Ja die lopen altijd heel gepassioneerd vroegtijdig weg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk dat die iets meer passie tonen als de boeren.
Komt er nog een achter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WIJZIJNAJAX
Feyenoord
en een PSV UI?
Nou ja, het moet natuurlijk 10-0 zijn, niet 0-10quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Een volwassen TT, dat moet gezegd worden.
Ik wist het allang hoor.quote:
Zolang ze maar niet uit boosheid richting het thuisvak gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Het is wachten op de 1-0.
Ben benieuwd hoelang het uitvak dan nog vol blijft.
quote:
Twente.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist het allang hoor.
Voor wie ben je nu eigenlijk?
Trollbait?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
ach da's toch leegquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet uit boosheid richting het thuisvak gaan
Is dat nou nodig?quote:
Ok, daar heb je een puntquote:
Waarschijnlijk gaan ze dan weer schuimbekkend tegen het plexiglas trappen en dingen gooien enzo. Die geweldige supporters uit R'dam zuid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Nou, Wijnaldum noemen, dat doe je gewoon niet.quote:
Ze staan met drommen voor de poorten hoor ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna 19:13 jongens, staan jullie ook klaar?
Oohh mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist het allang hoor.
Voor wie ben je nu eigenlijk?
mooie klup.quote:
Lijm nog welquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Wtr.. Die bal kon ie nog makkelijk van de lijm halen
Zo heeft Feyenoord de UEFA cup gewonnen, dus niet zeiken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Keyos het volgende:
Uit een vrije trap dat geen vrije trap was.
Lijm? Wat heb je gesnoven??quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Wtr.. Die bal kon ie nog makkelijk van de lijm halen
Zelfs al een paar kansen vakkundig om zeep geholpenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Terecht. Heeft Feyenoord de bal al gehad?
Lijm zegt ie toch?quote:
Dit is een wedstrijd om de KNVB-beker, dat je het even weet.quote:
Ah, die zal ik gemist hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs al een paar kansen vakkundig om zeep geholpen
Nah, als PSV met 3-0 voor staat gaan ze krachten sparen en wellicht hun beste spelers wisselen.quote:
Hebben ze die dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nah, als PSV met 3-0 voor staat gaan ze krachten sparen en wellicht hun beste spelers wisselen.
kan ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nah, als PSV met 3-0 voor staat gaan ze krachten sparen en wellicht hun beste spelers wisselen.
Zou idd mooi zijn als Depay er in de 35ste minuut in komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een luxequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, die ga je dan zien, Depay, Locadia...quote:
Welke wedstrijd kijk jij nou weer?quote:
Daar zijn geen kampioenen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd om de KNVB-beker, dat je het even weet.
Ik zal jou eens tegen je achterbeen/Achilles schoppen... Kijken hoe prettig jij het vindt....quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik zie niet in waar hij pijn zou moeten hebben?
Al geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer spelen Brenet, Hendrix, Koch en Bakkali eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
Dat PSV heeft ook echt A.L.T.I.J.D. de scheids mee hea
Net als Ajax als ze tegen Feyenoord spelen. Je begint wel eentonig te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal jou eens tegen je achterbeen/Achilles schoppen... Kijken hoe prettig jij het vindt....
Nee, Kampioen word je van de competitie, niet van de bekerquote:
uhuhquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
hoeveel geworden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al geweest
Woensdag 30 januari 2013
18:00 PSV A1 - Vitesse / AGOVV A1 Competitie
Brenet, Koch en Bakkali deden maandag al mee tegen Jong Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer spelen Brenet, Hendrix, Koch en Bakkali eigenlijk?
Rustig mang, Immers had hem toch wel gemistquote:
Immers neemt ze niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig mang, Immers had hem toch wel gemist
Pizzageit woont in groningenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
De frustraties lopen alweer hoog op in R'dam zie ik
Dan heb ik iets anders gezien, denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar werd hij geraakt en vBommel schopte vrij hard tegen die bal.
Alleen als ze objectief in het voordeel zijn van Feyenoord, denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je ook objectief naar beslissingen van de scheids kijken?
Is het mogelijk om dat niet te doen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je ook objectief naar beslissingen van de scheids kijken?
Feyenoord supporters dan. Excuus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pizzageit woont in groningen
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dan heb ik iets anders gezien, denk ik.
Brabantquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pizzageit woont in groningen
Verstandig besluit van Koemanquote:
Onjuist.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Kampioen word je van de competitie, niet van de bekerIn dat geval ben je bekerwinnaar.
Vast contractquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Pelle ongekend slap en slècht... Wat is er in Godsnaam met die jongen aan de hand?
Contractje getekend, niets aan het handje. Messi2 binnen gehaald voor 2 miljoen man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Pelle ongekend slap en slècht... Wat is er in Godsnaam met die jongen aan de hand?
DIe heeft zijn contractjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Blijkbaar presteren spitsen bij Feyenoord alleen goed op huurbasis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
KNRBquote:
Zijn plastisch chirurg is uitgeschoten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het geluid niet aanstaan, kan iemand me uitleggen waarom Strootman zo boos kijkt?
Ja hij krijgt een contract en maakt vervolgens geen goals meer. Zag je aankomen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Zwaar getafeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Zijn gameboy is afgepakt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het geluid niet aanstaan, kan iemand me uitleggen waarom Strootman zo boos kijkt?
Ik had al gezegd dat Pelle voor de winterstop boven zijn niveau heeft gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
speelt die dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn plastisch chirurg is uitgeschoten?
Gewoon in 1 keer rood?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel krijgt geen geel vanavond hoor
Zal je altijd zien hequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
ik zei dat hij er zo 1 in zou schietenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat Pelle voor de winterstop boven zijn niveau heeft gespeeld.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef HarryVonZwichell het volgende:
1-1 Pelle.
Volledig tegen de verhoudingen in.
speelde de afgelopen 2 wedstrijden kut ja, maar dat waren ook toppers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Hij mistte de juiste trigger om te scoren, bedankt nog hiervoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
dacht 3 seconden dat je aan het trollen wasquote:
Yep.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij krijgt een contract en maakt vervolgens geen goals meer. Zag je aankomen..
tegen PSV is idd geen topper nee... Niet na 2 weken terugquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
speelde de afgelopen 2 wedstrijden kut ja, maar dat waren ook toppers.
Hij speelt nu wel weer goed.
Blij dat je m'n grap doorhebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tegen PSV is idd geen topper nee... Niet na 2 weken terug
trage stream?quote:
Stream?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht 3 seconden dat je aan het trollen was
PSV verdediging is kut en de Feyenoord aanval is daar al een paar keer doorheen gekomen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom vind jij van niet?
Daar is Brands ook naar toe aan het werken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut vedediging van PSV, werkelijk. Je kun net zo goed 10 spitsen gebruiken.
Feijenoord leek geen moment in de wedstrijd te zitten, alleen dat schotje van Immersquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV verdediging is kut en de Feyenoord aanval is daar al een paar keer doorheen gekomen.
Strootman neerzetten. Dan schrikt iedereen zo dat ze er niet meer langs komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut vedediging van PSV, werkelijk. Je kun net zo goed 10 spitsen gebruiken.
Brandsquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is Brands ook naar toe aan het werken.
Moet je beter opletten. De kansen die Feyenoord zelf om zeep heeft geholpen, zijn ook door Feyenoord zelf gecreëerd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Feijenoord leek geen moment in de wedstrijd te zitten, alleen dat schotje van Immers
Ja onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Pelle ongekend sterk en góed... Waarom heeft van Geel in Godsnaam zo lang met een contract gewacht?
ik let prima op, maar kansen verprusten hoort bij Feijenoord, kan je niet als excuus gebruikenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je beter opletten. De kansen die Feyenoord zelf om zeep heeft geholpen, zijn ook door Feyenoord zelf gecreëerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe ik ook niet, ik doel op de aanvallen die tot die kansen leidden. Mede daarom was de 1-1 imo terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ik let prima op, maar kansen verprusten hoort bij Feijenoord, kan je niet als excuus gebruiken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welnee, barst van de potentie! Terecht contract verlengt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Wilgod ieder moet hem aanbiddenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Prachtig ingeschoten door Willems.
Wat een talent.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogal ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Hij kan zich toch niet geïntimideerd voelen door het publiek zou je zeggen.quote:
Doelend op?quote:
Welk publiek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij kan zich toch niet geïntimideerd voelen door het publiek zou je zeggen.
Die drie links in de hoek.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Sloggi het volgende:
En Strootman had wel geel mogen krijgen.
strootman?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Sloggi het volgende:
En Strootman had wel geel mogen krijgen.
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
In de handen van de keeper?
Die van Strootman leek een stukje bewuster.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dezelfde overtreding als die van Wijnaldum
Toeval/geluk met de autoupdatequote:
quote:
Onzin roepen bij Studio Voetbalquote:
is ook een beetje zielig voor hem dat hij op RB wordt gezet, als middenvelder heeft hij toch een aantal behoorlijke wedstrijden gespeeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Atiba kan er echt helemaal niks van. Dolgedraaid door Fischer en nu ook Boetius.
Een Deens getinte Milkshake.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Atiba kan er echt helemaal niks van. Dolgedraaid door Fischer en nu ook Boetius.
Mooie wedstrijd is het.quote:
Nou goed... Daardoor zit het niet volquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
Al die Feyenoorders die opspringen bij die goal.![]()
1 op 1 verkoop werkt goed.
Het is PSV, daar zit het nooit vol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou goed... Daardoor zit het niet vol
In b4 Shreyas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is PSV, daar zit het nooit vol.
Halve finale Champions League schijnt ooit uitverkocht geweest te zijn toenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is PSV, daar zit het nooit vol.
Wat? Doe niet alsof ik voor PSV ben.quote:
Jonge, ontken het nou niet. Je hebt een PSV logo in je UIquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Doe niet alsof ik voor PSV ben.
Doe ik lekker wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Doe niet alsof ik voor PSV ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |