Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dr was toen een Belgisch stel waar de dame eerst helemaal huilde dat haar vent een kusje aan een ander gaf, daarna ging zij helemaal los en naaide iedereen.
Later bleek dat ze in de sexindustrie werkte
Vandermeyde?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.
Bij de Kruidvat ook al.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
Je wordt besodemietert waar je bij staat.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.
Net goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik die kutgriep te pakken
Jup, Griekenland is weer een stuk veiliger. Bedankt #faalAlberto.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:02 schreef Karina het volgende:
Die vrouw gisteren bij Alberto was wel pedo.
Boldface begon.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn er een paar ongesteld geworden vandaag. Incl. meneer hierboven.
Neuh niet echt een film die ik leuk vind. Plus 22:00 uur vind ik een beetje laat, voordat je dan thuis bent, door de week.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef hexje het volgende:
Karina ga jij naar de film 7 feb. ? Ik heb het over sightseers.
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boldface begon.
Alsof Twarres geen nieuws is.
WTF is er met die schoenen aan de hand?quote:
Het was in reactie op jou.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
Geen idee, ik zien nog posts van jou over Temptation Island.
Niet gezien.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was in reactie op jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |