Net als Ajax als ze tegen Feyenoord spelen. Je begint wel eentonig te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
Dat PSV heeft ook echt A.L.T.I.J.D. de scheids mee hea
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal jou eens tegen je achterbeen/Achilles schoppen... Kijken hoe prettig jij het vindt....
Nee, Kampioen word je van de competitie, niet van de bekerquote:
uhuhquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
Dat PSV heeft ook echt A.L.T.I.J.D. de scheids mee hea
hoeveel geworden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al geweest
Woensdag 30 januari 2013
18:00 PSV A1 - Vitesse / AGOVV A1 Competitie
Brenet, Koch en Bakkali deden maandag al mee tegen Jong Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer spelen Brenet, Hendrix, Koch en Bakkali eigenlijk?
Rustig mang, Immers had hem toch wel gemistquote:
Immers neemt ze niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig mang, Immers had hem toch wel gemist
Pizzageit woont in groningenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
De frustraties lopen alweer hoog op in R'dam zie ik
Dan heb ik iets anders gezien, denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar werd hij geraakt en vBommel schopte vrij hard tegen die bal.
Alleen als ze objectief in het voordeel zijn van Feyenoord, denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je ook objectief naar beslissingen van de scheids kijken?
Is het mogelijk om dat niet te doen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je ook objectief naar beslissingen van de scheids kijken?
Feyenoord supporters dan. Excuus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pizzageit woont in groningen
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dan heb ik iets anders gezien, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |