quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja het zijn wel soort van 'grappige' foto's, die ezel, die liggende soldaat... Hij wil toch per sé laten zien hoe erg het wel is?
Waarom kan een sensatiefotograaf niet ambitieus zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Geloof niets van zijn motivatie. Sensatie fotograaf pur sang.
Snel gezien vanaf je veilige bank.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
http://t.co/Bn0jrQFnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
wat is nou de site van die vent? Want ik kan hem niet vinden.
Inderdaad, maar al een half uur ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
www.tomdaams.com
overbelast waarschijnlijk
Misschien wel ja. Maar zonder zijn artistieke foto's weten we ook wel hoe erg het er daar aan toe gaat. En dan achteraf stoer doen hoe moeilijk je het hebt gehad, zeg gewoon dat je voor de kick gaat. Wel respect dat 'ie het uberhaupt aandurft.quote:
Die camerabeelden vond ik veel indrukwekkender dan die foto's. En dat die man werd neergeknalt was niet eens door hem gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar zonder zijn artistieke foto's weten we ook wel hoe erg het er daar aan toe gaat. En dan achteraf stoer doen hoe moeilijk je het hebt gehad, zeg gewoon dat je voor de kick gaat. Wel respect dat 'ie het uberhaupt aandurft.
Oneens, althans de onderwerpen dan. De personen zeggen mij niet veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
matige gasten vandaag
Giedo van der Garde
Autocoureur tekent vandaag contract bij het F1-team van Caterham.
Nijboer en Verhaar
PvdA-Kamerlid en financieel expert over de redding van SNS Reaal.
Janmaat en Van Hooff
Gedragsecoloog en primatoloog over bijzondere natuurfilm 'Chimpanzee'.
sowieso heeft die gast enge ogen. Niet te vertrouwen zulke gasten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij doet de VVD er net zo hard aan mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
pvda laat weer zien waar ze goed in zijn... met ieders geld smijten
Ze moesten toch wat. Als ze de bank failliet hadden laten gaan, dan moesten er miljarden betaald worden aan de rekeninghouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
Inderdaad, de woorden van Rutte waren helderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
is dat berekend? volgens mij is het een relatief kleine bankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moesten toch wat. Als ze de bank failliet hadden laten gaan, dan moesten er miljarden betaald worden aan de rekeninghouders.
1,6 miljoen spaarrekeningen en 1 miljoen betaalrekeningen...reken dus maar uit hoeveel dit is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
is dat berekend? volgens mij is het een relatief kleine bank
Henk Seabert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die snotneus aan tafel die over onze financiën praat?
konden ze Cohen niet sturen? die is goed met cijfersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die snotneus aan tafel die over onze financiën praat?
ik hoorde het, merkwaardig, ken een enkeling die bij die bank zit, dacht dat ING en Rabobank verreweg de grootste warenquote:
Die banken zijn ook groter, daar staat 100-en miljarden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik hoorde het, merkwaardig, ken een enkeling die bij die bank zit, dacht dat ING en Rabobank verreweg de grootste waren
Iedereen die meer dan 100.000 euro spaargeld heeft moeten ze gewoon afpakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die banken zijn ook groter, daar staat 100-en miljarden.
Als een bank valt, is dat idd ook het geval.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 100.000 euro spaargeld heeft moeten ze gewoon afpakken
I know, daarom zeg ik dat ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als een bank valt, is dat idd ook het geval.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:32 schreef Rickazio het volgende:
gaan ze nou over deze asociale kutsport praten?
Je benen scheren en een spuit in je flikker zetten is wel sport.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje dom gas geven en sturen kun je onmogelijk sport noemen.
F1 coureurs zetten diezelfde spuit in hun flikker. Een aantal dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je benen scheren en een spuit in je flikker zetten is wel sport.
Wielrenners moet wel jaren lang trainen voor ze een beetje mee kunnen. Dat er ook zo nu en dan een spuitje EPO in gaat, is niet relevant.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je benen scheren en een spuit in je flikker zetten is wel sport.
Die grindbakgrappen mis ik wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef Martinello het volgende:
Hij komt iig sympathieker over dan Jos Verstappen. Maar daar is ook weinig voor nodig.
ik nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die grindbakgrappen mis ik wel.
Maar Verstappen was ook gewoon goed. En Van der Garde is een typisch geval van leuk lullen, maar ondertussen een opportunistische rat zijn. Een beetje zoals Van Nistelrooij, wat minder erg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef Martinello het volgende:
Hij komt iig sympathieker over dan Jos Verstappen. Maar daar is ook weinig voor nodig.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:40 schreef Kenju het volgende:
Hij wilde niet zeggen dat het schoonvader hem sponsort.
[..]
Maar Verstappen was ook gewoon goed. En Van der Garde is een typisch geval van leuk lullen, maar ondertussen een opportunistische rat zijn. Een beetje zoals Van Nistelrooij.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:40 schreef Kenju het volgende:
Hij wilde niet zeggen dat het schoonvader hem sponsort.
[..]
Maar Verstappen was ook gewoon goed. En Van der Garde is een typisch geval van leuk lullen, maar ondertussen een opportunistische rat zijn. Een beetje zoals Van Nistelrooij, wat minder erg.
Morgen krijgt FCG anders flink op de broek van hem. Ga maar vast bukken.quote:
Zelfs al heb je niets met RVN, t klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVN een opportunistische rat noemen is hier not done.
Als je weet waar je het over hebt, kun je het daar alleen maar mee eens zijn. Ook met het gedrag om een rat te zijn overigens. Maar wanneer je denkt dat het zo'n lieve jongen is met een clubhart, vertoon je de intellectuele kenmerken van iemand met het syndroom van Down.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVN een opportunistische rat noemen is hier not done.
hij pakt gewoon z'n kans, ja z'n schoonvader sponsert hem dik maar daar zijn wel meer figuren in de f1 waarbij dat gebeurd is.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zelfs al heb je niets met RVN, t klopt gewoon niet.
Het klopt wel. Tal van voorbeelden van te noemen. Maar die discussie is al gevoerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zelfs al heb je niets met RVN, t klopt gewoon niet.
Waarom is hij een rat dan? Omdat hij op het einde van z'n carrière niet terug naar PSV ging?:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als je weet waar je het over hebt, kun je het daar alleen maar mee eens zijn. Ook met het gedrag om een rat te zijn overigens. Maar wanneer je denkt dat het zo'n lieve jongen is met een clubhart, vertoon je de intellectuele kenmerken van iemand met het syndroom van Down.
Ik vind haar ook liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een beetje verlegen maar wel lief.
Broer van Antoon (Burgers Zoo in Arnhem)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef fratsman het volgende:
Die oudere man heeft een bekende stem...
Een banaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeroen wil haar vast wel even voeren.
zijn 17 cm zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeroen wil haar vast wel even voeren.
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, ze is denk ik gewoon zo.
Mwah, dat niet eens. Tenzij je het gegeven dat hij de supporters warm hield met het idee dat hij een clubman was en het meermaals heeft gezegd dat hij terug zou komen, en vervolgens allerlei rare excuses' gaf om het niet te doen al een reden vind. Maar feitelijk deed hij dat zijn hele carrière, met onzin over een gebrek aan waardering of contact tot aan 'het supportersklimaat' of liegen over de waarde van het spelen van CL en vervolgens naar Malaga gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom is hij een rat dan? Omdat hij op het einde van z'n carrière niet terug naar PSV ging?:
Soortgelijke demagogie, dat zeker. Maar ik heb Kuyt niet genoeg gevolgd om te kunnen zeggen dat hij dat soort uitspraken over Feyenoord wel heeft gedaan. Verder denk ik niet dat Kuyt een idiote agressiemodus kent waar hij niets geeft om anderen, grove beledigingen uitslaat en zelfs fysiek wordt. Ik hoor die verhalen ook niet van andere voetballers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dirk Kuijt en feyenoord, zelfde verhaal, kenju
Dit...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Ze is toch niet lelijk? Maar ik zou wel nerveus worden van dat stemmetje.
Niet lelijk. Maar ook niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Ze is toch niet lelijk? Maar ik zou wel nerveus worden van dat stemmetje.
Is Kinshasa niet een van de gevaarlijkste plaatsen ter wereld? 'Ja maar wij komen naar apen kijken'.....quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddelde vrouw er uit, niet lelijk, wen er maar aan.
En dan maar hopen dat die negers je niet verkeerd begrijpenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is Kinshasa niet een van de gevaarlijkste plaatsen ter wereld? 'Ja maar wij komen naar apen kijken'.....
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die negers je niet verkeerd begrijpen
wat zei je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Morgen krijgt FCG anders flink op de broek van hem.
Pas maar op, straks gaat k-man zeggen dat het door dit topic komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:33 schreef dawg het volgende:
ik vind de gasten de laatste maanden toch steeds minder boeiend en p&w zelf minder goed/leuk en meer denigrerend.
jammer wel.
k-man vind ik altijd een beetje gefrustreerd en geforceerd overkomen dus daar trek ik me niet zoveel van aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat k-man zeggen dat het door dit topic komt.
Eens. Ze moeten weer eens even goed aangepakt worden door een gast die ze met beiden beentjes op de grond laat staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:33 schreef dawg het volgende:
ik vind de gasten de laatste maanden toch steeds minder boeiend en p&w zelf minder goed/leuk en meer denigrerend.
jammer wel.
Nog twee van dit soort gasten en ik kan lekker vroeg naar bed.quote:Jan Willem de Vriend
Dirigent over zijn spitsconcert met pianist Dang Thai Son.
Sander Dekker
Staatssecretaris geeft 52 scholen predicaat 'Excellente School'.
Klopt, is een beetje overgenomen uit de Pownews/Geenstijl hoek.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef alors het volgende:
Ik vind ze al een tijd erg flauw en denigrerend.
Dat het me niet echt boeit. Dus kan ik lekker vroeg naar bed.quote:
En saai.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef alors het volgende:
Ik vind ze al een tijd erg flauw en denigrerend.
Joanna...quote:Joanna
Opgepakte studente over haar protestactie tegen de monarchie.
Brandt Corstius en De Vlieger
Journalist en ondernemer over aanpak SNS-bonussen.
Jan Willem de Vriend
Dirigent over zijn spitsconcert met pianist Dang Thai Son.
Sander Dekker
Staatssecretaris geeft 52 scholen predicaat 'Excellente School'.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Waarom zit Iwan van Duren er niet? Ze konden ook weken lullen over dat dopinggejank, dit lijkt me rullevanter.
Dit dus. De NOS mag hier ook wel op worden aangevallen vind ik. Ze laten een eenzijdig verhaal zien/horen terwijl ze objectief zouden moeten zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje tegengeluid na al die Trix-arsch-likkerij kan idd geen kwaad.
die zat net al bij nieuwsuur. en bij vi.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Een aandachtshoer, een jankende oplichter, een verschillig muziekonderwerp wat niemand een fuck kan schelen en een staatssecretaris met een onzinpredicaatje.
Waarom zit Iwan van Duren er niet? Ze konden ook weken lullen over dat dopinggejank, dit lijkt me rullevanter.
De NOS wordt door de Staat betaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. De NOS mag hier ook wel op worden aangevallen vind ik. Ze laten een eenzijdig verhaal zien/horen terwijl ze objectief zouden moeten zijn.
En nu een interviewtje bij Powned.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
die zat net al bij nieuwsuur. en bij vi.
Ook bij DWDD, Een Vandaag en het Sportjournaal, maar wat mij betreft kan er niet genoeg Van Duren op TV zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
die zat net al bij nieuwsuur. en bij vi.
Als Johan stopt dan moet Van Duren iedere week tweemaal bij VI zitten, Van Duren & ... presenteren en liedjes draaien bij Radio Rijnmond om een goed boegbeeld voor het blad te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook bij DWDD, Een Vandaag en het Sportjournaal, maar wat mij betreft kan er niet genoeg Van Duren op TV zijn.
Het is te hopen dat Van Duren wel wat met het TV-wereldje heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Johan stopt dan moet Van Duren iedere week tweemaal bij VI zitten, Van Duren & ... presenteren en liedjes draaien bij Radio Rijnmond om een goed boegbeeld voor het blad te zijn.
Officieel niet maar je weet nooit waar Bernhard Sr. Allemaal geweest is.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Officieel niet maar je weet nooit waar Sr. Allemaal geweest is.
Hij doet dan een 'Marc-Marietje'quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Sander Dekker doet na carnaval zijn pruik af denk ik.
Ik vind het juist een D66-bekje.quote:
Omdat het nergens op slaat, deden amper scholen aan mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Syntix het volgende:
let op; P&W gaan sowieso negatieve opmerkingen maken richting dit hele gedoe rondom het uitroepen van excellente scholen. Waarom niet eens een keer positief en de staatssecretaris complimenteren met zijn werk?
Ik noem zoiets gewoon kritisch zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Syntix het volgende:
let op; P&W gaan sowieso negatieve opmerkingen maken richting dit hele gedoe rondom het uitroepen van excellente scholen. Waarom niet eens een keer positief en de staatssecretaris complimenteren met zijn werk?
ik vind het vooral gezever.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik noem zoiets gewoon kritisch zijn.
Zeker met een plan als dit waar je je vanaf kan vragen waar het over gaat.
De enige reden dat ze aan tafel zit.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Stiggie het volgende:
Jeroen gaat haar meenemen. Zie het aan zn smile. Eerst kon het hem niet boeien
Als op die manier monddood wordt gemaakt, dan zou ik ook balen. Dit soort wantoestanden vindt in Noord-Korea en Rusland plaats.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
Waar maakt dat wijf zich toch druk om zeg
x1000quote:
Irrelevant voor dit verhaal, maar ook een randgroepventje hoeft niet neergeschoten te worden door de pliesie wanneer daar geen reden voor is...quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als op die manier monddood wordt gemaakt, dan zou ik ook balen. Dit soort wantoestanden vindt in Noord-Korea en Rusland plaats.
Je bent best triest als je in het hoofd haalt om zo'n bordje omhoog te houden, dan heb ik verder ook geen medelijden meer met haar.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als op die manier monddood wordt gemaakt, dan zou ik ook balen. Dit soort wantoestanden vindt in Noord-Korea en Rusland plaats.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil aandacht, maar ik wil niet met mijn naam in beeld
[ afbeelding ]
Meer dan genoeg...quote:
ach als we zo gaan beginnen, politie schiet ook niet voor zijn lol, dus er was een reden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
x1000
Je weet meteen wat het voor een wijf is.....
[..]
Irrelevant voor dit verhaal, maar ook een randgroepventje hoeft niet neergeschoten te worden door de pliesie wanneer daar geen reden voor is...
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
maar inhoudelijk heeft ze gelijk over de monarchie.
Ze schieten misschien niet voor hun lol, maar ze schieten wel slecht.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
ach als we zo gaan beginnen, politie schiet ook niet voor zijn lol, dus er was een reden.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
ach als we zo gaan beginnen, politie schiet ook niet voor zijn lol, dus er was een reden.
En geen woning.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef borisz het volgende:
Dat mens wil de kroning verkomen. Nou we hebben geen kroning in NL.
Kritisch zijn ze dus niet.Gewoon standaard negatief. Ze hebben HEEL VEEL moeite met positief zijn en complimenten geven.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik noem zoiets gewoon kritisch zijn.
Zeker met een plan als dit waar je je vanaf kan vragen waar het over gaat.
Volgens mij is het meer een soort act. Dit heeft ze van tevoren zitten bedenken.quote:
quote:
Het komt wel redelijk naturel over. Op zich is het mooi dat er nog steeds idealisten zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een soort act. Dit heeft ze van tevoren zitten bedenken.
Ik vind het helemaal niet zo naturel, maar goed. De waarheid zal wel ergens in Het midden liggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het komt wel redelijk naturel over. Op zich is het mooi dat er nog steeds idealisten zijn.
Nee man, je kan toch beter een staatshoofd hebben die daar van jongs af aan toe is opgeleid door bekwame mensen, dan iemand hebben die verkozen is door de bevolking, waarvan minimaal twee derde een wereldbeeld heeft dat slaat als kut op dirk?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
dat denk ik ook iddtoch heeft ze gelijk wat betreft de monarchie
achterhaald in 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |