SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Oerbeer
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Midnight_snack op 30-01-2013 23:26:15 ]Woord.![]()
Maar toen ik mijn nummer op fok had geplaats, dat moet sowieso een paar maand geleden moeten zijn, om dan nu opeens mij toe te voegen is wel raar.
Maar vind niet erg ofzo.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef Moira. het volgende:
Goeie TT
BERT EN SUDOKU EN MANO WAREN HEUL NIET OP TV![]()
![]()
Heb ik voor niks Limburgs nieuws zitten kijken![]()
Woord.![]()
Mijn ogen hebben kankerquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Heb ik voor niks Limburgs nieuws zitten kijken![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Hahah knetter hard getrolled.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Maar wel vaag man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef smitjew het volgende:
Maar toen ik mijn nummer op fok had geplaats, dat moet sowieso een paar maand geleden moeten zijn, om dan nu opeens mij toe te voegen is wel raar.
Maar vind niet erg ofzo.
Nee zolang het een beetje normale mensen zijn die je toevoegen is het niet erg nee.Woord.![]()
[Upd] FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
De ontknoping zou 20 minuten geleden op de limburgse televisie zijn maar er was niks te zien
Dus óf we zijn getrolled óf Bert heeft zich in de tijd vergist
Fuck the EBU.![]()
Ach, lijkt me een normale jongenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Maar wel vaag man.
Nee zolang het een beetje normale mensen zijn die je toevoegen is het niet erg nee.
Verveelde zich denk ik.
Weet wie het is maar mocht het niet verder vertellen hier.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Aha, dat heb ik blijkbaar gemist.
Ken sudokulover ook helemaal niet trouwens.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wacht eens even, moest dit wel nummer 25 zijn? Ik had 25 in m'n hoofd maar heb het niet gechecked. Die nummering is tantoe vaag
Woord.![]()
Haha nee volgens mij #24quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:52 schreef Midnight_snack het volgende:
Wacht eens even, moest dit wel nummer 25 zijn? Ik had 25 in m'n hoofd maar heb het niet gechecked. Die nummering is tantoe vaag
Fuck the EBU.![]()
Maakt niet uit, hoe sneller bij de 50.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nee nee, volgende topic wordt ook gewoon #25.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef smitjew het volgende:
Maakt niet uit, hoe sneller bij de 50.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:![]()
Ah whatever. Weer een nieuwe uitdaging voor degene die het volgende deeltje moet openen
Woord.![]()
Gaat allemaal autistisch toch ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee nee, volgende topic wordt ook gewoon #25.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Heb al in FB gepostquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
Ah whatever. Weer een nieuwe uitdaging voor degene die het volgende deeltje moet openen
Fuck the EBU.![]()
Ik neem aan dat je automatisch bedoelt? Nee dat gaat het niet, daarom gaat het zo mis.quote:
Bij mijne toen had ik ook niks veranderd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je automatisch bedoelt? Nee dat gaat het niet, daarom gaat het zo mis.dus als je nu die reeks lijst ziet klopt er geen hol van, wat toepasselijk voor een smoke reeks.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Eigenlijk klopt het best goed (jouwe ook), alleen de laatste 3 gaan nergens over.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Bij mijne toen had ik ook niks veranderd.dus als je nu die reeks lijst ziet klopt er geen hol van, wat toepasselijk voor een smoke reeks.
Van 21 naar 23, naar 23, naar 25.
klopt weerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Bij mijne toen had ik ook niks veranderd.dus als je nu die reeks lijst ziet klopt er geen hol van, wat toepasselijk voor een smoke reeks.
LompeHork
![]()
Alleen de 21,22 en 23 niet helemaal, maar als je door telt wel
Fuck the EBU.![]()
Waar is het FB topic opeens heen überhaupt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Midnight_snack het volgende:
Volgens mij maar niet meer posten in FBIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het best goed (jouwe ook), alleen de laatste 3 gaan nergens over.Van 21 naar 23, naar 23, naar 25.
Maar ik had niks eraan gedaan, telt die automatisch door?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Mja door een dubbele #23 dacht ik dat 25 aan de beurt was. Ik was even vergeten dat Smitjew 22 had overgeslagen.Woord.![]()
Nog geen sticky gemaakt denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar is het FB topic opeens heen überhaupt?
Wat is Bitterlemon een zuurpruim, zeg
Voortaan maar Oerbeer of Mono DM'en als er iets moet gebeuren
Fuck the EBU.![]()
Ja hihi ik deed juist 23 dubbel om 't weer bij te trekken, maar is wel logisch als je dat ff vergeten wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef Midnight_snack het volgende:
Mja door een dubbele #23 dacht ik dat 25 aan de beurt was. Ik was even vergeten dat Smitjew 22 had overgeslagen.
Fuck the EBU.![]()
Harde kaas.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Geen idee, ik dacht van niet, maar heb zelf nog geen topic geopend. Het kan ook dat een modje jouw TT ook heeft veranderd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Het is uit m'n PoHi verdwenen, dus het is helemaal weg. O ik zie het al, mijn post is verwijderd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog geen sticky gemaakt denk ik
Wat is Bitterlemon een zuurpruim, zeg
Voortaan maar Oerbeer of Mono DM'en als er iets moet gebeuren
En dat lijkt me nergens voor nodig. Het FB topic is toch ook gewoon bedoeld voor dit soort dingen? Dan moet je je niet laten wegjagen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Hebben jullie allemaal naar L1 gekeken?
Dit trollen bevalt me wel.![]()
![]()
![]()
De camera was wel van L1, maar het had te weinig "nieuwswaarde"
Maar jullie hebben het filmpje op Youtube toch.Fuck the EBU.![]()
Oh vaag, ik heb er nog wel in gepostquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht van niet, maar heb zelf nog geen topic geopend. Het kan ook dat een modje jouw TT ook heeft veranderd.
[..]
Het is uit m'n PoHi verdwenen, dus het is helemaal weg.
En dat lijkt me nergens voor nodig. Het FB topic is toch ook gewoon bedoeld voor dit soort dingen? Dan moet je je niet laten wegjagen.
Ja joh, we zien wel. Misschien gebeurt 't ook wel nooit meer
Fuck the EBU.![]()
Dat is waar. Een stoner brandt zich niet 2 keer aan dezelfde joint.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh vaag, ik heb er nog wel in gepost
Ja joh, we zien wel. Misschien gebeurt 't ook wel nooit meerIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef Impect het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik faal
Whoe, gelukt! Zit op mobiel:P
Fuck the EBU.![]()
Haha ja de voorste is sudokulover en de achterste is Mano_quote:
En de rechter is Bert, maar die is nu ook FOK!ker (mét pimp abo): bert_opzetborstel
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef Impect het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik faal
Whoe, gelukt! Zit op mobiel:P![]()
![]()
Toffe gast, die Bert. Onze medefokkers natuurlijk ook.Woord.![]()
Je ziet het er wel een beetje aan af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja de voorste is sudokulover en de achterste is Mano_
Haha ja FOK!kers zijn ook mensenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Je ziet het er wel een beetje aan af moet ik zeggen.
Fuck the EBU.![]()
aightquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef HQ-Design het volgende:
BERT staat voor Blowen En Rijd TochFuck the EBU.![]()
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef HQ-Design het volgende:
BERT staat voor Blowen En Rijd Toch
Je weet het niet?!![]()
Fucking gaar eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Dientje12 het volgende:
bn ff mobielquoten gaat kut
met mij goed jullie?![]()
Maar voor de rest wel goed.Woord.![]()
wrm ben je gaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Fucking gaar eigenlijk![]()
Maar voor de rest wel goed.![]()
![]()
Even nalezen, daar heb ik niets van meegekregenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat is dat voor gezeik in FB man![]()
Ik ben niet eens stoned![]()
![]()
Grotendeels weggehaald.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Even nalezen, daar heb ik niets van meegekregenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Hebben ze al weggehaald, omdat het OT moet zijn, gaan ze zelf beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Even nalezen, daar heb ik niets van meegekregen
Maar ging over dat wij linkse hippies maar niet te stoned moeten worden om elke keer te falen met TT's en daar te huilen![]()
ofzo
Fuck the EBU.![]()
Al 2 dagen op een rij slaapgebrek. Kan ik niet zo goed tegen en ben ik ook niet echt een ochtendmensquote:
Woord.![]()
Dan zijn we maar linkse hippies. Geen problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben ze al weggehaald, omdat het OT moet zijn, gaan ze zelf beginnen
Maar ging over dat wij linkse hippies maar niet te stoned moeten worden om elke keer te falen met TT's en daar te huilen![]()
ofzo
Woord.![]()
Ik ben geen linkse hippiequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dan zijn we maar linkse hippies. Geen problemen mee
Fuck the EBU.![]()
Ooh, heb ik ook ik slaap meestal 6 uurtjese dan weer werkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Al 2 dagen op een rij slaapgebrek. Kan ik niet zo goed tegen en ben ik ook niet echt een ochtendmens![]()
![]()
Ach ja, lekker belangrijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben ze al weggehaald, omdat het OT moet zijn, gaan ze zelf beginnen
ofzo
![]()
Wat zei je? "Chill! Steek een joint op ofzo!"?![]()
![]()
Wat ben je dan?quote:
Had gister 3 uur geslapen en vandaag maar net 5 kunnen halen. Dat is heul nie genoeg voor mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh, heb ik ook ik slaap meestal 6 uurtjese dan weer werken
Woord.![]()
nee volgens mij staan die reacties daar nog gewoon trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach ja, lekker belangrijk![]()
Wat zei je? "Chill! Steek een joint op ofzo!"?
Bitterlemon zat te haten aan het eind van dat vorige topic, weet niet meer wat er toen is gezegdNiks heel ergs iig
Fuck the EBU.![]()
haha, omdat bert nep was ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
KLB stond vol met klachten over L1 en Bert![]()
ja ik vind dat ze de werkweek van 5 naar 3 moeten doen, hoe chillquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben je dan?
[..]
Had gister 3 uur geslapen en vandaag maar net 5 kunnen halen. Dat is heul nie genoeg voor mij![]()
![]()
Nee, omdat hij gezegd had dat het uitgezonden ging worden zodat half ONZ zat te kijkenquote:![]()
Hij werkt bij L1 en had de camera enzo wel gewoon geregeld, incl. teasertje op YT vanmiddag. Maar hij trollt ons gewoon dubbel![]()
![]()
Hahah; goeie zet wel, ja hij had het toch al deels door?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, omdat hij gezegd had dat het uitgezonden ging worden zodat half ONZ zat te kijken![]()
Hij werkt bij L1 en had de camera enzo wel gewoon geregeld, incl. teasertje op YT vanmiddag. Maar hij trollt ons gewoon dubbel![]()
![]()
Vanaf afgelopen zondag jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hahah; goeie zet wel, ja hij had het toch al deels door?![]()
![]()
Dat zou wel beter zijn idd. Maar nog minder goed voor een "normaal" dag- en nachtritmequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ik vind dat ze de werkweek van 5 naar 3 moeten doen, hoe chill
Woord.![]()
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beestquote:
Fuck the EBU.![]()
Aha een original skinhead dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beest
sexy-beestenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beest
Woord.![]()
nouja 'mainstream' vind ik ook zo mainstream wordenquote:zeg maar gewoon 'normaal' uiterlijk zonder gekke weird ass stijl ofzo
Fuck the EBU.![]()
H&m & bijenkorf dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
nouja 'mainstream' vind ik ook zo mainstream wordenzeg maar gewoon 'normaal' uiterlijk zonder gekke weird ass stijl ofzo
neequote:ik heb al jaren niet echt meer kleren gekocht
van vriendinnen 2e hands gekregen of een vriend/vriendin die wat voor me kocht, of kleren van jaren geleden bij de New Yorker en tegenwoordig werk ik bij de Bristol en hebben ze wel goedkope leuke dingen hangen.
Ik zei ook undercover-pauper
Fuck the EBU.![]()
O ja, dat ben ik ook trouwens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
neeik heb al jaren niet echt meer kleren gekocht
van vriendinnen 2e hands gekregen of een vriend/vriendin die wat voor me kocht, of kleren van jaren geleden bij de New Yorker en tegenwoordig werk ik bij de Bristol en hebben ze wel goedkope leuke dingen hangen.
Sowieso moet wel geld over houden om te blowen natuurlijk.
Mwah boeiend. Zolang de motten niet uit je kleren vliegen of je een pallet aan vlekken op je kleding hebt maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
neeik heb al jaren niet echt meer kleren gekocht
Naja behalve sommige kleuren combinaties dan
Woord.![]()
ja dat is wel waar, elke dag 15:00 je nest uit en het word met de dag laterquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn idd. Maar nog minder goed voor een "normaal" dag- en nachtritme![]()
![]()
Het is ook politricks..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beest![]()
Haha nee zo veel kan ik nou ook wel weer aan m'n uiterlijk bestedenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah boeiend. Zolang de motten niet uit je kleren vliegen of je een pallet aan vlekken op je kleding hebt maakt het niet zoveel uit.
Naja behalve sommige kleuren combinaties dan
Fuck the EBU.![]()
Bekend fenomeen ja. Totdat je uiteindelijk helemaal geen daglicht meer ziet. Of dat de zon weer opkomtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja dat is wel waar, elke dag 15:00 je nest uit en het word met de dag later
Had ik wel verwachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee zo veel kan ik nou ook wel weer aan m'n uiterlijk besteden![]()
Bedoelde meer dat 2e hands of goedkoop niet per se er pauper uitziet.
(ben ook zo'n undercover pauper)
Woord.![]()
nee daarom zijn we ook undercoverpaupersquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Bekend fenomeen ja. Totdat je uiteindelijk helemaal geen daglicht meer ziet. Of dat de zon weer opkomt
[..]
Had ik wel verwacht![]()
Bedoelde meer dat 2e hands of goedkoop niet per se er pauper uitziet.
(ben ook zo'n undercover pauper)
Fuck the EBU.![]()
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik naar de supermarkt om bier te halen?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik naar de supermarkt om bier te halen?
Klopt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee daarom zijn we ook undercoverpaupers
Alleen nu zijn we dat niet meer vrees ik
Woord.![]()
hier niet neequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Klopt!
Alleen nu zijn we dat niet meer vrees ik
Dit is geniaal
Fuck the EBU.![]()
Haha die zag ik net toevallig op tpb staanquote:![]()
Vroeg me al af wat dat nou weer zou zijn. ff verder kijken
Woord.![]()
Soort van dr bibber met gore.quote:
Die gast is wel grappig ja. "Stop, Hammer time"![]()
Maar lijkt me wel moeilijk om uit te spelen. Helemaal als je skaffa bent
Woord.![]()
Heb geen geluid, dus kan die gozer niet horen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik vind dat ventje dat 't speelt ook wel grappig
Jammerquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb geen geluid, dus kan die gozer niet horen.
Fuck the EBU.![]()
Dat voorspelt veel goeds.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neezielig he
Maar straks weer ff een jointje doen
Voor mij ook pas weer in het weekend hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
vandaag geen j voor mij, vrijdag avond pas denk ikIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor mij ook pas weer in het weekend hoor.![]()
![]()
Nou ik herinner me opeens weer zo'n vage gedachte van tijdens het skaffa zijn. Ik herinnerde me een vet feest waar ik ooit eens was(weet niet meer wat) en kon dat zo helemaal voor me zien. Toen bedacht ik me zo "wat gaaf, ik was daar ook!"Waardoor ik me dus nog beter voelde
![]()
![]()
Jaja vaag verhaal maar wat wil je.Woord.![]()
Tja, ben je skaf neem nog een paf, ben je dat niet haal wat wietquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Midnight_snack het volgende:
Nou ik herinner me opeens weer zo'n vage gedachte van tijdens het skaffa zijn. Ik herinnerde me een vet feest waar ik ooit eens was(weet niet meer wat) en kon dat zo helemaal voor me zien. Toen bedacht ik me zo "wat gaaf, ik was daar ook!"Waardoor ik me dus nog beter voelde
![]()
![]()
Jaja vaag verhaal maar wat wil je.![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn tijd van dagelijks blowen wel gehad.quote:quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ben je skaf neem nog een paf, ben je dat niet haal wat wiet![]()
Die is wel mooi.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Oh zo ja, ach ik kan ook wel zonder..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd van dagelijks blowen wel gehad.
[..]
Die is wel mooi.![]()
![]()
Bier laat je pissen als R. kellyquote:
Deze is oud, lang niet meer gehoord![]()
![]()
Deze neger weet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bier laat je pissen als R. kelly
Ken 'm al heel lang, maar vind hem nog steeds vet.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze neger weet.
Ken 'm al heel lang, maar vind hem nog steeds vet.
Ik ook, al jaren niet gehoord klinkt weer als nieuw![]()
Yep, heerlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, al jaren niet gehoord klinkt weer als nieuw
ℬ℮ ¢◎øł![]()
Weer een beetje nuchter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ben je skaf neem nog een paf, ben je dat niet haal wat wiet![]()
Woord.![]()
quote:![]()
![]()
Zelf ook wat geprobeerd maar man man wat is het lang geleden dat ik ook maar iets met photoshop heb gedaan. Ik kan niks meer![]()
En Hoi
Woord.![]()
Helloquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelf ook wat geprobeerd maar man man wat is het lang geleden dat ik ook maar iets met photoshop heb gedaan. Ik kan niks meer![]()
En HoiAlles stoned?
Your beauty never ever scared me.![]()
Nee vond dat ik beter even een paar dagen kon overslaan. Maar van het weekend doe ik weer vrolijk met jullie meequote:
Woord.![]()
Aah dat is ook niet erg natuurlijk, maar 't weekend is alweer snelquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee vond dat ik beter even een paar dagen kon overslaan. Maar van het weekend doe ik weer vrolijk met jullie meeYour beauty never ever scared me.![]()
Inderdaad, tijd vliegt voorbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is ook niet erg natuurlijk, maar 't weekend is alweer snelIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Maar de tieten zijn verstopt..quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
Wiet en tetten, zoals het hoort![]()
[ afbeelding ]![]()
Nieuwe carnavalskraker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Wiet en tetten, jalalalala enz. enz.
Reactie op foto: mooi :$Je weet het niet?!![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:19 schreef Impect het volgende:
[..]
Nieuwe carnavalskraker?
Wiet en tetten, jalalalala enz. enz.
Reactie op foto: mooi :$Ben er ook best trots op
Vond 'm best strak gedraaid
Fuck the EBU.![]()
Haha, dat ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ThanksBen er ook best trots op
Vond 'm best strak gedraaid
Je weet het niet?!![]()
deze vrouw weetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Woord.![]()
Als ik eenmaal wiet heb kan ik er echt niet vanaf blijvenDaar gaat mn doordeweeks-stoppen carriere
ho ho zondag is je zakje leeg en dan ga je sowieso geen nieuwe meer halen tot vrijdagquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
Als ik eenmaal wiet heb kan ik er echt niet vanaf blijvenDaar gaat mn doordeweeks-stoppen carriere
Fuck the EBU.![]()
Dat sowieso. En had maar 10 euro gehaald gister (0,7 gram). Neemt nog niet weg dat ik van 0,1 gram in de bong echt al kneiterstoned wordt, maar veel is het nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
ho ho zondag is je zakje leeg en dan ga je sowieso geen nieuwe meer halen tot vrijdag
haha doe zuinig aan door de bong te gebruiken danquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat sowieso. En had maar 10 euro gehaald gister (0,7 gram). Neemt nog niet weg dat ik van 0,1 gram in de bong echt al kneiterstoned wordt, maar veel is het niet
Fuck the EBU.![]()
Ik ben tantoe dronkenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik lach mijn reet afDit -- Parkiet is mijn papa
ONZ / User van de Dag: Bert_opzetborstel
Ik vind die korte antwoorden van Bert dan weer een beetje 'meh'
Fuck the EBU.![]()
Hilarisch.quote:
Dus ik ben zo dronken dat ik zin heb om te schreeuwen dus dat doe ik even terwijl ik uit mijn raam pis. yooDit -- Parkiet is mijn papa
1e verdieping 2e, 9 hoog meer info graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hilarisch.
Dus ik ben zo dronken dat ik zin heb om te schreeuwen dus dat doe ik even terwijl ik uit mijn raam pis. yoo![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hilarisch.
Dus ik ben zo dronken dat ik zin heb om te schreeuwen dus dat doe ik even terwijl ik uit mijn raam pis. yoo
Fuck the EBU.![]()
ik woon in een huis. was 2 verdiepingen hoogiemand keek en lach. nu moet ik kotsen
Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hilarisch.
Dus ik ben zo dronken dat ik zin heb om te schreeuwen dus dat doe ik even terwijl ik uit mijn raam pis. yoo
maar ik ga het binnen houden want ik hou niet van kotsneDit -- Parkiet is mijn papa
tijd voor wiet erbij? of is dat een dodelijke combinatie? vast nietDit -- Parkiet is mijn papa
Kan wel haha. Ook al ben ik ooit uitgedroogd geraakt na de combi wiet & alcoholquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Unscrewed het volgende:
tijd voor wiet erbij? of is dat een dodelijke combinatie? vast niet
haha dat klinkt geniaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan wel haha. Ook al ben ik ooit uitgedroogd geraakt na de combi wiet & alcoholDit -- Parkiet is mijn papa
ja jij vond mijn ban komisch.quote:
Ah was niet chill (heb anderhalf week gekotst, daardoor ook de uitdroging) maar ach haha.. Geef de schuld ook aan de hitte hehequote:Your beauty never ever scared me.![]()
haha steek er nu een op. tijd voor FOK!Dit -- Parkiet is mijn papa
even misbruik maken van mijn dronke heid he? hhahquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
ik woon in een huis. was 2 verdiepingen hoogiemand keek en lach. nu moet ik kotsen
![]()
![]()
pics van je joint en enige uiting van je dronkenschap danquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
even misbruik maken van mijn dronke heid he? hhahFuck the EBU.![]()
haha sorry maar kan amper iets fast laten, laat staan een foto makenDit -- Parkiet is mijn papa
tevens heb ik zin om kuttopics te maken en er als enige om in een duk te liggenDit -- Parkiet is mijn papa
laat jij alles vast?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Unscrewed het volgende:
haha sorry maar kan amper iets fast laten, laat staan een foto maken![]()
Dan ben je zo weer wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
tevens heb ik zin om kuttopics te maken en er als enige om in een duk te liggen
Woord.![]()
ja dat is waarquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
? ben geen moslim, ik vast nietquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
doe maar niet, heb je straks weer een banquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
tevens heb ik zin om kuttopics te maken en er als enige om in een duk te liggen
Waarom ben je dronken en op FOK eigenlijk?
Fuck the EBU.![]()
Best handig hoor, vasten. Slaat je bier harder inquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
? ben geen moslim, ik vast niet
Woord.![]()
omdat ik ge-unban benquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
doe maar niet, heb je straks weer een ban
Waarom ben je dronken en op FOK eigenlijk?en ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
De enige keer dat ik stronken was, was met afgelopen oud & nieuw..
was wel chill ik had verwacht dat ik ging kotsen maar toch niet![]()
![]()
Ja, dan sta je wel wat scherperquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als je net een paar uur terug bent van je ban? kweenie![]()
leuke is, heb alleen brood gegeten vanmiddag en dus lege maag + champagne, bier en wijn + nu nog weed = geniaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Best handig hoor, vasten. Slaat je bier harder inDit -- Parkiet is mijn papa
oh gatsie dat is ook wel echt heel naarquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omdat ik ge-unban benen ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
![]()
Sterkte ermee en let ook een beetje op jezelf
Fuck the EBU.![]()
nicequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag niet. Zes biertjes zodat ik lekker kan slapen straks.
ik heb wiet en tetten ipv bier en tetten
Fuck the EBU.![]()
zal ik doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh gatsie dat is ook wel echt heel naar![]()
Sterkte ermee en let ook een beetje op jezelf![]()
Ik blijf wel in dit topic als ik niet te irritant wordvoor jullie
meld maar even dankDit -- Parkiet is mijn papa
hoe oud ben je eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
Ik blijf wel in dit topic als ik niet te irritant wordvoor jullie
meld maar even dankben ik alweer vergeten hihi
En nee hoor we slowchatten hier toch maar wat raak
Fuck the EBU.![]()
ik ben 21 ah mijn ogen voelen als de geur die van drank komt.. heel kut alsof ik letterlijk gas in mijn brein heb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijkben ik alweer vergeten hihi
En nee hoor we slowchatten hier toch maar wat raakDit -- Parkiet is mijn papa
brainfart
thanksquote:
misschien maar ff wat water drinken dan hihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik ben 21 ah mijn ogen voelen als de geur die van drank komt.. heel kut alsof ik letterlijk gas in mijn brein heb.![]()
Fuck the EBU.![]()
Sterkte, bro.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omdat ik ge-unban benen ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
Geniet er samen van zo lang t nog kan!![]()
maar ik vind dronken zijn wel leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien maar ff wat water drinken dan hihi![]()
ik lach mijn kont eraf
Sterkte kerel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Woord.![]()
Maar dan hoef je niet nog dronkener te wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
maar ik vind dronken zijn wel leukik lach mijn kont eraf
Fuck the EBU.![]()
Doe k ook vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Mano_ het volgende:
Hier ook een verse aangestoken
Ja het werkt elkaar tegen, maar joint+espresso=devine![]()
Het houdt je iets alerter![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Sterkte, bro.
Geniet er samen van zo lang t nog kan!dankjewel.quote:komt wel goed hopen we dan maar.
quote:
wepoe zender?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh das kut.. Sterkte!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
![]()
haha intro is al genialquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we een site dat www.youtube.com heetDit -- Parkiet is mijn papa
screw is een echte fokker, word geband gaat net zolang achter zijn pc zitten lurken en huilen tot zn ban over is..
De loyaliteit![]()
![]()
![]()
![]()
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck datYour beauty never ever scared me.![]()
ik hoopte om je mooie vrouwen handen te zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck datDit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb geen tetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
ik heb wiet en tetten ipv bier en tetten![]()
![]()
;") zolder autiequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
screw is een echte fokker, word geband gaat net zolang achter zijn pc zitten lurken en huilen tot zn ban over is..
De loyaliteit
Haha xDquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik hoopte om je mooie vrouwen handen te zien.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck dat![]()
Oh en smakelijk natuurlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck dat![]()
![]()
Ik krijg nou tantoe veel zin om ook nog wat te gaan halen
Woord.![]()
Hij moet in de op!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik krijg nou tantoe veel zin om ook nog wat te gaan halen
Wojo dikke skills jo..quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck dat
Hoe maak je eigenlijk zo'n diashow plaatje?
Nu wil ik ook smoken![]()
![]()
Scroll scroll scroll, fap fap fap.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had een pic gepost pagina(s) terug![]()
Ik heb het in photoscape gemaaktquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wojo dikke skills jo..
Nu wil ik ook smokenYour beauty never ever scared me.![]()
Iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik krijg nou tantoe veel zin om ook nog wat te gaan halenik ga mn diepvries es checke!
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Scroll scroll scroll, fap fap fap.
Fuck the EBU.![]()
mag ik adat alfnog? ;Dquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat is een programma neem ik aan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het in photoscape gemaakt![]()
![]()
Ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is een programma neem ik aan?
Gebruik het al jaren, stelt niet veel voor maar is perfect voor basis dingetjesquote:Your beauty never ever scared me.![]()
http://www.photoscape.org/ps/main/index.php
Sites altijd zo ingewikkeld doen voor het stomme download linkje![]()
Maar ik heb hem weer gevonden..![]()
Kan je ook gewoon online doen op websites als: http://picasion.com/quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wojo dikke skills jo..
Nu wil ik ook smoken![]()
Reeds geïnstalleerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.photoscape.org/ps/main/index.php
Sites altijd zo ingewikkeld doen voor het stomme download linkje![]()
Maar ik heb hem weer gevonden..![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik die joint nog niet aangestoken haha!
Fuck the EBU.![]()
Jij zit zeker ook eerst altijd 10 minuten met joint in de bek voordat je gaan smoken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik die joint nog niet aangestoken haha!![]()
Ja of hij ligt 10 minuten voor me neus op mijn laptop haha zoals nuquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook eerst altijd 10 minuten met joint in de bek voordat je gaan smoken?Your beauty never ever scared me.![]()
mag ik iemands tetten zien? :3Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
Opbouw wel.
Ik luister dit nummer altijd op de wc. Lozing op de climax gegarandeerd.
Die pic bevat relatief veel textielquote:
Woord.![]()
mag ik prmissie te fapen of zou ik naar buiiten lopen en lekker chick vinde?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]Dit -- Parkiet is mijn papa
ipv de oude?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan je dat truukje eens herhalen?![]()
[ afbeelding ]Woord.![]()
nmee ik ga wel in mezelf lachen over michael jackson popDit -- Parkiet is mijn papa
pics van de chicks wel danquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
mag ik prmissie te fapen of zou ik naar buiiten lopen en lekker chick vinde?![]()
lol nee strakt word ik gearesteedr, en gene zorgen moira, zal niks doenquote:
van mij mag je allebei doen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
mag ik prmissie te fapen of zou ik naar buiiten lopen en lekker chick vinde?
Fuck the EBU.![]()
Ja daarom vroeg ik het even. Leek me een beetje zonde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hmmm daar staat wel de tekst bij he... doe maar niet neeHelemaal niet bij stilgestaan
Woord.![]()
En dan #26 openen, omdat we #23 dubbel haddenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:33 schreef CodeRood het volgende:
Bijna vol weer deze zie ik, dus k post maar ff![]()
![]()
Gratis koffie tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
lol nee strakt word ik gearesteedr, en gene zorgen moira, zal niks doen![]()
Good call, ik had het ws achteloos weggeflikkerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het even. Leek me een beetje zonde.![]()
![]()
NEEEEEEquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan #26 openen, omdat we #23 dubbel haddenFuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hmmm daar staat wel de tekst bij he... doe maar niet neeHelemaal niet bij stilgestaan
Misschien is het leuk om hem boven of onder je how-to nog extra te zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het even. Leek me een beetje zonde.
Fuck the EBU.![]()
Bitterlemon zit vast al klaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, ze kennen je ondertussen in FB, die fixen dat wel even voor je!
Woord.![]()
Haha dan vragen jullie het maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, ze kennen je ondertussen in FB, die fixen dat wel even voor je!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Bitterlemon zit vast al klaar![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
lol fap permissie is best geil maar ik fap noiet op fotso best triest lolquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Bedenk goed voor je de TT maakt. Ik verander hem niet meer
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: