spike ís viesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Joh dat wist ik wel hoor
En hij zit vies te kauwen ook.
Ik doe na dit stukje met je meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al bij SBSIk dacht dat het om half 9 begon
Neem de rest op.
Heerlijk LDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh die nieuwe popster show zeker
VHS?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
En ik neem het laatste stukje op, met de videorecorder
Oh, daar twijfel ik niet aan. Het nog een hele collectie werkende banden.quote:
Nog steeds handig om af en toe iets op te nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan. Het nog een hele collectie werkende banden.
Mwah, daar heb ik tegenwoordig dan weer deze voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Nog steeds handig om af en toe iets op te nemen.
Oe dat ziet er wel gelikt uit. Maar ik wacht tot mijn tv kapot gaat. En ja dat is nog eentje met zo een bult aan de achterkantquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik tegenwoordig dan weer deze voor.
Ja volgens mij zei ie dat expres allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Provincies die Ekdom noemde kwamen totaal niet overeen met de stift.
Toch al weer ruim 3 jaar oud inmiddels.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Oe dat ziet er wel gelikt uit. Maar ik wacht tot mijn tv kapot gaat. En ja dat is nog eentje met zo een bult aan de achterkant
Klopt maar ik heb zoiets: heel veel verschil qua beeld zal ik niet merken met deze tv. En ik hoor hier en daar toch wel over storing, sommige zenders die uitvallen, etc. Nu heb ik echt nooit storing. Dus: if it ain't broke don't fix it.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch al weer ruim 3 jaar oud inmiddels.
Maar hoe kan je nog steeds analoog hebben? Een alles-in-1-pakket kost toch haast hetzelfde met digitaal erbij?
True, met aan oude tv is het verschil wellicht niet groot.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Klopt maar ik heb zoiets: heel veel verschil qua beeld zal ik niet merken met deze tv. En ik hoor hier en daar toch wel over storing, sommige zenders die uitvallen, etc. Nu heb ik echt nooit storing. Dus: if it ain't broke don't fix it.
Het enige jammer is dat ik soms een maand gratis EL of Sport1 misquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, met aan oude tv is het verschil wellicht niet groot.
Mwah, en een retestrak HD-beeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Het enige jammer is dat ik soms een maand gratis EL of Sport1 misDat is alles.
Dan moet ik die retestrakke HD TV kopenquote:
Dat went wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Dan moet ik die retestrakke HD TV kopen![]()
Mijn zus heeft HD maar soms is het zelfs een beetje TE scherp gek genoeg.
Ja vastquote:
Je kunt niet schuiven? Leuk zondagmiddag klusje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ja vastIk zit nogal dicht op de tv, kan niet anders vanwege de indeling van de kamer. Geen groot scherm nemen dus... Wat ik nu heb is denk ik precies de goede maat, 70 cm zoiets denk ik?
Niet echt. Ramen aan 1 kant en ook nog 2 deuren die in de weg zitten. Wel 1 muur waar het zou kunnen maar dan zit ik er echt HEEL ver van af, 5,5 meter gok ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt niet schuiven? Leuk zondagmiddag klusje.
Dan zet je de bank gewoon wat dichterbij?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Niet echt. Ramen aan 1 kant en ook nog 2 deuren die in de weg zitten. Wel 1 muur waar het zou kunnen maar dan zit ik er echt HEEL ver van af, 5,5 meter gok ik.
Ja maar dan staat die midden in de kamer en dat vind ik lelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zet je de bank gewoon wat dichterbij?
straks allemaal op Ned 3 bij een tv bij uw in de buurt!quote:Het heeft geen zin hier nog een wervende intro te gaan schrijven. De line-up van deze week spreekt al duidelijk genoeg voor zichzelf. Hier kan geen stukje tekst tegenop:
Blaudzun
Johannes Sigmond heeft een naam en uiterlijk die je niet snel zult vergeten. Maar wanneer je je ogen sluit en aandachtig luistert, komt de kracht Blaudzun pas echt boven water. En dan zal ook zijn muziek je altijd bij blijven.
Allen Stone
Als je Jamie Lidell en Raphael Saadiq zou kruizen, dan krijg je blijkbaar een blonde hippie met lang haar. Maar laat je niet uit het veld slaan door zijn uiterlijk: deze 'Son Of A Preacherman' levert onversneden blue-eyed soul.
Sven Hammond Soul
Deze prettige combinatie van muzikanten heeft wel degelijk soul, maar kijkt niet op een muziekstijl meer of minder. Funk, jazz, rhythm & blues, alles kan voorbij komen bij dit wonderlijke gezelschap.
Leo Blokhuis
Niemand minder dan de grote popprofessor (al mogen we dat van hem niet meer zeggen) Leo Blokhuis zet elke week zijn tanden in een actueel, muzikaal onderwerp. Deze week gaat het over: Supergroups.
Hall Of Fame
Uiteraard zijn we er gewoon elke week weer met een nieuwe toevoeging aan de Hall Of Fame. Deze week valt die eer te beurt aan Freek de Jonge!
En verder
De Mega Top 50 wordt in zijn volledigheid doorgenomen en Gerard presenteert uiteraard weer een item uit zijn verhuisde en vernieuwde platenkast.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
en er ook niet bij, ben aan het bingoen.
Veel plezier... Ik moet nog een Fierljep competitie wedstrijd afrondenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben er ook niet bij, ben aan het bingoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |