Waarom dan pas?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor mij ook pas weer in het weekend hoor.
Tja, ben je skaf neem nog een paf, ben je dat niet haal wat wietquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Midnight_snack het volgende:
Nou ik herinner me opeens weer zo'n vage gedachte van tijdens het skaffa zijn. Ik herinnerde me een vet feest waar ik ooit eens was(weet niet meer wat) en kon dat zo helemaal voor me zien. Toen bedacht ik me zo "wat gaaf, ik was daar ook!"Waardoor ik me dus nog beter voelde
![]()
![]()
Jaja vaag verhaal maar wat wil je.
Ik heb mijn tijd van dagelijks blowen wel gehad.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ben je skaf neem nog een paf, ben je dat niet haal wat wiet![]()
Oh zo ja, ach ik kan ook wel zonder..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd van dagelijks blowen wel gehad.
[..]
Die is wel mooi.
Bier laat je pissen als R. kellyquote:
Deze neger weet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bier laat je pissen als R. kelly
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze neger weet.
Ken 'm al heel lang, maar vind hem nog steeds vet.
Yep, heerlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, al jaren niet gehoord klinkt weer als nieuw
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ben je skaf neem nog een paf, ben je dat niet haal wat wiet![]()
quote:
Helloquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelf ook wat geprobeerd maar man man wat is het lang geleden dat ik ook maar iets met photoshop heb gedaan. Ik kan niks meer![]()
En Hoi
Nee vond dat ik beter even een paar dagen kon overslaan. Maar van het weekend doe ik weer vrolijk met jullie meequote:
Aah dat is ook niet erg natuurlijk, maar 't weekend is alweer snelquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee vond dat ik beter even een paar dagen kon overslaan. Maar van het weekend doe ik weer vrolijk met jullie mee
Inderdaad, tijd vliegt voorbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is ook niet erg natuurlijk, maar 't weekend is alweer snel
Maar de tieten zijn verstopt..quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
Wiet en tetten, zoals het hoort![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |