http://skyhightv.nl/nieuw(...)-wervelende-toppop3/quote:Komend seizoen staat Gerard Ekdom weer helemaal klaar in de studio van Toppop3 om de mooiste en meest opzienbarende popacts een plek op de bühne te geven.
Nieuw dit seizoen is een wekelijkse muzikale column van popmuziek-expert Leo Blokhuis, waarin hij zijn visie geeft op de popmuziek van vandaag de dag. Ook de Hall of Fame krijgt een vervolg, hierin geven bekende Nederlanders favoriete en legendarische popmuzikanten een ereplaats. Gerard Ekdom neemt iedere week een duik in zijn persoonlijke platenkast en vertelt aan de hand van zijn uitgebreide, onuitputtelijke en ontelbare muziekverzameling over de meest uiteenlopende en bijzondere onderwerpen in de popmuziek. Naast de prikkelende reportages neemt Ekdom op geheel eigen wijze het popnieuws door en staat uiteraard de Mega Top 50 centraal.
Via facebook kan de kijker vragen aan Kensington doorgeven. Op de toppop3.avro.nl staat dit weekend een exclusief interview met Kensington vanuit de kleedkamer.
wij hebben wel eens half bezopen de weg naar Casablanca gevraagd. We kwamen tot de conclusie dat we een boot nodig hadden. Die hadden we niet bij onsquote:
Tis te lopen vanaf het CS hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wij hebben wel eens half bezopen de weg naar Casablanca gevraagd. We kwamen tot de conclusie dat we een boot nodig hadden. Die hadden we niet bij ons
Anthonie wel.quote:
we kwamen de straat van gibraltar niet over vanuit de nieuwmarktquote:
Gewoon slecht afgemixt dus t.o.v. de rest van de uitzending... of zou 't expres zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Elke keer als die muziek komt dan is het meteen keihard.
Je kwam bij het IJ uit?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we kwamen de straat van gibraltar niet over vanuit de nieuwmarkt
Je moest erbij zijn, toen was het om je te bescheuren
Ik vind het irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon slecht afgemixt dus t.o.v. de rest van de uitzending... of zou 't expres zijn?
Dat eerste denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon slecht afgemixt dus t.o.v. de rest van de uitzending... of zou 't expres zijn?
weet ik 'tquote:
Goh dat had ik niet doorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
weet ik 't
Het is figuurlijk he, die boot...Casablanca, marokko, moeilijk te komen zonder boot..
We hebben het gevonden en een topavond gehad
Ik moet dan altijd aan zo een laptopslotje denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kensington is meer mijn smaak
Ik had een staartje in de jaren 80. Dat ze dat nog hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef snellejelle het volgende:
Die zanger heeft wel een heel fout staartje![]()
![]()
Trijntje gaat bij haar toer al haar hits spelen. Kost wel veel geld dan zo'n concert van 10 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trijntje gaat bij haar toer al haar hits spelen. Kost wel veel geld dan zo'n concert van 10 minuten.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Nou, tot volgende week.
Mister and Mississippi
1 ding is nog hetzelfde: het niet-enthousiaste publiek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
het is beter dan vorig jaar ze hebben goed gekeken naar de minpunten van de 1e afleveringen
volgens mij klopt dat nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Leuk dat er steeds meer LP's worden uitgegeven in plaats van CD's.
Nu begrijp ik dat je mod bent in 40+quote:
Zet je toch één kant op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
best aardig inderdaad
Denk wel dat een hele cd lp me wat zou vervelen.
Ik doelde op het verschil tussen het "praatgedeelte" en het "muziekgedeelte" de overgang is steeds zo groot.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je mod bent in 40+
Wat een bagger komt er langs trouwens.
Depeche Mode was ook een dieptepunt.
Hebben meer vrouwen last van. Van de overgang.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doelde op het verschil tussen het "praatgedeelte" en het "muziekgedeelte" de overgang is steeds zo groot.
En mannen van de penopauzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben meer vrouwen last van. Van de overgang.
Zeik muziek idd. Geslijm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Daryl Hall & John Oates![]()
Mooi.
Dit is zeker ook bagger, tong?
Niks mis met goeie disco.quote:
Welk groepje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
johnny de mol heeft in een kut jongens groepje gezeten toen hij in gtst zat, vergat hij even te melden dus doe ik het voor hem... hij doet stoer om grunge te melden
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
johnny de mol heeft in een kut jongens groepje gezeten toen hij in gtst zat, vergat hij even te melden dus doe ik het voor hem... hij doet stoer om grunge te melden
niet echt een groepje, was een solo singel.. zijn karakter wilde een zanger worden, gtst plugt een liedje en het word een 'hit'...quote:
met jimmy geduld? 4 fun?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Dan lijkt het me weinig stoer doen en meer acteren omwille van de serie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet echt een groepje, was een solo singel.. zijn karakter wilde een zanger worden, gtst plugt een liedje en het word een 'hit'...
ik keek toen gtst
ik neem mijn woorden terug, het was wel een groepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet echt een groepje, was een solo singel.. zijn karakter wilde een zanger worden, gtst plugt een liedje en het word een 'hit'...
ik keek toen gtst
Dit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik keek toen gtst
Waarom heette hij drie handen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef tong80 het volgende:
UDS bij Jay Leno
Ik zit te genieten.
Tres Manos.
DJ heette DNA
in de hoek jij. Ga je schamen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik keek toen gtst
Anthonie ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Ah, nu mag ie het weer wel zelf ophangen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik ken die hele Leo niet tot vorige week.
Grapje, Pino!?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik kende die hele Leo niet tot vorige week.
Je keek toch wel naar Top2000?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik kende die hele Leo niet tot vorige week.
Nacht van de Popmuziekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. DWDD, Top 2000 à gogo kijk ik allemaal niet.
Maar wel dit idd ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind hem WEL leuk, al zoekt hij alles op. Hij zet het leuk achter elkaar.
Ik weet niet of ik dat ga reddenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Pino, ik ben toch best verbaasd.Ik dacht altijd dat jij die programma's wel keek. Gaat er iemand de nacht van de Zeroes kijken vandaag?
Ik ga kijken, es zien of ik wakker kan blijven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Pino, ik ben toch best verbaasd.Ik dacht altijd dat jij die programma's wel keek. Gaat er iemand de nacht van de Zeroes kijken vandaag?
wat is dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Nope, laatst wel met ESNS maar meer niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
FM staat van 8 tot en met 18 februari in het teken van de Zeroes; popmuziek uit het eerste decennium van de 21e eeuw. De NTR sluit hierop aan en zendt live de tweede 3FM Zeroes Request uit. Een tv-uitzending met verrassende concerten, niet eerder vertoonde interviews, mooie festivalherinneringen en videoclips van artiesten uit de jaren Zeroes. Met vele 3FM collega dj's te gast. Voortbordurend op het succes van De Nacht van de Popmuziek (NTR) zoeken de dj's interactie met de kijkers thuis. Met behulp van het tweede scherm kan de kijker bijvoorbeeld nummers aanvragen of aangeven welke artiesten beter zijn en daarom uitgezonden moeten worden. Wil je de Kooks of Franz Ferdinand zien? En welke artiesten mogen niet ontbreken in de playlist? Ook is de persoonlijke keuze van de dj's te zien, fragmenten uit bijzondere interviews, mooie herinneringen aan festivals en verrassende optredens.quote:
Man dit zou bij de BBC niet kunnen worden uitgezonden. In Amerika zou ze rechtzaken tegen zich krijgen.quote:
jammer dat het hier wel mag eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man dit zou bij de BBC niet kunnen worden uitgezonden. In Amerika zou ze rechtzaken tegen zich krijgen.
Het is ook gewoon een bazenplaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik ga dat Thrift Shop steeds leuker vinden.
Britney Babe? Geen idee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Amerika? Is vast een gecensureerde versie daar.
Mooie carnavalsnaam.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef snellejelle het volgende:
Daar draai ik mijn stoel niet voor om.
Is daar toevallig al een topic over?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Zo te zien niet. Dus.... grijp je kansquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is daar toevallig al een topic over?
Komt eraanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien niet. Dus.... grijp je kans
TV / [TV-tip] 3FM Zeroes Requestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wsa van vorig jaarNiets gevonden dus. Sorry
![]()
Daar hebben we de pauzeknop voor.quote:
Dat staat er eigenlijk nog los van, maar okee, true.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ja je weet best wel dat ik nog analoog kijk
En ik neem het laatste stukje op, met de videorecorderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat staat er eigenlijk nog los van, maar okee, true wel.
Idd jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Joh dat wist ik wel hoor
En hij zit vies te kauwen ook.
spike ís viesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Joh dat wist ik wel hoor
En hij zit vies te kauwen ook.
Ik doe na dit stukje met je meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al bij SBSIk dacht dat het om half 9 begon
Neem de rest op.
Heerlijk LDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh die nieuwe popster show zeker
VHS?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
En ik neem het laatste stukje op, met de videorecorder
Oh, daar twijfel ik niet aan. Het nog een hele collectie werkende banden.quote:
Nog steeds handig om af en toe iets op te nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan. Het nog een hele collectie werkende banden.
Mwah, daar heb ik tegenwoordig dan weer deze voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Nog steeds handig om af en toe iets op te nemen.
Oe dat ziet er wel gelikt uit. Maar ik wacht tot mijn tv kapot gaat. En ja dat is nog eentje met zo een bult aan de achterkantquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik tegenwoordig dan weer deze voor.
Ja volgens mij zei ie dat expres allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Provincies die Ekdom noemde kwamen totaal niet overeen met de stift.
Toch al weer ruim 3 jaar oud inmiddels.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Oe dat ziet er wel gelikt uit. Maar ik wacht tot mijn tv kapot gaat. En ja dat is nog eentje met zo een bult aan de achterkant
Klopt maar ik heb zoiets: heel veel verschil qua beeld zal ik niet merken met deze tv. En ik hoor hier en daar toch wel over storing, sommige zenders die uitvallen, etc. Nu heb ik echt nooit storing. Dus: if it ain't broke don't fix it.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch al weer ruim 3 jaar oud inmiddels.
Maar hoe kan je nog steeds analoog hebben? Een alles-in-1-pakket kost toch haast hetzelfde met digitaal erbij?
True, met aan oude tv is het verschil wellicht niet groot.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Klopt maar ik heb zoiets: heel veel verschil qua beeld zal ik niet merken met deze tv. En ik hoor hier en daar toch wel over storing, sommige zenders die uitvallen, etc. Nu heb ik echt nooit storing. Dus: if it ain't broke don't fix it.
Het enige jammer is dat ik soms een maand gratis EL of Sport1 misquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, met aan oude tv is het verschil wellicht niet groot.
Mwah, en een retestrak HD-beeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Het enige jammer is dat ik soms een maand gratis EL of Sport1 misDat is alles.
Dan moet ik die retestrakke HD TV kopenquote:
Dat went wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Dan moet ik die retestrakke HD TV kopen![]()
Mijn zus heeft HD maar soms is het zelfs een beetje TE scherp gek genoeg.
Ja vastquote:
Je kunt niet schuiven? Leuk zondagmiddag klusje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ja vastIk zit nogal dicht op de tv, kan niet anders vanwege de indeling van de kamer. Geen groot scherm nemen dus... Wat ik nu heb is denk ik precies de goede maat, 70 cm zoiets denk ik?
Niet echt. Ramen aan 1 kant en ook nog 2 deuren die in de weg zitten. Wel 1 muur waar het zou kunnen maar dan zit ik er echt HEEL ver van af, 5,5 meter gok ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt niet schuiven? Leuk zondagmiddag klusje.
Dan zet je de bank gewoon wat dichterbij?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Niet echt. Ramen aan 1 kant en ook nog 2 deuren die in de weg zitten. Wel 1 muur waar het zou kunnen maar dan zit ik er echt HEEL ver van af, 5,5 meter gok ik.
Ja maar dan staat die midden in de kamer en dat vind ik lelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zet je de bank gewoon wat dichterbij?
straks allemaal op Ned 3 bij een tv bij uw in de buurt!quote:Het heeft geen zin hier nog een wervende intro te gaan schrijven. De line-up van deze week spreekt al duidelijk genoeg voor zichzelf. Hier kan geen stukje tekst tegenop:
Blaudzun
Johannes Sigmond heeft een naam en uiterlijk die je niet snel zult vergeten. Maar wanneer je je ogen sluit en aandachtig luistert, komt de kracht Blaudzun pas echt boven water. En dan zal ook zijn muziek je altijd bij blijven.
Allen Stone
Als je Jamie Lidell en Raphael Saadiq zou kruizen, dan krijg je blijkbaar een blonde hippie met lang haar. Maar laat je niet uit het veld slaan door zijn uiterlijk: deze 'Son Of A Preacherman' levert onversneden blue-eyed soul.
Sven Hammond Soul
Deze prettige combinatie van muzikanten heeft wel degelijk soul, maar kijkt niet op een muziekstijl meer of minder. Funk, jazz, rhythm & blues, alles kan voorbij komen bij dit wonderlijke gezelschap.
Leo Blokhuis
Niemand minder dan de grote popprofessor (al mogen we dat van hem niet meer zeggen) Leo Blokhuis zet elke week zijn tanden in een actueel, muzikaal onderwerp. Deze week gaat het over: Supergroups.
Hall Of Fame
Uiteraard zijn we er gewoon elke week weer met een nieuwe toevoeging aan de Hall Of Fame. Deze week valt die eer te beurt aan Freek de Jonge!
En verder
De Mega Top 50 wordt in zijn volledigheid doorgenomen en Gerard presenteert uiteraard weer een item uit zijn verhuisde en vernieuwde platenkast.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
en er ook niet bij, ben aan het bingoen.
Veel plezier... Ik moet nog een Fierljep competitie wedstrijd afrondenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben er ook niet bij, ben aan het bingoen.
Ik kreeg een stijve van zijn platenkastquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef BoerBert het volgende:
Ekdom vond Atoms For Peace gewoon kut. Zeg dat dan gewoon.
Jawel, van Baauer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Uh ik zapte en zag dat Harlem Shake in de Top50 staatDat is toch helemaal geen echt nummer?
Oh ik ken alleen dat hele korte stukje.quote:
Ik schakel denk ik over naar Weet ik veel?. Ben benieuwd of dat wat isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Het item over de slechte muziek leek me leuk. Vandaar dat ik weer kijk. Poptalent zet ik hierna wel op.
Ik kan Linda de Mol niet uitstaan, dus daarom kijk ik dat al sowieso niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik schakel denk ik over naar Weet ik veel?. Ben benieuwd of dat wat is.
Mwah, ligt er aan. Kan ook maar zo zijn dat ik het niks vind en weer overschakel ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Linda de Mol niet uitstaan, dus daarom kijk ik dat al sowieso niet.
Had em nog niet gezien, beetje raar idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Die clip krijg ik wel een beetje hoofdpijn van.
die staan achteraan bij de barquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
s het verboden voor mannen in de studio ofzo
Idd. Mainstreamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef remcoP het volgende:
[..]
ja.
[edit] Natuurlijk niet. Ik was Mainstream vergeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |