Bij mijne toen had ik ook niks veranderd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je automatisch bedoelt? Nee dat gaat het niet, daarom gaat het zo mis.
Eigenlijk klopt het best goed (jouwe ook), alleen de laatste 3 gaan nergens over.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Bij mijne toen had ik ook niks veranderd.dus als je nu die reeks lijst ziet klopt er geen hol van, wat toepasselijk voor een smoke reeks.
klopt weerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Bij mijne toen had ik ook niks veranderd.dus als je nu die reeks lijst ziet klopt er geen hol van, wat toepasselijk voor een smoke reeks.
Waar is het FB topic opeens heen überhaupt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Midnight_snack het volgende:
Volgens mij maar niet meer posten in FB
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het best goed (jouwe ook), alleen de laatste 3 gaan nergens over.Van 21 naar 23, naar 23, naar 25.
Nog geen sticky gemaakt denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar is het FB topic opeens heen überhaupt?
Ja hihi ik deed juist 23 dubbel om 't weer bij te trekken, maar is wel logisch als je dat ff vergeten wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef Midnight_snack het volgende:
Mja door een dubbele #23 dacht ik dat 25 aan de beurt was. Ik was even vergeten dat Smitjew 22 had overgeslagen.
Geen idee, ik dacht van niet, maar heb zelf nog geen topic geopend. Het kan ook dat een modje jouw TT ook heeft veranderd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Het is uit m'n PoHi verdwenen, dus het is helemaal weg. O ik zie het al, mijn post is verwijderd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog geen sticky gemaakt denk ik
Wat is Bitterlemon een zuurpruim, zeg
Voortaan maar Oerbeer of Mono DM'en als er iets moet gebeuren
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Hebben jullie allemaal naar L1 gekeken?
Dit trollen bevalt me wel.![]()
![]()
![]()
De camera was wel van L1, maar het had te weinig "nieuwswaarde"
Maar jullie hebben het filmpje op Youtube toch.
Oh vaag, ik heb er nog wel in gepostquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht van niet, maar heb zelf nog geen topic geopend. Het kan ook dat een modje jouw TT ook heeft veranderd.
[..]
Het is uit m'n PoHi verdwenen, dus het is helemaal weg.
En dat lijkt me nergens voor nodig. Het FB topic is toch ook gewoon bedoeld voor dit soort dingen? Dan moet je je niet laten wegjagen.
Dat is waar. Een stoner brandt zich niet 2 keer aan dezelfde joint.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh vaag, ik heb er nog wel in gepost
Ja joh, we zien wel. Misschien gebeurt 't ook wel nooit meer
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef Impect het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik faal
Whoe, gelukt! Zit op mobiel:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |