Ja, dan sta je wel wat scherperquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als je net een paar uur terug bent van je ban? kweenie
leuke is, heb alleen brood gegeten vanmiddag en dus lege maag + champagne, bier en wijn + nu nog weed = geniaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Best handig hoor, vasten. Slaat je bier harder in
oh gatsie dat is ook wel echt heel naarquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omdat ik ge-unban benen ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
nicequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag niet. Zes biertjes zodat ik lekker kan slapen straks.
zal ik doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh gatsie dat is ook wel echt heel naar![]()
Sterkte ermee en let ook een beetje op jezelf
hoe oud ben je eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
Ik blijf wel in dit topic als ik niet te irritant wordvoor jullie
meld maar even dank
ik ben 21 ah mijn ogen voelen als de geur die van drank komt.. heel kut alsof ik letterlijk gas in mijn brein heb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijkben ik alweer vergeten hihi
En nee hoor we slowchatten hier toch maar wat raak
thanksquote:
misschien maar ff wat water drinken dan hihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik ben 21 ah mijn ogen voelen als de geur die van drank komt.. heel kut alsof ik letterlijk gas in mijn brein heb.
Sterkte, bro.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omdat ik ge-unban benen ik ben dronken omdat mijn vader *misschien* niet lang meer heeft is nog niet zeker maar we moeten wel iets leuks doen he
maar ik vind dronken zijn wel leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien maar ff wat water drinken dan hihi![]()
Sterkte kerel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet nog dronkener te wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
maar ik vind dronken zijn wel leukik lach mijn kont eraf
Doe k ook vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Mano_ het volgende:
Hier ook een verse aangestoken
Ja het werkt elkaar tegen, maar joint+espresso=devine
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Sterkte, bro.
Geniet er samen van zo lang t nog kan!
dankjewel.quote:
quote:
wepoe zender?quote:
Oh das kut.. Sterkte!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
haha intro is al genialquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we een site dat www.youtube.com heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |