volgens mij klopt dat nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Leuk dat er steeds meer LP's worden uitgegeven in plaats van CD's.
Nu begrijp ik dat je mod bent in 40+quote:
Zet je toch één kant op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
best aardig inderdaad
Denk wel dat een hele cd lp me wat zou vervelen.
Ik doelde op het verschil tussen het "praatgedeelte" en het "muziekgedeelte" de overgang is steeds zo groot.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je mod bent in 40+
Wat een bagger komt er langs trouwens.
Depeche Mode was ook een dieptepunt.
Hebben meer vrouwen last van. Van de overgang.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doelde op het verschil tussen het "praatgedeelte" en het "muziekgedeelte" de overgang is steeds zo groot.
En mannen van de penopauzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben meer vrouwen last van. Van de overgang.
Zeik muziek idd. Geslijm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Daryl Hall & John Oates![]()
Mooi.
Dit is zeker ook bagger, tong?
Niks mis met goeie disco.quote:
Welk groepje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
johnny de mol heeft in een kut jongens groepje gezeten toen hij in gtst zat, vergat hij even te melden dus doe ik het voor hem... hij doet stoer om grunge te melden
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
johnny de mol heeft in een kut jongens groepje gezeten toen hij in gtst zat, vergat hij even te melden dus doe ik het voor hem... hij doet stoer om grunge te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |