quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Sloggi het volgende:
En Strootman had wel geel mogen krijgen.
strootman?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Sloggi het volgende:
En Strootman had wel geel mogen krijgen.
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
In de handen van de keeper?
Die van Strootman leek een stukje bewuster.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dezelfde overtreding als die van Wijnaldum
Toeval/geluk met de autoupdatequote:
quote:
Onzin roepen bij Studio Voetbalquote:
is ook een beetje zielig voor hem dat hij op RB wordt gezet, als middenvelder heeft hij toch een aantal behoorlijke wedstrijden gespeeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Atiba kan er echt helemaal niks van. Dolgedraaid door Fischer en nu ook Boetius.
Een Deens getinte Milkshake.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Atiba kan er echt helemaal niks van. Dolgedraaid door Fischer en nu ook Boetius.
Mooie wedstrijd is het.quote:
Nou goed... Daardoor zit het niet volquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
Al die Feyenoorders die opspringen bij die goal.![]()
1 op 1 verkoop werkt goed.
Het is PSV, daar zit het nooit vol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou goed... Daardoor zit het niet vol
In b4 Shreyas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is PSV, daar zit het nooit vol.
Halve finale Champions League schijnt ooit uitverkocht geweest te zijn toenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is PSV, daar zit het nooit vol.
Wat? Doe niet alsof ik voor PSV ben.quote:
Jonge, ontken het nou niet. Je hebt een PSV logo in je UIquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Doe niet alsof ik voor PSV ben.
Doe ik lekker wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Doe niet alsof ik voor PSV ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |