Die met die opgeschoren zijkanten had tieten joh!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat een leuke homoouders heeft die met die keelontsteling.
Homo's met tieten, dat kanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die met die opgeschoren zijkanten had tieten joh!
Als ze maar niet gaan krassen..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Kleine kinderen het liedje 'borderline' laten zingen, muhahahaha
how much is the fish...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
OK ik was weer even iets anders aan het luisterenMaar ik ben er weer.
Waar anders op?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat ze bij die jongens dadelijk eerlijk en op zang beoordelen
Hoe vaak roepen ze niet: je hebt zo een lekker koppie, je danst zo goed, je beweegt zo goed...quote:
Heet die olifant zo? Hij isquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Mwah.. ik vind tigo helemaal niet zo schattig... irritant eigenlijk.
Zonder te spoileren: ik ben bij een punt waar ik denk, oh het is een heel andere film dan ik dacht.quote:
Ik heb 'm ook in 2 delen gekekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder te spoileren: ik ben bij een punt waar ik denk, oh het is een heel andere film dan ik dacht.
Ik ook...quote:
Ik liever niet, maar raakte de interesse tijdens het kijken kwijt, en had Django inmiddels binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]Doe ik wel vaker, zeker als een film langer dan 2 uur duurt.
Nee, alleen bij Blijdorp..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...
Zouden ze die bij Feyenoord verkopen?
Ga ik maandag even uitzoeken bij mijn Feyenoord-fancollega
DIE heb ik in 1 x gekeken, al was die wel langer dan 2 uur ook. Maar te spannend om af te breken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liever niet, maar raakte de interesse tijdens het kijken kwijt, en had Django inmiddels binnen
Oh als ik binnenkort in R'dam ben eentje kopenquote:
Amsterdammers zijn afgeslotenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
De site van Blijdorp faalt in ieder geval. Ik krijg hem niet op mijn scherm.
Hagenaars blijkbaar ookquote:
Dit. Denzelquote:
Ze zijn nog in de maak hoorde ik..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh als ik binnenkort in R'dam ben eentje kopen
Lynn is lievvvvvquote:
Dat verklaard een boelquote:
Maar ik zit in waterquote:
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |