Hilarisch.quote:
1e verdieping 2e, 9 hoog meer info graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hilarisch.
Dus ik ben zo dronken dat ik zin heb om te schreeuwen dus dat doe ik even terwijl ik uit mijn raam pis. yoo
picsquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hilarisch.
Dus ik ben zo dronken dat ik zin heb om te schreeuwen dus dat doe ik even terwijl ik uit mijn raam pis. yoo
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hilarisch.
Kan wel haha. Ook al ben ik ooit uitgedroogd geraakt na de combi wiet & alcoholquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Unscrewed het volgende:
tijd voor wiet erbij? of is dat een dodelijke combinatie? vast niet
haha dat klinkt geniaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan wel haha. Ook al ben ik ooit uitgedroogd geraakt na de combi wiet & alcohol
ja jij vond mijn ban komisch.quote:
Ah was niet chill (heb anderhalf week gekotst, daardoor ook de uitdroging) maar ach haha.. Geef de schuld ook aan de hitte hehequote:
even misbruik maken van mijn dronke heid he? hhahquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
ik woon in een huis. was 2 verdiepingen hoogiemand keek en lach. nu moet ik kotsen
pics van je joint en enige uiting van je dronkenschap danquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
even misbruik maken van mijn dronke heid he? hhah
laat jij alles vast?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Unscrewed het volgende:
haha sorry maar kan amper iets fast laten, laat staan een foto maken
Dan ben je zo weer wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
tevens heb ik zin om kuttopics te maken en er als enige om in een duk te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |