SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 10% gewijzigd door jitzzzze op 31-01-2013 19:17:53 ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik sliep vanaf 5 uur al totdat ik werd wakker gemaakt
Ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Nibb-it het volgende:
Ik betwijfel of die OP nog bijgewerkt wordt.
* jitzzzze meld de OP gereed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef Nibb-it het volgende:
Als je dat grafiekje er even uit sloopt komen we een heel eind.
Hoog tijd dus om Barend en Witteman te gaan kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik lig al bijna anderhalf uur klaarwakker, veel te zenuwachtig
Dit is pas nostalgie!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voel de nostalgie bezit van je nemen
Dat is alweer eventjes geleden dat het er zo uitzag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is pas nostalgie!
http://web.archive.org/we(...)cgi-bin/Ultimate.cgi
Laatste post 13-10-1999...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is alweer eventjes geleden dat het er zo uitzag.
Leer het dan ook eens man. Eerst fappen, dan snurken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik lig nu al verdomme 5.30 uur in me bed zonder te slapen
Succes vandaag!!!quote:
Hier ook. ETA voor operatie COFEX is voor mij over 20min.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:24 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh. Oefening COFEX zal vandaag zijn hoogtepunt beleven.
hier is deel 5 van deze dagelijse oefening zojuist aangevangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hier ook. ETA voor operatie COFEX is voor mij over 20min.
Deel 1 en 2 zijn ook begonnen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hier is deel 5 van deze dagelijse oefening zojuist aangevangen.
2 fucking tassen? Je gaat een beetje sporten geen modeshow lopen... Naja zal er op letten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey Thaboel misschien een leuke aanwzijzing voor je, ik loop met 2 gymtassen chino broek en een overhemd. Good luck
Ach ze hebben nog steeds niet het verstand om jullie gewoon volledig te keuren dus ik kan me niet voorstellen dat het een probleem wordt.quote:
in 'mijn' tijd gebeurde dat wel. PO trouwens niet herinner ik me net.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ach ze hebben nog steeds niet het verstand om jullie gewoon volledig te keuren dus ik kan me niet voorstellen dat het een probleem wordt.
Loop je wel het risico bij je echte keuring voor een verrassing te komen staan, maar dat is pas over uch jaar
quote:
Nog eentjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd hoe het BB vergaan is
Als hij de keuring doorkomt ontkomt hij er echt niet aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Liever stinkend de bus weer in, dan gezamenlijk douchen![]()
I know, maar of BB dat weet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als hij de keuring doorkomt ontkomt hij er echt niet aan
Heh, of hij gaat dan in een speedo onder de douche staan, bang dat iemand een opmerking maakt over zijn pielemuisquote:
We gaan het vanavond wel horen. Of niet, maar dan weet ik ook genoeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, of hij gaat dan in een speedo onder de douche staan, bang dat iemand een opmerking maakt over zijn pielemuis
En toch ben ik benieuwd, en ja, ik hoop dat hij door mag gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We gaan het vanavond wel horen. Of niet, maar dan weet ik ook genoeg.
Ik toch wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch ben ik benieuwd, en ja, ik hoop dat hij door mag gaan
Plus één.quote:
Zelf wassen? Of door de wasstraat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
Weekend, net multiriem vervangen. Morgen lekker auto wassen
Zelf wassen, daar wordt het resultaat echt beter van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelf wassen? Of door de wasstraat?
Klopt als een busquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf wassen, daar wordt het resultaat echt beter van.
Wassen in een wasbox, met eigen spullen. Dat doe ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt als een bus
Zou dat ook wel willen, en de auto daarna in de wax zetten, en het interieur goed stofzuigen etc.
Wassen gaat helaas niet, want we wonen 3 hoog en hebben in de berging geen water aansluiting.
Ik ben dus helaas gebonden aan een wasstraat.
Zoiets hebben we in Gorinchem helaas nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wassen in een wasbox, met eigen spullen. Dat doe ik ook regelmatig.
En waxen, en polijsten en kleien weet ik het wat nog meer.
Je hebt geen wasboxen daar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets hebben we in Gorinchem helaas niet
Niet dat ik weet. Wel een paar wasstraten.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
Extreme couponing; echt te grappig![]()
Kassiere: Dat is dan 1000 dollar; heeft u nog kortingsbonnen?
Vrouw: Jazeker
En ze pakt toch een stapel kortingsbonnenWaarna het totaalbedrag nog 30 dollar is
Maar als je door de wasstraat gaat zou ik je die moeite besparen. De shampoo van de wasstraat is zo agressief, dat je alles eraf spoelt als je weer door die straat gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel een paar wasstraten.
Goed, dan kun je je auto buiten de wasstraat in de wax zetten.
Daarom dus, die wasboxen hebben we hier echt niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar als je door de wasstraat gaat zou ik je die moeite besparen. De shampoo van de wasstraat is zo agressief, dat je alles eraf spoelt als je weer door die straat gaat.
Die ging met 4 afgeladen winkelwagens naar buiten, voor 30 dollarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Klopt ja, is ook een serie op ik meen Discovery
Hit 1 op google: "Bovendien zijn er twee wasboxen"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus, die wasboxen hebben we hier echt niet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die ging met 4 afgeladen winkelwagens naar buiten, voor 30 dollarWaarom krijg ik dat nooit voor elkaar?
Ze had 25 liter melk, 60 pakken koffie, een lading keukenpapier en 600 tandenborstelsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
De Bonus van Appie helpt ook niet nee
En wtf, voor $1000 aan boodschappen doen, bang dat er een atoomoorlog uitbreekt?
Die is hier gvd om de hoekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hit 1 op google: "Bovendien zijn er twee wasboxen"
http://www.tankstation.nl(...)320&SubID=295&ADID=4
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die is hier gvd om de hoek
Nooit gezien dat tankstation
Doorverkopen zeker via e-bayquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze had 25 liter melk, 60 pakken koffie, een lading keukenpapier en 600 tandenborstels
Zeg dat wel jaquote:
Dat is wel slim bedacht jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat sowieso, kan je er nog pecuniën aan verdienen.
Als je zelf 2 emmertjes, een MF washandschoen en fatsoenlijke shampoo meeneemt, dan heeft waxen ook nog echt zin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja![]()
Dank je voor die link, dan kan ik mooi de auto eens goed van binnen en buiten schoonmaken
Emmertje met warm water en je kan aan de slag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt als een bus
Zou dat ook wel willen, en de auto daarna in de wax zetten, en het interieur goed stofzuigen etc.
Wassen gaat helaas niet, want we wonen 3 hoog en hebben in de berging geen water aansluiting.
Ik ben dus helaas gebonden aan een wasstraat.
De volgende couponner heeft een kamer vol met spullen die ze niet nodig heeft, maar wel bij elkaar gecouponned, en ze is single. Rara politiepetquote:
En ondertussen als je er ff tabak van hebt een bakkie doen in het tankstation, met een broodje bal en mayo erbijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je zelf 2 emmertjes, een MF washandschoen en fatsoenlijke shampoo meeneemt, dan heeft waxen ook nog echt zin.
Ja en om de haverklap naar boven lopen voor een nieuw emmertje waterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Emmertje met warm water en je kan aan de slag.
Middag.
Precies. als ik jou was zou ik me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ondertussen als je er ff tabak van hebt een bakkie doen in het tankstation, met een broodje bal en mayo erbij
Gaan ik zekers doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies. als ik jou was zou ik me er eens in verdiepen.
Nou, er zijn er genoeg. Als ik jou was zou ik hier eens beginnen: PTA / Het grote autowas en -poets topic #10quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaan ik zekers doen
Wat is volgens jou een goede wax?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoeg. Als ik jou was zou ik hier eens beginnen: PTA / Het grote autowas en -poets topic #10
Commandant wax nr7 is best oke, die schildpad zou ik vandaan blijven.
Maar er zijn beterequote:
Welcome, en succesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzze, bedankt
Nu ff aan het werk.
De spanning, ondraaglijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:11 schreef Thaboel het volgende:
BB niet gespot. Zit nog aan het bier op werk.
Eind februari / begin maart.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:04 schreef Lotusss het volgende:
Wanneer krijg je de definitieve uitslag?
Wel spannend
Je bent iig niet meteen naar huis gestuurd. Even in spanning blijven dus. Je eerste MENTEX!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Eind februari / begin maart.
Er is namelijk nog 1 keuring met 80 man en daarna hebben ze alle aanmeldingen gedaan. Waren ook wel types tussen waarvan je dacht, wat doe je hier
Maarja ik heb er wel een goed gevoel over, die docenten trouwens ook wel dus ik hoop voor t beste.
Als ik nou eens wist wat MENTEX wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent iig niet meteen naar huis gestuurd. Even in spanning blijven dus. Je eerste MENTEX!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist wat MENTEX was
Hier al begonnen met VINEX, BEREX & PIZEXquote:
Potver, jullie zijn goed bezigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hier al begonnen met VINEX, BEREX & PIZEX
slaap-ex of slap-exquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
ik ga zo maar eens SLAPEX, ik ben kapot
Huh? Waarvan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
ik ga zo maar eens SLAPEX, ik ben kapot
Het is vrijdag he....quote:
Oh ja, dat is waar ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is vrijdag he....
Morgenmiddag naar de UK...
Ja dat is nog het leuke, niemand heeft gedouchedquote:
haha stelletje mafkezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja dat is nog het leuke, niemand heeft gedouched![]()
We moesten na 't sporten omkleden en als je wou douchen kon dat, je had 15 minuten. Na 5 minuten werd iedereen al naar buiten geroepen
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Amootje het volgende:
[..]
haha stelletje mafkezen
Ga daar ook maar aan wennen: tijden halen!
(en je haalt ze nooit... ook als je ze feitelijk wel gehaald hebt)
Moet je schijten? Je hebt 5 minuten! PANG!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Amootje het volgende:
[..]
haha stelletje mafkezen
Ga daar ook maar aan wennen: tijden halen!
(en je haalt ze nooit... ook als je ze feitelijk wel gehaald hebt)
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet je schijten? Je hebt 5 minuten! PANG!
Nu lach je nog, maar je zal erachter komen dat 5 minuten best kort is met 2 wc's en 6 man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voordat ik het vergeet te zeggen, er was zo'n lullo die moest bij trap 7.5 pissenDus wat doet ie, rent opeens vanaf de kant gelijk naar de WC
En er was iemand die 1 push-up kon en daarna omviel.
Laat staan dat er dan nog genoeg schijtlint isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu lach je nog, maar je zal erachter komen dat 5 minuten best kort is met 2 wc's en 6 man.
Ik wilde dat nog heel eventjes buiten beschouwing latenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat staan dat er dan nog genoeg schijtlint is
Dat weer wel, en dan ga je echt vindingrijk worden om zulks te voorkomenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde dat nog heel eventjes buiten beschouwing latenMaar eerlijk is eerlijk, dat is een extra uitdaging.
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Ze mogen volgende keer trouwens wel de wachttijden even verkorten. Ik heb 4 uur lang in een lokaal gestaan, beetje voor je uit staren en niks doen
Ik had er eentje in mn lichting die tijdens oefening witbrood gebruikt heeft 's nachts nabij de wlpquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde dat nog heel eventjes buiten beschouwing latenMaar eerlijk is eerlijk, dat is een extra uitdaging.
nou, ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Naja, hopen op 't beste. Uitslag, daarna medisch onderzoek, VOG aanvragen, en dan kleding halen in Soesterberg
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:37 schreef Amootje het volgende:
[..]
nou, ik help het je hopen.
Im off! Bedtijd hier. Laterzz
Ik heb op mijn keuring 6 uur gewachtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Ze mogen volgende keer trouwens wel de wachttijden even verkorten. Ik heb 4 uur lang in een lokaal gestaan, beetje voor je uit staren en niks doen
Zeker weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weer wel, en dan ga je echt vindingrijk worden om zulks te voorkomen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mn lichting die tijdens oefening witbrood gebruikt heeft 's nachts nabij de wlp
Dat opzich was al raar, maar omdat hij het ook nog vertelde aan ons via de radio's klonk er ineens een daverend lachsalvo door het stille bos heen vanuit een naburige wlp
zozo, goed bezigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:21 schreef Amootje het volgende:
[..]
Vanmorgen al gehad. Nu ff lunch met een cup-a-soupje
Dat is ook fijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:24 schreef Amootje het volgende:
[..]
Nou, enorm!
Rustig dagje vandaag.
Zekers! Paar dagen werken en dan weer paar dagen administratie/voorbereiding/ontspannen en dan weer paar dagen weg. Met de vrijdag als 'weekend'.quote:
Dan heb je dus voor het eerst echt bewogenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh, schrok me dood toen ik net opstond, heb overal spierpijn
we mochten geen warming up doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je dus voor het eerst echt bewogen
Wie heeft er nou een warming up nodig? Denk je dat de vijand daarop wacht?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
we mochten geen warming up doen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een warming up nodig? Denk je dat de vijand daarop wacht?
"Ja, wacht even Rus! Ik moet nog een warming up doen, over een kwartiertje komt me iets beter uit."
Wen er maar aan, je zal niet altijd tijd krijgen voor een warming upquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Naja, gelukkig gaat spierpijn vanzelf weer over
onzin. Je hebt geen cooling down gedaan. En niet gedouched. Eigen schuldddd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
we mochten geen warming up doen
Er was niet eens tijd voor een cooling down. Het was in ;t begin. Ja allemaal mond houden opstellen in rijtjes van 3, als je naam wordt geroepen roep je present.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
onzin. Je hebt geen cooling down gedaan. En niet gedouched. Eigen schuldddd.
Boehoe boehoequote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er was niet eens tijd voor een cooling down. Het was in ;t begin. Ja allemaal mond houden opstellen in rijtjes van 3, als je naam wordt geroepen roep je present.
Daarna ja, deze 10 beginnen de shuttle run de rest gaat zitten, daarna allemaal push-ups iedereen zitten 5 naar de matten. Geen tijd voor cooling-down gekregen
quote:
quote:
tssquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:19 schreef Rave_NL het volgende:
Godverdomme, het wordt tijd dat ik ga emigreren als zo'n downy door de keuring heen komt...
Je loopt leeg....quote:
Je loopt te janken over spierpijn, terwijl de keuring een fokking lachertje is, je loopt te janken over douchen, je loopt te janken over je hardloopschema die in de war wordt gegooid door externe ruis..quote:
Dat vat je goed samen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je loopt te janken over spierpijn, terwijl de keuring een fokking lachertje is, je loopt te janken over douchen, je loopt te janken over je hardloopschema die in de war wordt gegooid door externe ruis..
Jij bent zeker ook zo'n viespeuk die doucht met z'n pendek aan als er anderen bij zijn?
Wanneer ga jij je eens serieus gedragen en neem je verantwoordelijkheid om er alles aan te doen om je droom/ambitie na te streven en bijt je op je tong als het net even iets moeilijker gaat dan verwacht?
Misschien word je dan wel serieus genomen.
Dat had ik ook al verzonnen. Al die extra's ik leuk, maar het gaat alleen maar stuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:53 schreef Rave_NL het volgende:
Yep, gewoon zo simpel mogelijk.
Het hoeft alleen je broek rond je heupen te houden hè.
Hij ondersteunt ook mijn klotenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:53 schreef Rave_NL het volgende:
Yep, gewoon zo simpel mogelijk.
Het hoeft alleen je broek rond je heupen te houden hè.
Heb genoeg (oud)militairen hier gezien die hier net zo hard lopen te janken. Van iemand van 15 kan ik het beter snappen dan van volwassen mensen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je loopt te janken over spierpijn, terwijl de keuring een fokking lachertje is, je loopt te janken over douchen, je loopt te janken over je hardloopschema die in de war wordt gegooid door externe ruis..
Jij bent zeker ook zo'n viespeuk die doucht met z'n pendek aan als er anderen bij zijn?
Wanneer ga jij je eens serieus gedragen en neem je verantwoordelijkheid om er alles aan te doen om je droom/ambitie na te streven en bijt je op je tong als het net even iets moeilijker gaat dan verwacht?
Misschien word je dan wel serieus genomen.
Oh, die trap ik net zo hard in de taai hoor. Ik ben de moeilijkste niet...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb genoeg (oud)militairen hier gezien die hier net zo hard lopen te janken. Van iemand van 15 kan ik het beter snappen dan van volwassen mensen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef EllaN het volgende:
Weet ik toch schatje.
[ afbeelding ]
hehehe
Over 30 minuten mogen we gaan tafelen jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tijd voor lauw bier en fish & chips.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Over 30 minuten mogen we gaan tafelen ja
Originele fish & chips ftw!quote:
Duh, alcoholquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
Die cider, ik ben er geen fan van. Vond het maar appelsap met alcohol erin.
De alcohol maakt het acceptabelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duh, alcohol
Vooral 's zomers lekker.
Apfelkorn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
Die cider, ik ben er geen fan van. Vond het maar appelsap met alcohol erin.
De ene komt uit het oosten, de andere uit het westenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, dat vind ik nl ook niet te pruimen...
Beerenburg uit het noorden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ene komt uit het oosten, de andere uit het westen
Is inmiddels op en over 30 minuten lichten uit hierquote:
Wat loop je normaal dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar beginnen met marsen dan zo, heeft iemand hier een schema hoe je het goed kan opbouwen? Denk dat ik begin met gewoon lopen zonder rugzak eerst, 7KM?
Normaal "lopen" doe ik eigenlijk bijna nooit. Hardlopen ben ik nog niet boven de 5KM uitgekomen.quote:
5 KM met hardlopen? Met een lekker tempo wandel je al 6,5/7 KM per uur.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Normaal "lopen" doe ik eigenlijk bijna nooit. Hardlopen ben ik nog niet boven de 5KM uitgekomen.
Dus beginnen met een uurtje lopen op 6/7 /u ?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
5 KM met hardlopen? Met een lekker tempo wandel je al 6,5/7 KM per uur.
Afhankelijk van het tempo wat je nu hebt tijdens het wandelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus beginnen met een uurtje lopen op 6/7 /u ?
Begin eerst maar eens een uurtje op kisten.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus beginnen met een uurtje lopen op 6/7 /u ?
Daar moeten we dan maar achterkomen lijkt me.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het tempo wat je nu hebt tijdens het wandelen.
Dan hardloopschoenen, maar marsen doe je natuurlijk wel op kisten.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar achterkomen lijkt me.
Ik heb trouwens nog geen kisten/wandelschoenen o.i.d.
Alleen een paar hardloopschoenen en afgetrape Nike's van 2 jaar oud. Wat raad je aan?
Klompen... Dan kunnen de kisten nooit tegenvallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen een paar hardloopschoenen en afgetrape Nike's van 2 jaar oud. Wat raad je aan?
Dan zou je ook zonder schoenen kunnen gaan lopenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klompen... Dan kunnen de kisten nooit tegenvallen.
Ik zweer bij M90's. Maar ga dan maar voor de hardloopschoenen. Kijk eens wat je kunt halen met lopen (niet hardlopen) in een uur.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die krijg ik pas in Juni, of voortijdig een paar M90's/Haix halen bij de dump? Of gewoon trainen op hardloopschoenen tot Juni?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hardloopschoenen, maar marsen doe je natuurlijk wel op kisten.
Ik ken wel wat mensen die harder lopen op klompen dan op kisten.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klompen... Dan kunnen de kisten nooit tegenvallen.
Als je er goedkopie aan kan komen zou ik dat zeker doen. Dan kunnen je voeten er vast aan wennen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die krijg ik pas in Juni, of voortijdig een paar M90's/Haix halen bij de dump? Of gewoon trainen op hardloopschoenen tot Juni?
Ok ik zal eens rondkijken dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je er goedkopie aan kan komen zou ik dat zeker doen. Dan kunnen je voeten er vast aan wennen.
Het schijnt "mode" te zijn dat nieuwe lichtingen gaan vooroefenen op kisten.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die krijg ik pas in Juni, of voortijdig een paar M90's/Haix halen bij de dump? Of gewoon trainen op hardloopschoenen tot Juni?
En doe jezelf een lol en koop er goede sokken bij.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ok ik zal eens rondkijken dan.
aanraders?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En doe jezelf een lol en koop er goede sokken bij.
Om het aantal uitvallers met poottyfus te beperken.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het schijnt "mode" te zijn dat nieuwe lichtingen gaan vooroefenen op kisten.
^^ Enorm belangrijk!!! Bij kisten dus wollen sokken.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En doe jezelf een lol en koop er goede sokken bij.
Gezien alle "voetproblemen" van het nieuwe volk zou het niet verkeerd zijn...quote:Op zondag 3 februari 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou je ook zonder schoenen kunnen gaan lopen
Het nieuwe ADHD is poottyfus; bijna iedereen heeft hetquote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien alle "voetproblemen" van het nieuwe volk zou het niet verkeerd zijn...
Tot boven de schacht?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Simpele wollen sokken, dik en hoog. Meer heb je niet nodig.
Aantallen schijnen enorm toe te nemen. 2% in een klas in '90 tegen 50% in een klas in '10.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om het aantal uitvallers met poottyfus te beperken.
Over de kuit.quote:
En dan naar allerlei instanties toe waar ze allemaal enge ziektes aangemeten krijgen en een shitload aan speciale spullen in de schoenen moeten lepelen...quote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het nieuwe ADHD is poottyfus; bijna iedereen heeft het
Het is echt bizar, of zou het aan die prachtige schoen liggen die je van de baas krijgt?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aantallen schijnen enorm toe te nemen. 2% in een klas in '90 tegen 50% in een klas in '10.
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan trek ik wel me voetbal sokken aan
die schoen is al 25 jaar hetzelfde...quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is echt bizar, of zou het aan die prachtige schoen liggen die je van de baas krijgt?
Als je jezelf nu al ongeschikt wilt maken, dan moet je dat zeker doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan trek ik wel me voetbal sokken aan
Nou, dat Duitse model wat ik hier in de kast heb staan is geen M90.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
die schoen is al 25 jaar hetzelfde...
Nee, ligt aan de voetjes van de kinders. Die kunnen haast nergens meer tegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is echt bizar, of zou het aan die prachtige schoen liggen die je van de baas krijgt?
quote:
Duh... ik heb het over de M90 waar zo mogelijk nog meer mensen mutaties van kregen...quote:Op zondag 3 februari 2013 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat Duitse model wat ik hier in de kast heb staan is geen M90.
Aha.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh... ik heb het over de M90 waar zo mogelijk nog meer mensen mutaties van kregen...
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je jezelf nu al ongeschikt wilt maken, dan moet je dat zeker doen.
zoiets dan?quote:
Wat begrijp je niet aan "wollen sokken" ?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
zoiets dan?
http://www.zwerfkei.nl/wa(...)ndurance-summit-navy
Bijvoorbeeld. Mijn sokken zijn 8 euro het paar.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
zoiets dan?
http://www.zwerfkei.nl/wa(...)ndurance-summit-navy
47% scheerwolquote:Op zondag 3 februari 2013 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "wollen sokken" ?
http://www.bd-store.nl/co(...)rt_Marinesokken.htmlquote:Op zondag 3 februari 2013 11:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
47% scheerwol
34% Nylon / polyamide
18% Endurofil ™ / polypropyleen
1% Lycra ® / elastaan
Ga voor de volle mep.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
47% scheerwol
34% Nylon / polyamide
18% Endurofil ™ / polypropyleen
1% Lycra ® / elastaan
Die zijn goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.bd-store.nl/co(...)rt_Marinesokken.html
Dit is wat je wilt hebben.
Mijn sokken zijn gratis.. Gewoon bruin van de baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Mijn sokken zijn 8 euro het paar.
Zal ze onthouden, hebben ze die niet ook bij de dump dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.bd-store.nl/co(...)rt_Marinesokken.html
Dit is wat je wilt hebben.
Ik heb ze alleen maar gekocht van de baas omdat ik niet genoeg verstrekt kreeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn sokken zijn gratis.. Gewoon bruin van de baas.
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn sokken zijn gratis.. Gewoon bruin zwart van de baas.
Meestal wel ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal ze onthouden, hebben ze die niet ook bij de dump dan?
Je kunt al een tijdje extra aanvragen. Ik heb iets van 20 paar ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen maar gekocht van de baas omdat ik niet genoeg verstrekt kreeg.
Toen ik ze nodig had niet. Inmiddels heb ik er wel genoeg geregeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt al een tijdje extra aanvragen. Ik heb iets van 20 paar ofzo.
Met wollen sokken maar laat op de dag. Dan zijn je voeten meestal wat groter.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Kisten dus ook gewoon passen met die wollen sokken, maakt tijdstip nog wat uit?
Je google is stuk? Eerste hitquote:Op zondag 3 februari 2013 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Is wel ff goed zoeken naar een dump hier in de buurt. Iemand toevallig bekend bij een dump vlakbij Leiden?
Bredebroeder vraagt liever dan zelf te zoeken. Dat zul je toch wel doorhebben?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je google is stuk? Eerste hit![]()
Boogert, zit er al jaren. Industrieweg 30, zoeterwoude.
hmm ok. Dan gaan we daar maar 's kijken danquote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je google is stuk? Eerste hit![]()
Boogert, zit er al jaren. Industrieweg 30, zoeterwoude.
Hoezo een extra paar Lowa's erbij dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:17 schreef Thaboel het volgende:
Kut haix 2paar gehad. Zelfde maat enzo maar in het ene paar liep ik blaren en de andere liepen heerlijk!
Gelukkig meidls van de baas gehad en lowa's eigen aanschaf!
Geld over voor peppie aankopen?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo een extra paar Lowa's erbij dan?
Hij moet wel schoenen hebben die passen bij zijn handtasje...quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij moet wel schoenen hebben die passen bij zijn handtasje...
We hebben eckte eckte bacon ingekocht voor over 2 wekenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben eckte eckte bacon ingekocht voor over 2 weken
Ja, ik blijf me eraan storenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bredebroeder vraagt liever dan zelf te zoeken. Dat zul je toch wel doorhebben?
Ben er 10 jaar geleden wel eens geweest, op een andere locatie. Was een prima tent.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hmm ok. Dan gaan we daar maar 's kijken dan
Bij de ROTOTAquote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dit en wat C4 zei natuurlijk. Moest wat compenseren omdat ik ook niet in groepen durf te douchen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit en wat C4 zei natuurlijk. Moest wat compenseren omdat ik ook niet in groepen durf te douchen.
quote:en het marinepersoneel van de Nederlands Indische Vloot kreeg achter elkaar een loonsverlaging van 5% te slikken en een van 8%. Toen de derde korting van 10% werd afgekondigd, was de maat vol.
quote:In de nacht van de 3e februari namen de Indonesische schepelingen het besluit, de leiding van De Zeven Provinciën in handen te nemen en op te stomen naar Soerabaja om hun gevangen kameraden te bevrijden.
quote:Men zou eerst een waarschuwingsbom voor het schip gooien, wanneer men zich daarna niet zou overgeven zou het schip gebombardeerd worden.
quote:Even later viel er een bom op het voorschip.
quote:In de nieuwsmedia kwam behalve het bericht dat de muiterij ten einde was, het bericht dat de bom per ongeluk op het schip terecht is gekomen. Maar dit bericht hield niet lang stand, want het bleek dat de vlieger de bom expres op het schip heeft laten vallen.
Tering. Dat doe ik zelfs. Met mijn overgewicht. En mijn astma.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, ff een stuk wezen marsen. 6.05 kilometer in een uurtje
En ik wilde het nog netjes brengen, maar nee, deze dame gooit alle remmen losquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tering. Dat doe ik zelfs. Met mijn overgewicht. En mijn astma.
Zal de geschiedenis zich herhalen?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
De eerste stap is nu ook gezet... 5% loonsverlaging.
Straks komt Hennis met nog eens 8% na de "paketvergelijking", waarbij het laagste van het laagste gezocht wordt en dat de norm wordt. En aansluitend verzint nog iemand dat er nog wel ergens 10% af kan. En dan is de maat vol, MUITEN!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal de geschiedenis zich herhalen?
Zou ze dan ook beslissen om een waarschuwingsbom te laten droppen?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Straks komt Hennis met nog eens 8% na de "paketvergelijking", waarbij het laagste van het laagste gezocht wordt en dat de norm wordt. En aansluitend verzint nog iemand dat er nog wel ergens 10% af kan. En dan is de maat vol, MUITEN!!!!
Geld voor bommen is er niet, hell, de boel staat zelfs zonder peut.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zou ze dan ook beslissen om een waarschuwingsbom te laten droppen?
Wie heeft er nou peut nodig?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geld voor bommen is er niet, hell, de boel staat zelfs zonder peut.
Lopen inderdaad, niet kruipenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Huh oh, ik meende dat ik een uurtje moest gaan lopen van jullie, ik zal alles wel gemist hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |