En mannen van de penopauzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben meer vrouwen last van. Van de overgang.
Zeik muziek idd. Geslijm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Daryl Hall & John Oates![]()
Mooi.
Dit is zeker ook bagger, tong?
Niks mis met goeie disco.quote:
Welk groepje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
johnny de mol heeft in een kut jongens groepje gezeten toen hij in gtst zat, vergat hij even te melden dus doe ik het voor hem... hij doet stoer om grunge te melden
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
johnny de mol heeft in een kut jongens groepje gezeten toen hij in gtst zat, vergat hij even te melden dus doe ik het voor hem... hij doet stoer om grunge te melden
niet echt een groepje, was een solo singel.. zijn karakter wilde een zanger worden, gtst plugt een liedje en het word een 'hit'...quote:
met jimmy geduld? 4 fun?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Dan lijkt het me weinig stoer doen en meer acteren omwille van de serie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet echt een groepje, was een solo singel.. zijn karakter wilde een zanger worden, gtst plugt een liedje en het word een 'hit'...
ik keek toen gtst
ik neem mijn woorden terug, het was wel een groepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet echt een groepje, was een solo singel.. zijn karakter wilde een zanger worden, gtst plugt een liedje en het word een 'hit'...
ik keek toen gtst
Dit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik keek toen gtst
Waarom heette hij drie handen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef tong80 het volgende:
UDS bij Jay Leno
Ik zit te genieten.
Tres Manos.
DJ heette DNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |