SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 10% gewijzigd door jitzzzze op 31-01-2013 19:17:53 ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik sliep vanaf 5 uur al totdat ik werd wakker gemaakt
Ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Nibb-it het volgende:
Ik betwijfel of die OP nog bijgewerkt wordt.
* jitzzzze meld de OP gereed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef Nibb-it het volgende:
Als je dat grafiekje er even uit sloopt komen we een heel eind.
Hoog tijd dus om Barend en Witteman te gaan kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik lig al bijna anderhalf uur klaarwakker, veel te zenuwachtig
Dit is pas nostalgie!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voel de nostalgie bezit van je nemen
Dat is alweer eventjes geleden dat het er zo uitzag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is pas nostalgie!
http://web.archive.org/we(...)cgi-bin/Ultimate.cgi
Laatste post 13-10-1999...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is alweer eventjes geleden dat het er zo uitzag.
Leer het dan ook eens man. Eerst fappen, dan snurken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik lig nu al verdomme 5.30 uur in me bed zonder te slapen
Succes vandaag!!!quote:
Hier ook. ETA voor operatie COFEX is voor mij over 20min.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:24 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh. Oefening COFEX zal vandaag zijn hoogtepunt beleven.
hier is deel 5 van deze dagelijse oefening zojuist aangevangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hier ook. ETA voor operatie COFEX is voor mij over 20min.
Deel 1 en 2 zijn ook begonnen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hier is deel 5 van deze dagelijse oefening zojuist aangevangen.
2 fucking tassen? Je gaat een beetje sporten geen modeshow lopen... Naja zal er op letten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey Thaboel misschien een leuke aanwzijzing voor je, ik loop met 2 gymtassen chino broek en een overhemd. Good luck
Ach ze hebben nog steeds niet het verstand om jullie gewoon volledig te keuren dus ik kan me niet voorstellen dat het een probleem wordt.quote:
in 'mijn' tijd gebeurde dat wel. PO trouwens niet herinner ik me net.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ach ze hebben nog steeds niet het verstand om jullie gewoon volledig te keuren dus ik kan me niet voorstellen dat het een probleem wordt.
Loop je wel het risico bij je echte keuring voor een verrassing te komen staan, maar dat is pas over uch jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |