Brabantquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pizzageit woont in groningen
Verstandig besluit van Koemanquote:
Onjuist.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Kampioen word je van de competitie, niet van de bekerIn dat geval ben je bekerwinnaar.
Vast contractquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Pelle ongekend slap en slècht... Wat is er in Godsnaam met die jongen aan de hand?
Contractje getekend, niets aan het handje. Messi2 binnen gehaald voor 2 miljoen man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Pelle ongekend slap en slècht... Wat is er in Godsnaam met die jongen aan de hand?
DIe heeft zijn contractjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Blijkbaar presteren spitsen bij Feyenoord alleen goed op huurbasis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
KNRBquote:
Zijn plastisch chirurg is uitgeschoten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het geluid niet aanstaan, kan iemand me uitleggen waarom Strootman zo boos kijkt?
Ja hij krijgt een contract en maakt vervolgens geen goals meer. Zag je aankomen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Zwaar getafeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Zijn gameboy is afgepakt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het geluid niet aanstaan, kan iemand me uitleggen waarom Strootman zo boos kijkt?
Ik had al gezegd dat Pelle voor de winterstop boven zijn niveau heeft gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |