En van de KNVB Beker dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
PSV supporters zijn het altijd al het lachertje geweest van de Eredivisie.
juist.quote:
En dan zeuren als die eer voortzetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
PSV supporters zijn het altijd al het lachertje geweest van de Eredivisie.
Ik weet dat het verleidelijk is om de grootste club van Nederland er bij te betrekken, maar het gaat nu toch echt even over Feyenoord en PSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het nou in de competitie ook zo is ( Ajax.....................) dan mag je weer wat zeggen.
Dat vermindert het supportersaantal van alle clubs in de wereld drastisch. Met die definitie is voetbal ineens niet zo'n grote sport meer.quote:
Als ik de Ajax aanhang moet geloven, telt teletekst kijken ook mee...quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vermindert het supportersaantal van alle clubs in de wereld drastisch. Met die definitie is voetbal ineens niet zo'n grote sport meer.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet dat het verleidelijk is om de grootste club van Nederland er bij te betrekken, maar het gaat nu toch echt even over Feyenoord en PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |