Haha ja de voorste is sudokulover en de achterste is Mano_quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef Impect het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik faal
Whoe, gelukt! Zit op mobiel:P
Je ziet het er wel een beetje aan af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja de voorste is sudokulover en de achterste is Mano_
Haha ja FOK!kers zijn ook mensenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Je ziet het er wel een beetje aan af moet ik zeggen.
aightquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef HQ-Design het volgende:
BERT staat voor Blowen En Rijd Toch
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef HQ-Design het volgende:
BERT staat voor Blowen En Rijd Toch
Fucking gaar eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Dientje12 het volgende:
bn ff mobielquoten gaat kut
met mij goed jullie?
wrm ben je gaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Fucking gaar eigenlijk![]()
Maar voor de rest wel goed.
Even nalezen, daar heb ik niets van meegekregenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat is dat voor gezeik in FB man![]()
Ik ben niet eens stoned
Grotendeels weggehaald.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Even nalezen, daar heb ik niets van meegekregen
Hebben ze al weggehaald, omdat het OT moet zijn, gaan ze zelf beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Even nalezen, daar heb ik niets van meegekregen
Al 2 dagen op een rij slaapgebrek. Kan ik niet zo goed tegen en ben ik ook niet echt een ochtendmensquote:
Dan zijn we maar linkse hippies. Geen problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben ze al weggehaald, omdat het OT moet zijn, gaan ze zelf beginnen
Maar ging over dat wij linkse hippies maar niet te stoned moeten worden om elke keer te falen met TT's en daar te huilen![]()
ofzo
Ik ben geen linkse hippiequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dan zijn we maar linkse hippies. Geen problemen mee
Ooh, heb ik ook ik slaap meestal 6 uurtjese dan weer werkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Al 2 dagen op een rij slaapgebrek. Kan ik niet zo goed tegen en ben ik ook niet echt een ochtendmens
Ach ja, lekker belangrijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben ze al weggehaald, omdat het OT moet zijn, gaan ze zelf beginnen
Maar ging over dat wij linkse hippies maar niet te stoned moeten worden om elke keer te falen met TT's en daar te huilen![]()
ofzo
Wat ben je dan?quote:
Had gister 3 uur geslapen en vandaag maar net 5 kunnen halen. Dat is heul nie genoeg voor mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh, heb ik ook ik slaap meestal 6 uurtjese dan weer werken
nee volgens mij staan die reacties daar nog gewoon trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach ja, lekker belangrijk![]()
Wat zei je? "Chill! Steek een joint op ofzo!"?
haha, omdat bert nep was ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
KLB stond vol met klachten over L1 en Bert
ja ik vind dat ze de werkweek van 5 naar 3 moeten doen, hoe chillquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben je dan?
[..]
Had gister 3 uur geslapen en vandaag maar net 5 kunnen halen. Dat is heul nie genoeg voor mij
Nee, omdat hij gezegd had dat het uitgezonden ging worden zodat half ONZ zat te kijkenquote:
Hahah; goeie zet wel, ja hij had het toch al deels door?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, omdat hij gezegd had dat het uitgezonden ging worden zodat half ONZ zat te kijken![]()
Hij werkt bij L1 en had de camera enzo wel gewoon geregeld, incl. teasertje op YT vanmiddag. Maar hij trollt ons gewoon dubbel
Vanaf afgelopen zondag jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hahah; goeie zet wel, ja hij had het toch al deels door?
Dat zou wel beter zijn idd. Maar nog minder goed voor een "normaal" dag- en nachtritmequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ik vind dat ze de werkweek van 5 naar 3 moeten doen, hoe chill
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beestquote:
Aha een original skinhead dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beest
sexy-beestenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
een donder-op-met-je-politieke-voorkeuren-undercover-pauper-mainstream-chill-sexy-beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |