quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja het zijn wel soort van 'grappige' foto's, die ezel, die liggende soldaat... Hij wil toch per sé laten zien hoe erg het wel is?
Waarom kan een sensatiefotograaf niet ambitieus zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Geloof niets van zijn motivatie. Sensatie fotograaf pur sang.
Snel gezien vanaf je veilige bank.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
http://t.co/Bn0jrQFnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
wat is nou de site van die vent? Want ik kan hem niet vinden.
Inderdaad, maar al een half uur ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
www.tomdaams.com
overbelast waarschijnlijk
Misschien wel ja. Maar zonder zijn artistieke foto's weten we ook wel hoe erg het er daar aan toe gaat. En dan achteraf stoer doen hoe moeilijk je het hebt gehad, zeg gewoon dat je voor de kick gaat. Wel respect dat 'ie het uberhaupt aandurft.quote:
Die camerabeelden vond ik veel indrukwekkender dan die foto's. En dat die man werd neergeknalt was niet eens door hem gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar zonder zijn artistieke foto's weten we ook wel hoe erg het er daar aan toe gaat. En dan achteraf stoer doen hoe moeilijk je het hebt gehad, zeg gewoon dat je voor de kick gaat. Wel respect dat 'ie het uberhaupt aandurft.
Oneens, althans de onderwerpen dan. De personen zeggen mij niet veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
matige gasten vandaag
Giedo van der Garde
Autocoureur tekent vandaag contract bij het F1-team van Caterham.
Nijboer en Verhaar
PvdA-Kamerlid en financieel expert over de redding van SNS Reaal.
Janmaat en Van Hooff
Gedragsecoloog en primatoloog over bijzondere natuurfilm 'Chimpanzee'.
sowieso heeft die gast enge ogen. Niet te vertrouwen zulke gasten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij doet de VVD er net zo hard aan mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
pvda laat weer zien waar ze goed in zijn... met ieders geld smijten
Ze moesten toch wat. Als ze de bank failliet hadden laten gaan, dan moesten er miljarden betaald worden aan de rekeninghouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
Inderdaad, de woorden van Rutte waren helderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
is dat berekend? volgens mij is het een relatief kleine bankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moesten toch wat. Als ze de bank failliet hadden laten gaan, dan moesten er miljarden betaald worden aan de rekeninghouders.
1,6 miljoen spaarrekeningen en 1 miljoen betaalrekeningen...reken dus maar uit hoeveel dit is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
is dat berekend? volgens mij is het een relatief kleine bank
Henk Seabert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die snotneus aan tafel die over onze financiën praat?
konden ze Cohen niet sturen? die is goed met cijfersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die snotneus aan tafel die over onze financiën praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |