Daar is Brands ook naar toe aan het werken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut vedediging van PSV, werkelijk. Je kun net zo goed 10 spitsen gebruiken.
Feijenoord leek geen moment in de wedstrijd te zitten, alleen dat schotje van Immersquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV verdediging is kut en de Feyenoord aanval is daar al een paar keer doorheen gekomen.
Strootman neerzetten. Dan schrikt iedereen zo dat ze er niet meer langs komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut vedediging van PSV, werkelijk. Je kun net zo goed 10 spitsen gebruiken.
Brandsquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is Brands ook naar toe aan het werken.
Moet je beter opletten. De kansen die Feyenoord zelf om zeep heeft geholpen, zijn ook door Feyenoord zelf gecreëerd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Feijenoord leek geen moment in de wedstrijd te zitten, alleen dat schotje van Immers
Ja onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Pelle ongekend sterk en góed... Waarom heeft van Geel in Godsnaam zo lang met een contract gewacht?
ik let prima op, maar kansen verprusten hoort bij Feijenoord, kan je niet als excuus gebruikenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je beter opletten. De kansen die Feyenoord zelf om zeep heeft geholpen, zijn ook door Feyenoord zelf gecreëerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe ik ook niet, ik doel op de aanvallen die tot die kansen leidden. Mede daarom was de 1-1 imo terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ik let prima op, maar kansen verprusten hoort bij Feijenoord, kan je niet als excuus gebruiken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welnee, barst van de potentie! Terecht contract verlengt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Wilgod ieder moet hem aanbiddenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Prachtig ingeschoten door Willems.
Wat een talent.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogal ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Hij kan zich toch niet geïntimideerd voelen door het publiek zou je zeggen.quote:
Doelend op?quote:
Welk publiek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij kan zich toch niet geïntimideerd voelen door het publiek zou je zeggen.
Die drie links in de hoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |