Dat waren nog eens tijden.quote:Meer dan twee decennia geleden staat popgroep U2 op het punt van breken.
Was vroeger fan. Zag ze in '80 op Pinkpop.quote:
Ik vond ze ook wel leuk hoor, alleen ze hadden ze van mij wel op mogen breken voor ze helemaal pretentieus begonnen te worden.quote:Was vroeger fan. Zag ze in '80 op Pinkpop.
Zei toen tegen een vriend dat ie uit de mast moest donderen met zijn vlag. Waren wij erbij geweest.
Is pretentieus het juiste woord ? Dat waren ze al bij Sunday Bloodie Sunday of MLK.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel leuk hoor, alleen ze hadden ze van mij wel op mogen breken voor ze helemaal pretentieus begonnen te worden.
En zoals The Edge daar gitaar speelde, hartstikke mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de zelfspot en -reflectie wel verfrissend. Ook die repetities voor de Glastonbury-gig. Je eigen nummers van 20 jaar geleden, classic album, maar hoe brengen we 't ook weer live?
Opvallend ook bij dat stukje Love is Blindness door The Edge hoeveel zijn stem lijkt op die van Bono.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |