Heh?quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef Stickertje het volgende:
Wijf met de haren naar links is irritant
Een echo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je krijgt gratis een echo? Dan zing ik het ook wel
Ik merkte het.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil de lapo niet... Niemand volgens mij, leek het zo.
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je krijgt gratis een echo? Dan zing ik het ook wel
Nee de Rihanna echo door de mic, dat maakt het wel makkelijkerquote:
dan wil ik Iriequote:
Komt omdat ik ben afgeleidquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ziet overal groot nieuws in vanavond.
Haha, jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ziet overal groot nieuws in vanavond.
Ik ga extra goed op mijn posts letten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt omdat ik ben afgeleidEn dat komt weer omdat ik kinderen eigenlijk niet zo leuk vind.
Stylist is kleurenblind, dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
Ik hou van kleuren matchen en dan in het zwart verschijnen
Ook daar heeft de recessie toegeslagen..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Wendy er armoedig uit met dat witte shirt en die spijkerbroek.
Dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stylist is kleurenblind, dan krijg je dat
Sjorry, heb de hele dag moeten corrigeren. (eindredactie) Ik kom er niet vanaf.quote:
Dat is niet nodig he?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik zie 3 potentiele hoeren prostituees
Is al goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sjorry, heb de hele dag moeten corrigeren. (eindredactie) Ik kom er niet vanaf.
Also also..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik zie 3 potentiele hoeren prostituees
OKquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik doel op de kledingkeuze voor die kinderen en het overmatig gebruik van make-up
What a way to make a livingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
From naainnn to fiveeeeeeeeeeeeeeeeee
Uhhuhquote:
Ik kan mij niet herinneren dat Henny Thuisman fungeerde als een soort pooier die kinderhoeren liet optreden voor een habbekrats.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OKAch dat hoort er een beetje bij toch? Verkleden. Dat was zelfs al bij de mini playbackshow.
Ja maar die gingen verkleed als de artiest die ze gingen playbacken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OKAch dat hoort er een beetje bij toch? Verkleden. Dat was zelfs al bij de mini playbackshow.
Ik kan mij wel herinneren dat toen ik 12 was en ging playbacken ik er ook uitzag alsof ik teveel make-up op had en een te kort rokje aanhadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat Henny Thuisman fungeerde als een soort pooier die kinderhoeren liet optreden voor een habbekrats.
Eerst naar het toilet lopen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt weer zo'n pauze dat ik vergeet te plassen
Die blijft wel goed, ben alleen wat sjaggo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Wil de verstandhouding goed houden.
neem laptop mee naar de wcquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt weer zo'n pauze dat ik vergeet te plassen
Oja, drankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog even wijn pakken. Vergeet ik ook helemaal.
Mehh. Relaxen nu, je hebt je best gedaan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die blijft wel goed, ben alleen wat sjaggo.
Hoofdpijn en moe![]()
En toetsgesprek ging niet goed
En paprika-chipsquote:
Dat is de wc ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |