Heh?quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef Stickertje het volgende:
Wijf met de haren naar links is irritant
Een echo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je krijgt gratis een echo? Dan zing ik het ook wel
Ik merkte het.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil de lapo niet... Niemand volgens mij, leek het zo.
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je krijgt gratis een echo? Dan zing ik het ook wel
Nee de Rihanna echo door de mic, dat maakt het wel makkelijkerquote:
dan wil ik Iriequote:
Komt omdat ik ben afgeleidquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ziet overal groot nieuws in vanavond.
Haha, jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ziet overal groot nieuws in vanavond.
Ik ga extra goed op mijn posts letten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt omdat ik ben afgeleidEn dat komt weer omdat ik kinderen eigenlijk niet zo leuk vind.
Stylist is kleurenblind, dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
Ik hou van kleuren matchen en dan in het zwart verschijnen
Ook daar heeft de recessie toegeslagen..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Wendy er armoedig uit met dat witte shirt en die spijkerbroek.
Dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stylist is kleurenblind, dan krijg je dat
Sjorry, heb de hele dag moeten corrigeren. (eindredactie) Ik kom er niet vanaf.quote:
Dat is niet nodig he?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik zie 3 potentiele hoeren prostituees
Is al goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sjorry, heb de hele dag moeten corrigeren. (eindredactie) Ik kom er niet vanaf.
Also also..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik zie 3 potentiele hoeren prostituees
OKquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik doel op de kledingkeuze voor die kinderen en het overmatig gebruik van make-up
What a way to make a livingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
From naainnn to fiveeeeeeeeeeeeeeeeee
Uhhuhquote:
Ik kan mij niet herinneren dat Henny Thuisman fungeerde als een soort pooier die kinderhoeren liet optreden voor een habbekrats.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OKAch dat hoort er een beetje bij toch? Verkleden. Dat was zelfs al bij de mini playbackshow.
Ja maar die gingen verkleed als de artiest die ze gingen playbacken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OKAch dat hoort er een beetje bij toch? Verkleden. Dat was zelfs al bij de mini playbackshow.
Ik kan mij wel herinneren dat toen ik 12 was en ging playbacken ik er ook uitzag alsof ik teveel make-up op had en een te kort rokje aanhadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat Henny Thuisman fungeerde als een soort pooier die kinderhoeren liet optreden voor een habbekrats.
Eerst naar het toilet lopen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt weer zo'n pauze dat ik vergeet te plassen
Die blijft wel goed, ben alleen wat sjaggo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Wil de verstandhouding goed houden.
neem laptop mee naar de wcquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt weer zo'n pauze dat ik vergeet te plassen
Oja, drankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog even wijn pakken. Vergeet ik ook helemaal.
Mehh. Relaxen nu, je hebt je best gedaan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die blijft wel goed, ben alleen wat sjaggo.
Hoofdpijn en moe![]()
En toetsgesprek ging niet goed
En paprika-chipsquote:
Dat is de wc ookquote:
Niet je weekend door laten verpesten, komt vast goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die blijft wel goed, ben alleen wat sjaggo.
Hoofdpijn en moe![]()
En toetsgesprek ging niet goed
In je hoofd leek je een volwassen vrouw voor de volwassen was je een 12 jarige met teveel make-up en een hip rokje dat nog wel gepast was. Je moeder liet je immers niet als een hoer over straat gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan mij wel herinneren dat toen ik 12 was en ging playbacken ik er ook uitzag alsof ik teveel make-up op had en een te kort rokje aanhad
En ik vind het wel meevallen. Het is toch niet bloot?
Frank heeft al lekker een roseetje ingeschonkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mehh. Relaxen nu, je hebt je best gedaan!
komt goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet je weekend door laten verpesten, komt vast goed
Dat draait wel een keer. Geniet van je roseetje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frank heeft al lekker een roseetje ingeschonken![]()
Dus dat komt wel goed, dat wel maar ik kan beter.. maar zodra hey voor een cijfer is gaat het minder
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef roos85 het volgende:
Over loodzwaar hebben bij een programma als Obese
welnee, Irie is leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
personaility op podium is een eufemisme voor 'kapsones'
Vet programma!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef roos85 het volgende:
Over loodzwaar hebben bij een programma als Obese
Waarom?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
OK wijn gepakt en een stukje Scooter geluisterd
ook niet als je een petje van Alain mocht lenen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Adele zou moeten zingen ging ik de ring niet in.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ook niet als je een petje van Alain mocht lenen?
Dan stond ik in de ring met jeuk all over. Lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ook niet als je een petje van Alain mocht lenen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan stond ik in de ring met jeuk all over. Lijkt me niet dus.
Scooter is wel tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Guilty pleasureIk kan het niet helpen.
Vreemd, voor iemand van jouw leeftijd danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Guilty pleasureIk kan het niet helpen.
Ach ik heb rare smaak zeg maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, voor iemand van jouw leeftijd dan
is dat die bril?quote:
quote:
ze zijn alle drie niet lelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef MissJ het volgende:
Chloë de beste!
En die middelste is gewoon heel schattig en heel mooi.
Vind ik ook. Jammer dat het nr niet echt bij haar pastquote:
ik hoorde het dus toch goedquote:
Met aids kun je beter zingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef LoveProfuzion het volgende:
dood en dood ziek? ze heeft een keelontsteking...geen aids
Ook een leukere uitstralingquote:
Die met die opgeschoren zijkanten had tieten joh!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat een leuke homoouders heeft die met die keelontsteling.
Homo's met tieten, dat kanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die met die opgeschoren zijkanten had tieten joh!
Als ze maar niet gaan krassen..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Kleine kinderen het liedje 'borderline' laten zingen, muhahahaha
how much is the fish...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
OK ik was weer even iets anders aan het luisterenMaar ik ben er weer.
Waar anders op?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat ze bij die jongens dadelijk eerlijk en op zang beoordelen
Hoe vaak roepen ze niet: je hebt zo een lekker koppie, je danst zo goed, je beweegt zo goed...quote:
Heet die olifant zo? Hij isquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Mwah.. ik vind tigo helemaal niet zo schattig... irritant eigenlijk.
Zonder te spoileren: ik ben bij een punt waar ik denk, oh het is een heel andere film dan ik dacht.quote:
Ik heb 'm ook in 2 delen gekekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder te spoileren: ik ben bij een punt waar ik denk, oh het is een heel andere film dan ik dacht.
Ik ook...quote:
Ik liever niet, maar raakte de interesse tijdens het kijken kwijt, en had Django inmiddels binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]Doe ik wel vaker, zeker als een film langer dan 2 uur duurt.
Nee, alleen bij Blijdorp..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...
Zouden ze die bij Feyenoord verkopen?
Ga ik maandag even uitzoeken bij mijn Feyenoord-fancollega
DIE heb ik in 1 x gekeken, al was die wel langer dan 2 uur ook. Maar te spannend om af te breken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liever niet, maar raakte de interesse tijdens het kijken kwijt, en had Django inmiddels binnen
Oh als ik binnenkort in R'dam ben eentje kopenquote:
Amsterdammers zijn afgeslotenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
De site van Blijdorp faalt in ieder geval. Ik krijg hem niet op mijn scherm.
Hagenaars blijkbaar ookquote:
Dit. Denzelquote:
Ze zijn nog in de maak hoorde ik..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh als ik binnenkort in R'dam ben eentje kopen
Lynn is lievvvvvquote:
Dat verklaard een boelquote:
Maar ik zit in waterquote:
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |