Is dat niet Oh Oh Cherso tot de macht 10?quote:
Joey heb jij een masker op?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef sp3c het volgende:
van die 'Haagse' knakkers krijg ik iig spontaan hoofdpijn
weet ik hetquote:Op zondag 3 februari 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat niet Oh Oh Cherso tot de macht 10?
Heb ooit 's 1 aflevering gezien meen ik, veel kanslozer kan niet.quote:
Ik volgde dat vroeger, toen het nog op de Nederlandse tv was, maar dat is al jaren geleden. Waarschijnljk is de helft van de cast van toen onderhand verdwenen.quote:
Een aantal wel denk ik, maar Dot zit er nog steeds in.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volgde dat vroeger, toen het nog op de Nederlandse tv was, maar dat is al jaren geleden. Waarschijnljk is de helft van de cast van toen onderhand verdwenen.
Ik weet de namen niet eens meerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een aantal wel denk ik, maar Dot zit er nog steeds in.
Jij met je ijshockeyquote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
ik kijk altijd
zomers zijn saai in huize sp3c
ma, di, do en vrij op BBC1 half uurtjequote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet de namen niet eens meerIk vond het wel altijd leuk dat weet ik nog wel.
[..]
Jij met je ijshockey
Temptation Island was leukquote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
The Villa van vroeger vond ik WEL leuk. Was eigenlijk net zoiets.
Oh zo vaak, ik dacht 1x per week. Maar ja, ik volg al zoveelquote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ma, di, do en vrij op BBC1 half uurtje
Nee Britten zijn echt te pauper.quote:
Ja dat was ook leuk inderdaad. Ook nep natuurlijk..quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Temptation Island was leuk
Dr was toen een Belgisch stel waar de dame eerst helemaal huilde dat haar vent een kusje aan een ander gaf, daarna ging zij helemaal los en naaide iedereen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was ook leuk inderdaad. Ook nep natuurlijk..
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dr was toen een Belgisch stel waar de dame eerst helemaal huilde dat haar vent een kusje aan een ander gaf, daarna ging zij helemaal los en naaide iedereen.
Later bleek dat ze in de sexindustrie werkte
Vandermeyde?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.
Bij de Kruidvat ook al.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
Je wordt besodemietert waar je bij staat.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat die Melissa toch ook in? Die later butler ofzo werd bij De Gouden Kooi en nu met die voetballer is getrouwd Andy dinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |