Goed geraden, alvast chili con carne aan het maken voor vanavond.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje met een pollepel en alles.
Dat is echt afgrijselijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Als jullie je vervelen, op TLC is net Honey boo boo begonnenWat een nest en die moeder
Dat klopt. Eerste keer dat ik het gezien heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is echt afgrijselijk.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet wat het is met Jersey Shore
eigenlijk vind ik het waardeloos maar ik kon niet stoppen met kijken
Valt toch wel mee?quote:
bij Ronnie niet, daar gaat een knop om en hij begint dingen te slopenquote:
Het vorige deel was voor de helft gevuld met "mensen waar je je aan ergert'quote:
Oh ja? Moet ik even teruglezen. Of misschien ook maar nietquote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het vorige deel was voor de helft gevuld met "mensen waar je je aan ergert'Dan schiet het wel op.
Valt niet zoveel te lezen hoor, gewoon een hoop posts achter elkaar met namen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Moet ik even teruglezen. Of misschien ook maar niet
Die zit er ook wel ernstig aan ja. Opgepomte knakker.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij Ronnie niet, daar gaat een knop om en hij begint dingen te slopen
Is dat niet Oh Oh Cherso tot de macht 10?quote:
Joey heb jij een masker op?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef sp3c het volgende:
van die 'Haagse' knakkers krijg ik iig spontaan hoofdpijn
weet ik hetquote:Op zondag 3 februari 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat niet Oh Oh Cherso tot de macht 10?
Heb ooit 's 1 aflevering gezien meen ik, veel kanslozer kan niet.quote:
Ik volgde dat vroeger, toen het nog op de Nederlandse tv was, maar dat is al jaren geleden. Waarschijnljk is de helft van de cast van toen onderhand verdwenen.quote:
Een aantal wel denk ik, maar Dot zit er nog steeds in.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volgde dat vroeger, toen het nog op de Nederlandse tv was, maar dat is al jaren geleden. Waarschijnljk is de helft van de cast van toen onderhand verdwenen.
Ik weet de namen niet eens meerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een aantal wel denk ik, maar Dot zit er nog steeds in.
Jij met je ijshockeyquote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
ik kijk altijd
zomers zijn saai in huize sp3c
ma, di, do en vrij op BBC1 half uurtjequote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet de namen niet eens meerIk vond het wel altijd leuk dat weet ik nog wel.
[..]
Jij met je ijshockey
Temptation Island was leukquote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
The Villa van vroeger vond ik WEL leuk. Was eigenlijk net zoiets.
Oh zo vaak, ik dacht 1x per week. Maar ja, ik volg al zoveelquote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ma, di, do en vrij op BBC1 half uurtje
Nee Britten zijn echt te pauper.quote:
Ja dat was ook leuk inderdaad. Ook nep natuurlijk..quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Temptation Island was leuk
Dr was toen een Belgisch stel waar de dame eerst helemaal huilde dat haar vent een kusje aan een ander gaf, daarna ging zij helemaal los en naaide iedereen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was ook leuk inderdaad. Ook nep natuurlijk..
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dr was toen een Belgisch stel waar de dame eerst helemaal huilde dat haar vent een kusje aan een ander gaf, daarna ging zij helemaal los en naaide iedereen.
Later bleek dat ze in de sexindustrie werkte
Vandermeyde?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.
Bij de Kruidvat ook al.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
Je wordt besodemietert waar je bij staat.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.
Net goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik die kutgriep te pakken
Jup, Griekenland is weer een stuk veiliger. Bedankt #faalAlberto.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:02 schreef Karina het volgende:
Die vrouw gisteren bij Alberto was wel pedo.
Boldface begon.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn er een paar ongesteld geworden vandaag. Incl. meneer hierboven.
Neuh niet echt een film die ik leuk vind. Plus 22:00 uur vind ik een beetje laat, voordat je dan thuis bent, door de week.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef hexje het volgende:
Karina ga jij naar de film 7 feb. ? Ik heb het over sightseers.
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boldface begon.
Alsof Twarres geen nieuws is.
WTF is er met die schoenen aan de hand?quote:
Het was in reactie op jou.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
Geen idee, ik zien nog posts van jou over Temptation Island.
Niet gezien.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was in reactie op jou.
Ja, van die collega's die zouden moeten werken ipv de hele tijd op Fok! rondhangen.....quote:Op maandag 4 februari 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
Er zijn van die collega's die je wel een knal zou willen verkopen.
Moeten ze maar zorgen dat ik wat te doen hebquote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, van die collega's die zouden moeten werken ipv de hele tijd op Fok! rondhangen.....
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef hexje het volgende:
Heeft iemand de michael jackson die popcorn eet gifje?
Thanx!! Helaas heeft Ole al opgeruimd.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef hexje het volgende:
Heeft iemand de michael jackson die popcorn eet gifje?
Als mod kan jij het teruglezen volgens mij.quote:
Niet als posts zijn weggehaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Als mod kan jij het teruglezen volgens mij.
Volgens mij kan je dat ook gebruiken om je funky brie mee weg te wassen.quote:
Nooit nodig met mijn Nivea-penis.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat ook gebruiken om je funky brie mee weg te wassen.
Neu, voordat het een rel kon worden is het al opgeruimd.quote:
Was leuk, Ik heb gekeken en had er zelfs een topic voor geopend.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef hexje het volgende:
The day before - Proenza-Schouler gemist. Niet beschikbaar op UI.
Ik niet, ook geen topic geopend.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Was leuk, Ik heb gekeken en had er zelfs een topic voor geopend.
Was ook een vrouwenprogramma.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, ook geen topic geopend.
Maak eens een foto van je penis.quote:
Jim is een aanfluiting voor de suelen onder ons.quote:
Daar kan ik geen PI gebruiken.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merk het. Zal wel gezellig worden met jou op die meet
Dan trek je zo een gezicht zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kan ik geen PI gebruiken.
Gewoon de hele avond als Valerio kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kan ik geen PI gebruiken.
Alfred Jodocus stijl.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:53 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen. Nog steeds lekker vrolijk zo te lezen?
Als ik dat opzet ben ik in ieder geval wel meteen klaarwakker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat een hommo muziek plaatsen jullie zeg
Wil jij nog iets in de microfoon zeggen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:06 schreef hexje het volgende:
Specularium krijgt te veel aandacht. Tis goed als we hem een dagje negeren.
Ik wist niet dat hij een neger was!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:06 schreef hexje het volgende:
Specularium krijgt te veel aandacht. Tis goed als we hem een dagje negeren.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:46 schreef hexje het volgende:
@ Karina, je vergeet een plaatje te posten.
Is gezonder voor je dan koffie en een peuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik dat opzet ben ik in ieder geval wel meteen klaarwakker.
Daar heb je helemaal gelijk in, zeker als je bijna geveld bent door de griep en toch stug doorrookt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is gezonder voor je dan koffie en een peuk.
Die bloedvatvernauwing werkt anders wel vaak goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is gezonder voor je dan koffie en een peuk.
Ik zou dr niet mn nest uitschoppen nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:25 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet, krijg altijd een rare erectie van haar.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:15 schreef Specularium het volgende:
Roken als je verkouden bent is echt smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |