maar ik vind dronken zijn wel leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien maar ff wat water drinken dan hihi![]()
Sterkte kerel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omdat ik ge-unban benen ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
Maar dan hoef je niet nog dronkener te wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
maar ik vind dronken zijn wel leukik lach mijn kont eraf
Doe k ook vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Mano_ het volgende:
Hier ook een verse aangestoken
Ja het werkt elkaar tegen, maar joint+espresso=devine
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Sterkte, bro.
Geniet er samen van zo lang t nog kan!
dankjewel.quote:
quote:
wepoe zender?quote:
Oh das kut.. Sterkte!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omdat ik ge-unban benen ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
haha intro is al genialquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we een site dat www.youtube.com heet
ik hoopte om je mooie vrouwen handen te zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck dat
Ik heb geen tetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
ik heb wiet en tetten ipv bier en tetten
;") zolder autiequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
screw is een echte fokker, word geband gaat net zolang achter zijn pc zitten lurken en huilen tot zn ban over is..
De loyaliteit![]()
Haha xDquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik hoopte om je mooie vrouwen handen te zien.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En nu steek ik hem aan haha en pasta eten. Hij is wel pixelig geworden, maar fuck dat
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet in de op!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik krijg nou tantoe veel zin om ook nog wat te gaan halen
Wojo dikke skills jo..quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Scroll scroll scroll, fap fap fap.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had een pic gepost pagina(s) terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |