dank jequote:
Je eerste vrouw heeft zeker een fataal "ongelukje" gehad in een kamer vol met meubels en een haard.quote:
Whoppa Gangnam Stylequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
vorige week ook, toen die stoelen werden gerepareerd![]()
neenee, gewoon ouderdomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je eerste vrouw heeft zeker een fataal "ongelukje" gehad in een kamer vol met meubels en een haard.
Briljant spel was het toch ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je eerste vrouw heeft zeker een fataal "ongelukje" gehad in een kamer vol met meubels en een haard.
ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neenee, gewoon ouderdomde schat.....toen heb ik snel de huishoudster versierd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
vorige week ook, toen die stoelen werden gerepareerd![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat met Spike? Die vind ik irritant
quote:
Ik heb het 5 seconden volgehoudenquote:
hij slaat anders niet de hele tijd over....quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij slaat anders niet de hele tijd over....
johquote:
dat 1e: I knowquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
Het is dat ik een hekel heb aan bloed enzulks en in de afgelopen dagen al meerdere krasbeurten en overdoses in het echt heb gezien
Hij heeft ook een Cover van Rammstein op zijn nieuwe CD gezetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het 5 seconden volgehouden
Al is het huidige nummer op 3FM niet veel beter
Daar word ik voor betaald, hoort erbij helaasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat 1e: I know
dat 2e: I didn't know. gadverdarrie. naar. hoop dat je er een beetje mee om kunt gaan
Hij probeert zn iq in te vullen denk ik, die is onder de 18quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef minthy het volgende:
Dan lieg je toch gewoon over je leeftijd...
Dat moet haast welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij probeert zn iq in te vullen denk ik, die is onder de 18
Absoluut!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef rubbereend het volgende:
wat is dit toch een briljant radioprogramma
Beste programma van 3FMquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef rubbereend het volgende:
wat is dit toch een briljant radioprogramma
+1 miljoenmiljard!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beste programma van 3FM, al was het alleen al om Timur en Ramon.
De volgende TT: SR2013quote:
Gelukkig gaan de topics hier niet zo lang meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De volgende TT: SR2013
Dat is pas toekomst.
ja, ik ga morgen een vent voor d'r zoeken zodat ze wat te ketsen heeftquote:
In het zwembad! Trappetje verwijderen en jullie zijn binnenkort weer samenquote:
Beatrixquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet het kind een naam geven...ideetjes iemand? het is een meisje.....een kind in een eerder spel heb ik ooit Zebrahoofd genoemd...
Heet dat nog steeds "oh ja!!"?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ga morgen een vent voor d'r zoeken zodat ze wat te ketsen heeft
goed idee....of Kirsten want dat bekt lekker met mijn achternaam....quote:
yup....quote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee....of Kirsten want dat bekt lekker met mijn achternaam....
fixed naar echte bazen toekomst ttquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De volgende TT: SR2017
Dat is pas toekomst.
Vuile hufter!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
eens zien hoe snel de kinderbescherming op de stoep staat. heb helemaal geen zin in een kind
Hai wolfjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
BijnaBartje Arens
Oprotten Timur!!!!1111DDDDddd
Volgens mij heeft the Sims een hele generatie moordenaars groot gebrachtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
eens zien hoe snel de kinderbescherming op de stoep staat. heb helemaal geen zin in een kind
Rollercoaster Tycoon ook. Achtbanen opvoerenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heeft the Sims een hele generatie moordenaars groot gebracht
10 jaar geleden werd Zebrahoofd bij me weggehaald. Daarna heb ik nooit een echt mens vermoord. daarvoor ook niet trouwens...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heeft the Sims een hele generatie moordenaars groot gebracht
Stukjes rails vergeten. Het overkwam mij steeds weerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon ook. Achtbanen opvoeren
Er is vast wel een Sander vanavond, ergens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
Weet iemand of Sander er vanavond is? Mogelijk een stukje van meepikken
Daar ga ik dan geen stukje van meepikkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is vast wel een Sander vanavond, ergens.
Zeg, is Sander?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
Weet iemand of Sander er vanavond is? Mogelijk een stukje van meepikken
Ik wou net jubelen dat ik het een leuk liedje vindquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef rubbereend het volgende:
zooooooooooo kan het duuuuuuuuuuus ooooooooooooook
verschrikkelijk
dat mag, ga je gangquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou net jubelen dat ik het een leuk liedje vind
Bart bedoelde het anders, maar volgend mij dacht die jongen hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
dan gaat die joggingbroek uit!!! Jaja Bart weet wel hoe dat werkt
ja je ff netjes omkleden zodat je er fatsoenlijk uit ziet als je bij je vriendin bentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Bart bedoelde het anders, maar volgend mij dacht die jongen hetzelfde als jij
Klopt! Boeiend eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja je ff netjes omkleden zodat je er fatsoenlijk uit ziet als je bij je vriendin bent
maar wat bedoelde Bart dan?quote:
Hij bedoelde dat wat je zei; er netjes uitzien als je naar je vriendin gaat.quote:
maar dan snap ik niet dat ik en die jongen wat anders denken... wat denk je wel niet van mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat wat je zei; er netjes uitzien als je naar je vriendin gaat.
Mijn reactie was "boeiend", omdat me dat niets interesseert. Zolang mensen hier maar niet in hun blote reet naar binnen huppelen
Louter positieve zakenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dan snap ik niet dat ik en die jongen wat anders denken... wat denk je wel niet van mij
grapje toch?quote:
Ik ben een vrouw, die maken nooit (geslaagde) grapjesquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, die maken nooit (geslaagde) grapjes![]()
Dit nummer vind ik wel tof
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:45 schreef minthy het volgende:
Dedemsvaart en orderpicken voor een webwinkel; dat moet Wehkamp zijn
Ooit eens een week of 2 stage gelopen, wat een drama... Allemaal vrouwen die elkaar dagelijks in de haren vlogenquote:
heb ik toch niet voor niets die camera's opgehangenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef minthy het volgende:
Oh ja, bijna vergeten...
*huppelt naakt door het topic*
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik toch niet voor niets die camera's opgehangen
is al gestopt en wat een kansloze commentaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat Giel stoppen met de Freaknacht?![]()
Flikkertje zeg, verdomme man.
Hoi Jordiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Care, alsof NachteGI:EL nog iets toevoegdequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ik vanmiddag al gedaan. Dat vond ik efficiënter en het is goedkoper, want dan komt er daglicht binnen zodat de lamp niet aan hoeftquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kijk met smart uit naar Pino die ongetwijfeld in een PEC jubelstemming verkeert
Dan kan ik niet lezen en ben ik binnen een paar minuten klaar. Dat zou voor mij de schik van het poepen halenquote:
Boerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kijk met smart uit naar Pino die ongetwijfeld in een PEC jubelstemming verkeert
Dat is best ernstigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik zat onderaan pagina 4 te wachten op een update.
Pagina 4 komt nooit. Hij sluit op pagina 3quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mobiel werkt dat niet zo tof, +100posts/pagina.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Pagina 4 komt nooit. Hij sluit op pagina 3
Je scherm geeft toch licht? Dan kun je lezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kan ik niet lezen en ben ik binnen een paar minuten klaar. Dat zou voor mij de schik van het poepen halen
Ik lees magazinesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Je scherm geeft toch licht? Dan kun je lezen
Pino je bent heel erg aaibaar nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin in een grouphug van dit soort mededelingen, ondanks dat ik niet zo snel knuffel met volslagen vreemdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino je bent heel erg aaibaar nu
Ben ik volslagen vreemd ja?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin in een grouphug van dit soort mededelingen, ondanks dat ik niet zo snel knuffel met volslagen vreemden![]()
Kennis verbreden? Glazuur wegbranden!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen maar. Poepen is kennis verbreden
Jij niet, maar de rest welquote:
Tip; ga gezonder vretenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kennis verbreden? Glazuur wegbranden!
Met zn tweeen ben je toch ook een groep?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij niet, maar de rest wel![]()
En je hebt er meer nodig voor een grouphug
Nee, niet echt... Bovendien heb ik nogal eens de neiging om door te slaan overal in, ook met knuffelen. Lijkt me niet zo gezondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met zn tweeen ben je toch ook een groep?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Bovendien heb ik nogal eens de neiging om door te slaan overal in, ook met knuffelen. Lijkt me niet zo gezond
Ik heb geen zin om geslagen te worden idd (hihi doorslaan)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Bovendien heb ik nogal eens de neiging om door te slaan overal in, ook met knuffelen. Lijkt me niet zo gezond
Nou ja, als je het glazuur uit je pot schijt, dan lijkt me dat er iets mis is met je ontlasting qua samenstellingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik snap niet wat jij hier wenst te suggereren
Ja, hou op schei uit... Het is een dramaquote:
Hihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om geslagen te worden idd (hihi doorslaan)
Hoi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Pino je gaat volledig voorbij aan het feit dat ik je schattig vind en je wil aaien
Pino wil niet 😶quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
Zijn jullie elkaar nu al eens in de armen gevlogen, of hoe zit het??
Androidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Wat een leuk vierkantje!
Wie is de homo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef BasEnAad het volgende:
Stellen dat er geen leuke boybands meer zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Pino je gaat volledig voorbij aan het feit dat ik je schattig vind en je wil aaien
Ik vind ze ook en, daarom kijk ik nooi dat soor filmsquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook en, daarom kijk ik nooi dat soor films
matige post verneukingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook en, daarom kijk ik nooi dat soor films
Neuken (zowel ver als dichtbij) doe ik vandaag niet aanquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: zie je wel, foto's posten vanaf Facebook wil niet![]()
Godver, ik kwam er net achter...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff rechtermuisknop -> afbeeldingslocatie doen.
hoezo treurnis?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
Oh ja, de treurnis van de zaterdagavond...
Er gaan zo mensen bellen die geen fuck te doen hebben vanavond. Het meest treurige verhaal wint een prijsquote:
a oke ik heb 3fm niet aanstaan maar dacht even dat je je eigen bedoeldequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Er gaan zo mensen bellen die geen fuck te doen hebben vanavond. Het meest treurige verhaal wint een prijs
Oh ja, mijn zaterdagavond ziet er ook hoogst treurig uit, maar dat geeft niet. Bijna zondagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ik heb 3fm niet aanstaan maar dacht even dat je je eigen bedoelde
Stenders Late Vermaak!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
Dat lachje van Sander!!
Geen beter vermaak dan leedvermaak
En Alfred fietst nog steeds ergens rond, terwijl ze om 22u al hadden afgesproken. Yeah right... Blauwtje gelopenquote:
Ach, heeft ie in ieder geval gezelschap van Pino.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En Alfred fietst nog steeds ergens rond, terwijl ze om 22u al hadden afgesproken. Yeah right... Blauwtje gelopen
Misschien is hij onder het fietsen een andere PINO tegengekomenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, heeft ie in ieder geval gezelschap van Pino.
Outblast! Korsakoff!, WE WILL NOT VANISH!! WE WILL NOT DIE!! FUCKING THE BASS DRUM!! tututududududu tududu hakkuhh!!quote:
Ja, dank daarvoor!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Outblast! Korsakoff!, WE WILL NOT VANISH!! WE WILL NOT DIE!! FUCKING THE BASS DRUM!! tututududududu tududu hakkuhh!!
eeeeejquote:
ja 't lijkt die richting weer op te gaanquote:
Dan val je erin?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja 't lijkt die richting weer op te gaanals het nu nog wat vérder komt..
Baasquote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja 't lijkt die richting weer op te gaanals het nu nog wat vérder komt..
pff.. het is niet de tijd voor dit soort flauwekulquote:
Het is altijd tijd voor flauwekul!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pff.. het is niet de tijd voor dit soort flauwekul
maar het mag wel iets meer zijn dan alleen een date.
Mjah ik las het ja. Beterschap en Roosviceequote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
Deprimerend, die bliepjes van Tiesto... Ik duik nog even voor de tv, m'n grieperigheid is voor nu deprimerend genoeg
Dank je! De druk is van de ketel, was te verwachtenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah ik las het ja. Beterschap en Roosvicee
Toch maar stress dus, heb je ook geen griepquote:Op zondag 3 februari 2013 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! De druk is van de ketel, was te verwachten
Spierpijn van de stress (echt alles zo verkrampt als de neten) en een mild griepje omdat ik er de rust voor heb. Gebeurt vaker, al is de spierpijn naaierig felquote:Op zondag 3 februari 2013 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch maar stress dus, heb je ook geen griep
Ah zoquote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Spierpijn van de stress (echt alles zo verkrampt als de neten) en een mild griepje omdat ik er de rust voor heb. Gebeurt vaker, al is de spierpijn naaierig fel
Natuurlijk komt het goed, dat doet alles altijd!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah zo.
Uitzieken en dan komt het wel goed
Hopelijk welquote:Op zondag 3 februari 2013 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het goed, dat doet alles altijd!
Absoluut, daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 3 februari 2013 02:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk wel
Ik ga een poging tot slapen doen, trusten Mint
ach, k vind het wel verfrissend om deze versie weer eens te horenquote:
Dat dacht ik ook. Ik vind het nummer one van u2 ook veel mooier dan dit nummer.quote:
als keukenhulp neem ik aan?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hilde. Werkt bij de Landmacht. Toe maar.
nee, ze poetst geweerlopen....quote:
Over Ghosts die ik vanmorgen bij Roosmarijn had aangevraagd!quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk de Bart Arens pre-party met Timur & Ramon
was je op de radio? geil!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Over Ghosts die ik vanmorgen bij Roosmarijn had aangevraagd!
ik heb wel een radiostem inderdaadquote:
Ah, was jij dat!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wanneer was je er op dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
zijn nummer wordt na Eminem gedraaid...quote:
Owh oke, tof.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn nummer wordt na Eminem gedraaid...
Dit topic heeft m'n geest zwaar vernaggeld, ik krijg hele rare beelden door...quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef Againzender het volgende:
Kan ik Timur & Ramon ook weer van mijn to-do list schrappen
net. kort gesprekquote:
geilquote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit topic heeft m'n geest zwaar vernaggeld, ik krijg hele rare beelden door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |