dank jequote:
Je eerste vrouw heeft zeker een fataal "ongelukje" gehad in een kamer vol met meubels en een haard.quote:
Whoppa Gangnam Stylequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
vorige week ook, toen die stoelen werden gerepareerd![]()
neenee, gewoon ouderdomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je eerste vrouw heeft zeker een fataal "ongelukje" gehad in een kamer vol met meubels en een haard.
Briljant spel was het toch ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je eerste vrouw heeft zeker een fataal "ongelukje" gehad in een kamer vol met meubels en een haard.
ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neenee, gewoon ouderdomde schat.....toen heb ik snel de huishoudster versierd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
vorige week ook, toen die stoelen werden gerepareerd![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat met Spike? Die vind ik irritant
quote:
Ik heb het 5 seconden volgehoudenquote:
hij slaat anders niet de hele tijd over....quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij slaat anders niet de hele tijd over....
johquote:
dat 1e: I knowquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
Het is dat ik een hekel heb aan bloed enzulks en in de afgelopen dagen al meerdere krasbeurten en overdoses in het echt heb gezien
Hij heeft ook een Cover van Rammstein op zijn nieuwe CD gezetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het 5 seconden volgehouden
Al is het huidige nummer op 3FM niet veel beter
Daar word ik voor betaald, hoort erbij helaasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat 1e: I know
dat 2e: I didn't know. gadverdarrie. naar. hoop dat je er een beetje mee om kunt gaan
Hij probeert zn iq in te vullen denk ik, die is onder de 18quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef minthy het volgende:
Dan lieg je toch gewoon over je leeftijd...
Dat moet haast welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij probeert zn iq in te vullen denk ik, die is onder de 18
Absoluut!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef rubbereend het volgende:
wat is dit toch een briljant radioprogramma
Beste programma van 3FMquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef rubbereend het volgende:
wat is dit toch een briljant radioprogramma
+1 miljoenmiljard!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beste programma van 3FM, al was het alleen al om Timur en Ramon.
De volgende TT: SR2013quote:
Gelukkig gaan de topics hier niet zo lang meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De volgende TT: SR2013
Dat is pas toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |