Super van je. Echt, wordt te weinig gedaan. Walgelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zojuist in de trein. Ik stapte er met een andere gast op af en toen rende de jongen met de losse handjes weg. Vrouw/meid is ongedeerd, ondanks handgemeen.
Hmmz, sterkte man.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje zenuwachtig, morgen (veelste vroeg) bloedtest uitslag aanhoren om te kijken of mn lever en nieren een bepaald soort kankermedicatie aankunnen om mn huidziekte te bestrijden als laatste red middel.
Sterkte!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje zenuwachtig, morgen (veelste vroeg) bloedtest uitslag aanhoren om te kijken of mn lever en nieren een bepaald soort kankermedicatie aankunnen om mn huidziekte te bestrijden als laatste red middel.
Sterkte!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sterkte, man!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sterkte manquote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
jij bent lang weggeweest!quote:
Sterkte!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef opreis het volgende:
Klote, ga waarschijnlijk vandaag of morgen een toffe oom verliezen en dat besef dat hij er niet meer zal zijn sluipt er langzaam in. GVD
Wilde het per PM uitleggen, maar lukt nieeeeee. En hier zetten roept op dat we aan slowchat doe en dat willen we nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed om te horen Ambi, maar wat is die avatar van je dan?
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:31 schreef Viking84 het volgende:
Bout. Moet ineens op zoek naar een ander dak boven mn hoofd.
huisgenoot die toe is aan eigen plekje. Dit huis is voor mij alleen niet te betalen dus moet ik wegquote:
Nieuwe huisgenoot?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huisgenoot die toe is aan eigen plekje. Dit huis is voor mij alleen niet te betalen dus moet ik weg.
nee het huis biedt weinig privacy dus niet geschikt voor bewoning door mensen die geen stelletje/beste vrienden zijn. En zelfs in het laatste geval breekt het op den duur opquote:
Zoek voor de korte termijn snel een vriendje dan!quote:Op maandag 4 februari 2013 02:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee het huis biedt weinig privacy dus niet geschikt voor bewoning door mensen die geen stelletje/beste vrienden zijn. En zelfs in het laatste geval breekt het op den duur op
nee man, zoek lekker iets voor mezelfquote:Op maandag 4 februari 2013 02:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zoek voor de korte termijn snel een vriendje dan!
Ik snap je, wil ook een plekje puur voor mij alleen.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee man, zoek lekker iets voor mezelfwil dit gedoe niet weer.
Ben jij dat meisje?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ben teleurgesteld in een vriend die het duidelijk wel ziet zitten om puur om het uiterlijk met een meisje te gaan. Ik had hem hoger ingeschat en ik vind het nu moeilijk om er mee om te gaan. Praten werkt ook niet want hij is alleen maar bezig met of hij haar zou kunnen krijgen. Hij ziet daarbij geld als middel om haar te krijgen en dat heeft hij er zelfs voor over.
Het feit dat een vrouw meer moet zijn dan een trophy wife, die norm, delen wij blijkbaar niet en dat is kwetsend.
Wil ik wel vrienden die zo instrumenteel met vrouwen omgaan? Seks en een mooi uiterlijk in ruil voor geld? Wat belachelijk en ik word er kwaad van
Met geld koop je geen liede, maar soms wel een relatie. En laat die twee lekker. Gaat vanzelf wel een keer fout als het geen liefde is.. Of niet, als ze zich beide in de overeenkomst kunnen vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
Het punt is dat hij een aardige jongen is, niet zo aantrekkelijk, die super graag een vriendin wilt. Hij is erg onzeker en erg naïef in zekere zin, snapt niet dat vrouwen, bijv. naar hun vriendinnen toe, machtspelletjes kunnen spelen.
Maar nu hij haar gezien heeft en zij uit ongeluk over haar situatie de wortel voor heeft gehouden en hem lekker heeft gemaakt zou die bij wijze van spreken nu alles laten vallen om haar maar te krijgen.
Met geld koop je geen liefde. Liefde is gebaseerd op respect voor het gehele individu.
Terwijl hij haar verder niet kent.
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ben teleurgesteld in een vriend die het duidelijk wel ziet zitten om puur om het uiterlijk met een meisje te gaan. Ik had hem hoger ingeschat en ik vind het nu moeilijk om er mee om te gaan. Praten werkt ook niet want hij is alleen maar bezig met of hij haar zou kunnen krijgen. Hij ziet daarbij geld als middel om haar te krijgen en dat heeft hij er zelfs voor over.
Het feit dat een vrouw meer moet zijn dan een trophy wife, die norm, delen wij blijkbaar niet en dat is kwetsend.
Wil ik wel vrienden die zo instrumenteel met vrouwen omgaan? Seks en een mooi uiterlijk in ruil voor geld? Wat belachelijk en ik word er kwaad van
Met andere woorden: je voelt je jaloers.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef Mishu het volgende:
Nee is een beeldschone vriendin van mij die relatie na relatie heeft met jongens die het geen bal kan schelen wat er uit haar mond komt als ze maar functioneert als 'aantrekkelijke vriendin'.
Wat me ook stoort is dat nu het uit is met haar vriend en ze zich om meerdere redenen zich eenzaam voelt, ze mijn vriend gebruikt om zelfbevestiging te krijgen, ze kan in ieder geval de aandacht van een man stelen (ik had opmerkingen gemaakt dat hij mij soms leuk leek te vinden).
Als je vervolgens het onschuldige domme meisje gaat spelen op een feestje van mij dan vind ik dat geen vriendinwaardig gedrag.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 4 februari 2013 08:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: je voelt je jaloers.
Herkenbaar, ik snap hem wel. Je komt een beetje jaloers over.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
Het punt is dat hij een aardige jongen is, niet zo aantrekkelijk, die super graag een vriendin wilt. Hij is erg onzeker en erg naïef in zekere zin, snapt niet dat vrouwen, bijv. naar hun vriendinnen toe, machtspelletjes kunnen spelen.
Maar nu hij haar gezien heeft en zij uit ongeluk over haar situatie de wortel voor heeft gehouden en hem lekker heeft gemaakt zou die bij wijze van spreken nu alles laten vallen om haar maar te krijgen.
Met geld koop je geen liefde. Liefde is gebaseerd op respect voor het gehele individu.
Terwijl hij haar verder niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |