Morgen krijgt FCG anders flink op de broek van hem. Ga maar vast bukken.quote:
Zelfs al heb je niets met RVN, t klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVN een opportunistische rat noemen is hier not done.
Als je weet waar je het over hebt, kun je het daar alleen maar mee eens zijn. Ook met het gedrag om een rat te zijn overigens. Maar wanneer je denkt dat het zo'n lieve jongen is met een clubhart, vertoon je de intellectuele kenmerken van iemand met het syndroom van Down.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVN een opportunistische rat noemen is hier not done.
hij pakt gewoon z'n kans, ja z'n schoonvader sponsert hem dik maar daar zijn wel meer figuren in de f1 waarbij dat gebeurd is.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zelfs al heb je niets met RVN, t klopt gewoon niet.
Het klopt wel. Tal van voorbeelden van te noemen. Maar die discussie is al gevoerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zelfs al heb je niets met RVN, t klopt gewoon niet.
Waarom is hij een rat dan? Omdat hij op het einde van z'n carrière niet terug naar PSV ging?:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als je weet waar je het over hebt, kun je het daar alleen maar mee eens zijn. Ook met het gedrag om een rat te zijn overigens. Maar wanneer je denkt dat het zo'n lieve jongen is met een clubhart, vertoon je de intellectuele kenmerken van iemand met het syndroom van Down.
Ik vind haar ook liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een beetje verlegen maar wel lief.
Broer van Antoon (Burgers Zoo in Arnhem)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef fratsman het volgende:
Die oudere man heeft een bekende stem...
Een banaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeroen wil haar vast wel even voeren.
zijn 17 cm zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeroen wil haar vast wel even voeren.
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, ze is denk ik gewoon zo.
Mwah, dat niet eens. Tenzij je het gegeven dat hij de supporters warm hield met het idee dat hij een clubman was en het meermaals heeft gezegd dat hij terug zou komen, en vervolgens allerlei rare excuses' gaf om het niet te doen al een reden vind. Maar feitelijk deed hij dat zijn hele carrière, met onzin over een gebrek aan waardering of contact tot aan 'het supportersklimaat' of liegen over de waarde van het spelen van CL en vervolgens naar Malaga gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom is hij een rat dan? Omdat hij op het einde van z'n carrière niet terug naar PSV ging?:
Soortgelijke demagogie, dat zeker. Maar ik heb Kuyt niet genoeg gevolgd om te kunnen zeggen dat hij dat soort uitspraken over Feyenoord wel heeft gedaan. Verder denk ik niet dat Kuyt een idiote agressiemodus kent waar hij niets geeft om anderen, grove beledigingen uitslaat en zelfs fysiek wordt. Ik hoor die verhalen ook niet van andere voetballers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dirk Kuijt en feyenoord, zelfde verhaal, kenju
Dit...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Ze is toch niet lelijk? Maar ik zou wel nerveus worden van dat stemmetje.
Niet lelijk. Maar ook niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Ze is toch niet lelijk? Maar ik zou wel nerveus worden van dat stemmetje.
Is Kinshasa niet een van de gevaarlijkste plaatsen ter wereld? 'Ja maar wij komen naar apen kijken'.....quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddelde vrouw er uit, niet lelijk, wen er maar aan.
En dan maar hopen dat die negers je niet verkeerd begrijpenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is Kinshasa niet een van de gevaarlijkste plaatsen ter wereld? 'Ja maar wij komen naar apen kijken'.....
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die negers je niet verkeerd begrijpen
wat zei je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Morgen krijgt FCG anders flink op de broek van hem.
Pas maar op, straks gaat k-man zeggen dat het door dit topic komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:33 schreef dawg het volgende:
ik vind de gasten de laatste maanden toch steeds minder boeiend en p&w zelf minder goed/leuk en meer denigrerend.
jammer wel.
k-man vind ik altijd een beetje gefrustreerd en geforceerd overkomen dus daar trek ik me niet zoveel van aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat k-man zeggen dat het door dit topic komt.
Eens. Ze moeten weer eens even goed aangepakt worden door een gast die ze met beiden beentjes op de grond laat staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:33 schreef dawg het volgende:
ik vind de gasten de laatste maanden toch steeds minder boeiend en p&w zelf minder goed/leuk en meer denigrerend.
jammer wel.
Nog twee van dit soort gasten en ik kan lekker vroeg naar bed.quote:Jan Willem de Vriend
Dirigent over zijn spitsconcert met pianist Dang Thai Son.
Sander Dekker
Staatssecretaris geeft 52 scholen predicaat 'Excellente School'.
Klopt, is een beetje overgenomen uit de Pownews/Geenstijl hoek.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef alors het volgende:
Ik vind ze al een tijd erg flauw en denigrerend.
Dat het me niet echt boeit. Dus kan ik lekker vroeg naar bed.quote:
En saai.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef alors het volgende:
Ik vind ze al een tijd erg flauw en denigrerend.
Joanna...quote:Joanna
Opgepakte studente over haar protestactie tegen de monarchie.
Brandt Corstius en De Vlieger
Journalist en ondernemer over aanpak SNS-bonussen.
Jan Willem de Vriend
Dirigent over zijn spitsconcert met pianist Dang Thai Son.
Sander Dekker
Staatssecretaris geeft 52 scholen predicaat 'Excellente School'.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Waarom zit Iwan van Duren er niet? Ze konden ook weken lullen over dat dopinggejank, dit lijkt me rullevanter.
Dit dus. De NOS mag hier ook wel op worden aangevallen vind ik. Ze laten een eenzijdig verhaal zien/horen terwijl ze objectief zouden moeten zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje tegengeluid na al die Trix-arsch-likkerij kan idd geen kwaad.
die zat net al bij nieuwsuur. en bij vi.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Een aandachtshoer, een jankende oplichter, een verschillig muziekonderwerp wat niemand een fuck kan schelen en een staatssecretaris met een onzinpredicaatje.
Waarom zit Iwan van Duren er niet? Ze konden ook weken lullen over dat dopinggejank, dit lijkt me rullevanter.
De NOS wordt door de Staat betaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. De NOS mag hier ook wel op worden aangevallen vind ik. Ze laten een eenzijdig verhaal zien/horen terwijl ze objectief zouden moeten zijn.
En nu een interviewtje bij Powned.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
die zat net al bij nieuwsuur. en bij vi.
Ook bij DWDD, Een Vandaag en het Sportjournaal, maar wat mij betreft kan er niet genoeg Van Duren op TV zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
die zat net al bij nieuwsuur. en bij vi.
Als Johan stopt dan moet Van Duren iedere week tweemaal bij VI zitten, Van Duren & ... presenteren en liedjes draaien bij Radio Rijnmond om een goed boegbeeld voor het blad te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook bij DWDD, Een Vandaag en het Sportjournaal, maar wat mij betreft kan er niet genoeg Van Duren op TV zijn.
Het is te hopen dat Van Duren wel wat met het TV-wereldje heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Johan stopt dan moet Van Duren iedere week tweemaal bij VI zitten, Van Duren & ... presenteren en liedjes draaien bij Radio Rijnmond om een goed boegbeeld voor het blad te zijn.
Officieel niet maar je weet nooit waar Bernhard Sr. Allemaal geweest is.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Officieel niet maar je weet nooit waar Sr. Allemaal geweest is.
Hij doet dan een 'Marc-Marietje'quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Sander Dekker doet na carnaval zijn pruik af denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |