H&m & bijenkorf dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
nouja 'mainstream' vind ik ook zo mainstream wordenzeg maar gewoon 'normaal' uiterlijk zonder gekke weird ass stijl ofzo
neequote:
O ja, dat ben ik ook trouwens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
neeik heb al jaren niet echt meer kleren gekocht
van vriendinnen 2e hands gekregen of een vriend/vriendin die wat voor me kocht, of kleren van jaren geleden bij de New Yorker en tegenwoordig werk ik bij de Bristol en hebben ze wel goedkope leuke dingen hangen.
Ik zei ook undercover-pauper
Mwah boeiend. Zolang de motten niet uit je kleren vliegen of je een pallet aan vlekken op je kleding hebt maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
neeik heb al jaren niet echt meer kleren gekocht
van vriendinnen 2e hands gekregen of een vriend/vriendin die wat voor me kocht, of kleren van jaren geleden bij de New Yorker en tegenwoordig werk ik bij de Bristol en hebben ze wel goedkope leuke dingen hangen.
Ik zei ook undercover-pauper
ja dat is wel waar, elke dag 15:00 je nest uit en het word met de dag laterquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn idd. Maar nog minder goed voor een "normaal" dag- en nachtritme
Het is ook politricks..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beest
Haha nee zo veel kan ik nou ook wel weer aan m'n uiterlijk bestedenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah boeiend. Zolang de motten niet uit je kleren vliegen of je een pallet aan vlekken op je kleding hebt maakt het niet zoveel uit.
Naja behalve sommige kleuren combinaties dan
Bekend fenomeen ja. Totdat je uiteindelijk helemaal geen daglicht meer ziet. Of dat de zon weer opkomtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja dat is wel waar, elke dag 15:00 je nest uit en het word met de dag later
Had ik wel verwachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee zo veel kan ik nou ook wel weer aan m'n uiterlijk besteden
nee daarom zijn we ook undercoverpaupersquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Bekend fenomeen ja. Totdat je uiteindelijk helemaal geen daglicht meer ziet. Of dat de zon weer opkomt
[..]
Had ik wel verwacht![]()
Bedoelde meer dat 2e hands of goedkoop niet per se er pauper uitziet.
(ben ook zo'n undercover pauper)
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik naar de supermarkt om bier te halen?
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik naar de supermarkt om bier te halen?
Klopt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee daarom zijn we ook undercoverpaupers
hier niet neequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Klopt!
Alleen nu zijn we dat niet meer vrees ik
Haha die zag ik net toevallig op tpb staanquote:
Soort van dr bibber met gore.quote:
Heb geen geluid, dus kan die gozer niet horen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik vind dat ventje dat 't speelt ook wel grappig
Jammerquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb geen geluid, dus kan die gozer niet horen.
Dat voorspelt veel goeds.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neezielig he
Maar straks weer ff een jointje doen
Voor mij ook pas weer in het weekend hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
vandaag geen j voor mij, vrijdag avond pas denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |