar nu hij haar gezien heeft en zij uit ongeluk over haar situatie de wortel voor heeft gehouden en hem lekker heeft gemaakt zou die bij wijze van spreken nu alles laten vallen om haar maar te krijgen.
Met geld koop je geen liefde. Liefde is gebaseerd op respect voor het gehele individu.
Gelukkig!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bloed resultaten waren perfect gelukkig.
Wel sloot aan medicatie meegekregen.
Mag het maar 1x per week innemen, bij meer ga ik dood binnen 2 weken.
Lekker spul dus.
Waarom stap je niet naar de directeur?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:01 schreef Javi het volgende:
Gezeik op het werk met een narcistische baas, die de hele afdeling demotiveert. Moeilijk om het niet mee naar huis te nemen en het speelt al een half jaar. Veel collegea al uitgevallen en zo. Zwaar.
sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Ambipur het volgende:
Gore, zielige, achterlijke, walgelijke klootzak.
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef Mishu het volgende:
Nee is een beeldschone vriendin van mij die relatie na relatie heeft met jongens die het geen bal kan schelen wat er uit haar mond komt als ze maar functioneert als 'aantrekkelijke vriendin'.
Wat me ook stoort is dat nu het uit is met haar vriend en ze zich om meerdere redenen zich eenzaam voelt, ze mijn vriend gebruikt om zelfbevestiging te krijgen, ze kan in ieder geval de aandacht van een man stelen (ik had opmerkingen gemaakt dat hij mij soms leuk leek te vinden).
Als je vervolgens het onschuldige domme meisje gaat spelen op een feestje van mij dan vind ik dat geen vriendinwaardig gedrag.
Dus heel kort door de bocht: zij is min of meer een golddigger en hij is naïef genoeg om daar in te trappen?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
en mishu jaloers.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Dus heel kort door de bocht: zij is min of meer een golddigger en hij is naïef genoeg om daar in te trappen?
Spannend.. All tips en trucs ken je vast wel, dus succes.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef ArnosL het volgende:
Goed, aan het voorbereiden voor m'n allereerste serieuze sollicitatiegesprek ooit. Meteen met een soort van recruiter, dus dat wordt wat
Succes!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef ArnosL het volgende:
Goed, aan het voorbereiden voor m'n allereerste serieuze sollicitatiegesprek ooit. Meteen met een soort van recruiter, dus dat wordt wat
Dankje!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spannend.. All tips en trucs ken je vast wel, dus succes.
Dankje! Ik wou dat ik er een sport van kon maken, dit is m'n eerste uitnodiging voor een gesprek. Blijkbaar ben ik lastig als schoolverlater met alleen een mbo diploma en twee niet afgeronde hbo studiesquote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb de laatste twee weken 4 sollicitatiegesprekken gehad, 4 keer aangenomen (zelf later afgezegd)Ik maak er een soort van sport van
Moeilijkste stap heb je al afgerond: Uitgenodigd worden. Nu er voor zorgen dat je daar zelfverzekerd zit, voor de rest duidelijk zijn wat je van hen verwacht, en wat zij van jou kunnen verwachten! (maar dit zul je allemaal wel weten, succes!)quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Dankje! Ik wou dat ik er een sport van kon maken, dit is m'n eerste uitnodiging voor een gesprek. Blijkbaar ben ik lastig als schoolverlater met alleen een mbo diploma en twee niet afgeronde hbo studies
Dit!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Dit topic heet volgens mij nog steeds "hoe voel je je nu?", zonder de toevoeging "en waaroooom???"
Stel nieuwsgierige aagjes...
Lijkt me saai ...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Dit topic heet volgens mij nog steeds "hoe voel je je nu?", zonder de toevoeging "en waaroooom???"
Stel nieuwsgierige aagjes...
Iemand waar ik een beetje mee aan het dollen ben.quote:
Het dagboek van gevoelens.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
Lijkt me saai ...
'Goed'
'Slecht'
'Chagrijnig'
'Misselijk'
Kijk, dat maakt het iets duidelijker.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Iemand waar ik een beetje mee aan het dollen ben.
Edit - ik heb hem alweer uitgelokt
Ik vind dat als je iets bijdraagt, de ander er iets aan moet hebben. We zitten op FOK!, dus dat kunnen we niet van alle reacties verwachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het dagboek van gevoelens.
Lijkt me meer een plek om even kortstondig je ei te droppen, maar dat werkt niet denk ik als je wazig blijft.
Goed bezig!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beseffend dat ik het gewoon erg goed doe op school. Van dit jaar alles gehaald en mijn propedeuse gaat ook geen probleem wordenDat geeft een intens goed gevoel; dat het gewoon goed lekker gaat en ik mezelf zichtbaar beter zie worden in deze opleiding en langzaam toe werk naar dat papiertje
quote:
Dus dan kan je beter minder slapen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: Belabberd, maar teveel geslapen vandaag...
Ziek, koorts, jeweets...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus dan kan je beter minder slapen?
Ohja. Kusje op en Roosvicee!quote:
Diegene die op dat ijs springtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:30 schreef dawg het volgende:
na het zien van:
vanaf 0:44 seconden echt geweldig goed.![]()
![]()
wat heb ik gelachen zeg haha, voel me nu helemaal top.![]()
@werk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef klaas_th het volgende:
voel me kut en enorm gepasseerd. Heb het zo gehad en wil hier weg, maar tegelijk durf ik dat niet...terwijl in indirect toch weggeduwd word
Of doortrapt genoeg om seks puur voor bescherming en een goed inkomen als redelijk te beschouwenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Dus heel kort door de bocht: zij is min of meer een golddigger en hij is naïef genoeg om daar in te trappen?
What's the matter?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kan het écht niet meer.Moet een jaartje er tussenuit...
Nee, hij is eigenlijk gewoon blind voor elk signaal dat zij hem bespeelt. Hij moet en zal geloven dat ze 'een klik hebben'. Inmiddels heeft ze tegen mij al verteld dat ze hem niet leuk vind op die manierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Mishu het volgende:
[..]
Of doortrapt genoeg om seks puur voor bescherming en een goed inkomen als redelijk te beschouwen![]()
Dit ja. Voel een dipje opkomen. Kut.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef geenvetzak het volgende:
kloooote! super anti-sociaal en nul motivatie om mezelf onder de mensen te begeven.. ben echt ff klaar met mensen op dit moment.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Moe&hoofdpijn, en dan komt mijn moeder weer eens zeiken hoor, nooit is iets goed genoeg, met alles heeft ze wel een commentaar op
Slecht alsin...?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verveeld, en dus zin om slechte dingen te doen
Voor dat soort dingen krijg je dus begeleiding vanuit je stagebedrijfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stagevoorlichting gekregen... ik ben gewoon bang dat ik het niet kan. Op professioneel niveau een opdracht gaan maken en rekening houden met zoveel dingen binnen een professioneel bedrijf
Ik voel met je mee broeder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat 500 gram gehakt beter is dan de aanbevolen 350 op het pakje?
Nu al?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef bijdehand het volgende:
Lange vermoeiende dag op de uni maar nu vakantie![]()
![]()
Een of andere grappenmaker vond het leuk om al mijn lessen op maandag en dinsdag te plannenquote:
Hoop dat je gelijk hebt. Maar er wordt een hoop van je verwacht en die lading aan informatie maakt me toch wel lichtelijk onzeker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen krijg je dus begeleiding vanuit je stagebedrijf
Altijd blijven vragen. Geeft de indruk dat geïnteresseerd bent en je leert ervan. Je kunt ook wekelijks een momentje met je begeleider inplannen om de voortgang te bespreken. Dan stel je jezelf doelen voor die week en werk je daar naar toe. Als het dan niet goed is, is het makkelijker aan te passen dan dat je er op het eind van je stageperiode achterkomt dat het niet goed isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt. Maar er wordt een hoop van je verwacht en die lading aan informatie maakt me toch wel lichtelijk onzeker.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Mishu het volgende:
[..]
Of doortrapt genoeg om seks puur voor bescherming en een goed inkomen als redelijk te beschouwen![]()
Waarom spreek je haar dan niet aan op haar gedrag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, hij is eigenlijk gewoon blind voor elk signaal dat zij hem bespeelt. Hij moet en zal geloven dat ze 'een klik hebben'. Inmiddels heeft ze tegen mij al verteld dat ze hem niet leuk vind op die manier
Gaat klote met studie.quote:
Als je maar niks raars gaat doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef candygirl het volgende:
Ik wil niet meer verder zo....ben op ..gebroken...maar goed als het dan weer morgen is dan meen ik de woorden nog wel maar minder heftig
Sounds familiarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef candygirl het volgende:
Ik wil niet meer verder zo....ben op ..gebroken...maar goed als het dan weer morgen is dan meen ik de woorden nog wel maar minder heftig
Moet je je ook niet van achter laten nemenquote:
En altijd eerst je geld ontvangen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:54 schreef WasMachinator het volgende:
Nog steeds gaar van afgelopen nacht maar slapen, ho maar..
[..]
Moet je je ook niet van achter laten nemen
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: wel lekker. Fris, maar mooi weer
Heb je al eens professionele hulp gezocht? Klinkt niet als iets wat je even snel in je eentje oplost.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:12 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Vandaag was ik veel depressief en agressief en dat ben ik al maanden lang, maar het wordt steeds erger. Net had ik echt een kut gevoel omdat alles mis ging, maar nu voel ik me nogal leeg. Maar ik kan niet normaal functioneren op het moment en ga me onbeheersbaar vreemd gedragen waardoor mensen me dus gaan haten. Maar ik werd ook altijd al gepest vanaf groep 1 dus het komt niet door mezelf.
Dus heb ik ook geen zin meer in school en haal ik slechte cijfers en ben ik echt pissed off.
Ben vroeger wel eens een keer geholpen door iemand, maar dat is al 2 jaar geleden en nu heb ik weer die problemen, maar dan aangepast en nog erger. En ik heb er ook al gesprekken over gehad met mijn mentor met de pestkoppen erbij, maar nu gaan andere mensen me opeens pesten nu die andere pestkoppen het niet meer doen. Heb er ook al over gepraat met andere docenten en mensen op school.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je al eens professionele hulp gezocht? Klinkt niet als iets wat je even snel in je eentje oplost.
Damn, veel sterkte de komende tijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ben vroeger wel eens een keer geholpen door iemand, maar dat is al 2 jaar geleden en nu heb ik weer die problemen, maar dan aangepast en nog erger. En ik heb er ook al gesprekken over gehad met mijn mentor met de pestkoppen erbij, maar nu gaan andere mensen me opeens pesten nu die andere pestkoppen het niet meer doen. Heb er ook al over gepraat met andere docenten en mensen op school.
Er zijn gelukkig wel klasgenoten die me helpen en voor me opkomen.
Maar ik word zelfs als ik in de gang loop geslagen en gepest door mensen die ik niet ken op school.
Hard terugslaan liefst boven op hun neusquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ben vroeger wel eens een keer geholpen door iemand, maar dat is al 2 jaar geleden en nu heb ik weer die problemen, maar dan aangepast en nog erger. En ik heb er ook al gesprekken over gehad met mijn mentor met de pestkoppen erbij, maar nu gaan andere mensen me opeens pesten nu die andere pestkoppen het niet meer doen. Heb er ook al over gepraat met andere docenten en mensen op school.
Maar ik word zelfs als ik in de gang loop geslagen en gepest door mensen die ik niet ken op school.
Ga op judo ofzo en doe daarna deze gozer na: http://www.dumpert.nl/med(...)op_wordt_gepwnd.htmlquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ga op kickboksen. Ik meen dit serieus. Als jij weet wat je waard bent, dan straal je dat ook uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik sla ze altijd terug en dan krijg ik problemen en als ik ze op een zwakke plek sla, moeten ze naar het ziekenhuis. Bij mij op school is er ook de regel dat je niet mag slaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hard terugslaan liefst boven op hun neus
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
Maandag eens bij de huisarts bedelen om codeine..
maandag zal het wel weer over zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja... De Ibuprofen helpt niet meer..
RSIquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
maandag zal het wel weer over zijn
OT: mwa niet zo relaxt
quote:
Als je uitgeslapen bent, moet je je bed verkopen. Dan heb je er niks meer aanquote:
Je gaat op reis naar een vliegveld? Cool, veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Als je uitgeslapen bent, moet je je bed verkopen. Dan heb je er niks meer aan![]()
![]()
OT, Goed!Vanmiddag naar de kapper, koffer inpakken, en morgenvroeg richting vliegveld
Aangezien ik boel ipv voel typte, was ik achteraf gezien nog niet voldoende uitgeslapen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Als je uitgeslapen bent, moet je je bed verkopen. Dan heb je er niks meer aan![]()
![]()
OT, Goed!Vanmiddag naar de kapper, koffer inpakken, en morgenvroeg richting vliegveld
Lang weekend wegquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:43 schreef Moin het volgende:
[..]
Aangezien ik boel ipv voel typte, was ik achteraf gezien nog niet voldoende uitgeslapen...
Vakantie?
Wil je voor mij ook koken? Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin inquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heel fijn gewerkt, het vloog voorbij
Vanavond lekker niks te doen alleen nog even koken
kom maar langsquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wil je voor mij ook koken? Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in
Ik vond de duisternis wel fijn, alleen de regen en sneeuw mag wegblijven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
ik heb zin in de zomer nu het langer licht begint te worden.
vandaar zomer. ik hou niet zo van kou eigenlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond de duisternis wel fijn, alleen de regen en sneeuw mag wegblijven.
Heul niet, die heb ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:58 schreef Ambipur het volgende:
Oooh, ik ben zo fucking blij met mijn ouders. Ik heb echt de liefste.
.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niks raars gaat doen
En om die vervolgens ook goed (op een begrijpbare wijze) te kunnen delen met anderen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kennis en de capaciteiten om die te verwerken.
Geen dank.
Mooiquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef candygirl het volgende:
[..]
.
Lees dit nu pas....maar nee, zo bedoel ik het niet met ik wil niet meer.
Ot ; wat is wijsheid....
Ach ja dat ze zeggen dat je vreemd bent kan je zien als een stuk van onnozelheid van hen in combinatie met een gebrek aan kennis. Lijkt me wel klote voor je daarom dat ik er ook op reageerquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef pietkanarie het volgende:
Wel goed. Scholing gehad over slechthorendheid op mijn stage. En daar ben ik ervaringsdeskundige inmaar dat heb ik lang niet al mijn collega's verteld. Vandaag n.a.v. die scholing met een collega gehad over m'n slechthorendheid en gevolgen daarvan voor school/stage. Zij adviseerde me het toch aan iedereen te zeggen, omdat mensen me niet altijd begrepen (omdat ik delen informatie mis kan ik soms vreemd reageren of uberhaupt geen reactie geven).
Wel confrontrerend want ik doe altijd mijn best om 'normaal' over te komen (onder andere door me erg te concentreren, wat wel erg vermoeiend is) en ik heb zó vaak gehoord vreemd te zijn... maar ja, ik ben niet vreemd, er ontbreekt af en toe alleen wat informatie.
Maar al met al... ik denk dat ik me een stuk relaxter voel zodra ik het laat weten. Want dan hoef ik niet zo krampachtig m'n best te doen om gewoon goed horend te lijken.
Aardig dat je erop reageert!!! Bedankt. Het is inderdaad soms wel rot om zo vaak vreemd gevonden te worden, hoe graag ik dat ook ontken. Want ja, relativeren... er zijn ergere dingen. Maar ja, normaal gevonden willen worden/geaccepteerd willen worden dat wil toch eigenlijk iedereen. Dus ook weer niet vreemd dat het vervelend is als dat minder het geval is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja dat ze zeggen dat je vreemd bent kan je zien als een stuk van onnozelheid van hen in combinatie met een gebrek aan kennis. Lijkt me wel klote voor je daarom dat ik er ook op reageerMaar ja mensen zitten nou eenmaal zo in elkaar. Weinig aan te doen behalve uitleggen. En als je echt niet goed kan horen dan lijkt het mij goed om dat altijd te zeggen. Kan geen kwaad, alleen maar baat
Maar zien je vrienden je wel als normaal? Ik neem aan dat je door hen geaccepteerd wordt. Wat vreemden denken doet er toch niet zo toe?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Aardig dat je erop reageert!!! Bedankt. Het is inderdaad soms wel rot om zo vaak vreemd gevonden te worden, hoe graag ik dat ook ontken. Want ja, relativeren... er zijn ergere dingen. Maar ja, normaal gevonden willen worden/geaccepteerd willen worden dat wil toch eigenlijk iedereen. Dus ook weer niet vreemd dat het vervelend is als dat minder het geval is.
Je hebt gelijk dat het sowieso geen kwaad om het te vertellen, hooguit heb ik er baat bij. En mijn collega's ook, dan zijn zij ook niet meer in verwarring als ik niet/vreemd reageer.
Mijn vriendinnen zien mij wel als normaal, maar zij hebben de moeite genomen om me te leren kennen. Veel mensen doen dat niet. Dingen die als ongewoon gezien worden: m'n stem, soms wat stiller in groepen (logisch, want als je niet weet waar het over gaat heb je minder te zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zien je vrienden je wel als normaal? Ik neem aan dat je door hen geaccepteerd wordt. Wat vreemden denken doet er toch niet zo toe?Even in je fobo gegluurd, maar je ziet er echt niet raar uit ofzo, dus op het eerste gezicht ben je in ieder geval normaal. Slechthorendheid is lullig, maar het zou (iig voor mij) geen reden zijn om iemand niet te accepteren of niet als normaal te zien.
Jamaica has a bobsled teamquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
top! en lach me kapot ondertussen
Gewoon even goed hard neuken, dan zijn ze wel stil.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heul niet, die heb ik
OT: chagrijnig, die altijd hypere wijven hier in huisblij als ik over een paar jaar m'n echte eigen stekkie heb ipv een studentenhuis.
Zal er vreemd uit zien. Komt hij opeens de kamer binnen lopen: 'Je bent hyper. Om je rustig te maken ga ik je even een flinke beurt geven.'quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon even goed hard neuken, dan zijn ze wel stil.
OT: Ik voel me mooi. Net gedoucht, gescrubt, gesmeert, masker op gedaan en m'n nagels gelakt. Weekend, here I come!
Oké, nog één ochtend werken.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon even goed hard neuken, dan zijn ze wel stil.
OT: Ik voel me mooi. Net gedoucht, gescrubt, gesmeert, masker op gedaan en m'n nagels gelakt. Weekend, here I come!
Oké, nog één ochtend werken.
Nee, niet zeggen waarom je het doet. Gewoon doen. De hoeren!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zal er vreemd uit zien. Komt hij opeens de kamer binnen lopen: 'Je bent hyper. Om je rustig te maken ga ik je even een flinke beurt geven.'
Vast geen succes![]()
OT: Goed
Dan moet ze d'r mond maar houden voortaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zal er vreemd uit zien. Komt hij opeens de kamer binnen lopen: 'Je bent hyper. Om je rustig te maken ga ik je even een flinke beurt geven.'
Vast geen succes![]()
OT: Goed
En maar voor 1 ding open doen.. Die leuning van hem in dr mond nemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r mond maar houden voortaan.
Misschien schreeuwt ze de volgende keer juist wel harder in de hoop op nog zo'n actiequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r mond maar houden voortaan.
Dan nog. Wie neukt, wint altijd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Misschien schreeuwt ze de volgende keer juist wel harder in de hoop op nog zo'n actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |