leuk jaquote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Manke het volgende:
Op twitter
Reap your heart out! We're pleased to announce Grim Fandango will also be available on PC, Mac, and Linux alongside PlayStation 4 and Vita!
HD remasterquote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Gehenna het volgende:
Tof!
maar enig idee of de game nog ergens een update krijgt of dat het gewoon een port is?
Ik denk gewoon een port met nieuwe graphics.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Gehenna het volgende:
Tof!
maar enig idee of de game nog ergens een update krijgt of dat het gewoon een port is?
Ik zit even te denken hoe dit ongeveer in z'n werk gaat. De achtergronden waren pre-renders, dus die zullen ze wel opnieuw renderen in een veel hogere resolutie. Maar ik vraag me af of ze karakters ook wat meer polygonen gaan geven, want die zijn wel erg hoekig als je er naar terug kijkt:quote:
Dat is altijd zo. Althans bij mij dan. Meerdere malen al teleurgesteld geweest als ik weer eens een oude game herspeelde.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Mijn herinneringen komen meer overeen met het rechter plaatje dan met de linker trouwensOude games lijken er altijd mooier uit te zien in mijn hoofd dan dat ze werkelijk waren
Hehe klopt, alle C64 games bleken achteraf ook totaal niet zo flitsend en soepel te zijn als mijn herinneringenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Althans bij mij dan. Meerdere malen al teleurgesteld geweest als ik weer eens een oude game herspeelde.
Eigenlijk moet je dat ook gewoon niet doen. Het maakt ze vaak ook minder goed dan in je herinnering heb ik het idee.
Idd, daar heb ik ook last van, toen was je zwaar onder de indruk omdat het weer mooier was dan voorheen, maar het ziet er eigenlijk niet meer uitquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zit even te denken hoe dit ongeveer in z'n werk gaat. De achtergronden waren pre-renders, dus die zullen ze wel opnieuw renderen in een veel hogere resolutie. Maar ik vraag me af of ze karakters ook wat meer polygonen gaan geven, want die zijn wel erg hoekig als je er naar terug kijkt:
Zoals ook wat fans bezig waren
[ afbeelding ]
Mijn herinneringen komen meer overeen met het rechter plaatje dan met de linker trouwensOude games lijken er altijd mooier uit te zien in mijn hoofd dan dat ze werkelijk waren
Leuk idd. Maar wel te kort en iets te simpel..quote:
Het gaat bij dat spel ook niet om de super moeilijke puzzels maar meer om het verhaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:54 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Leuk idd. Maar wel te kort en iets te simpel..
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag op hun telefoon spelen:
https://play.google.com/s(...)cummvm.scummvm&hl=en
SCUMMVM op je android
Ja dit is echt een voordeel voor Android tov iOSquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag op hun telefoon spelen:
https://play.google.com/s(...)cummvm.scummvm&hl=en
SCUMMVM op je android
Dit draait toch ook al jaren op Android, of mis ik nu iets?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb al jaren scummvm op mijn pandora, sterker nog ik heb verreweg de meeste adventures in de trein gespeeld
(grappig dat ik nooit door heb dat dat soort dingen niet op android lopen ik verwacht altijd dat android dat al lang en breed heeft, zo hoorde ik ook dat recent de DS emulator die een jaar geleden op de pandora verscheen nu ook voor android gereleased is maar dat je er daar voor moet betalen)
Oh ik begreep erasmo verkeerd hij kondigde het aan alsof het iets nieuws was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit draait toch ook al jaren op Android, of mis ik nu iets?
Maar daar is (net als de N64) de besturing/controller toch aardig complex, is dat wel speelbaar op een telefoon?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb het al sinds 2008 ofzo hoorMaar veel mensen weten niet dat het bestaat. Android is echt ideaal voor emulators, een beetje telefoon draait gewoon gamecube.
ah dan begreep ik je verkeerd, en android is niet ideaal voor emulators want touchscreenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb het al sinds 2008 ofzo hoorMaar veel mensen weten niet dat het bestaat. Android is echt ideaal voor emulators, een beetje telefoon draait gewoon gamecube.
Voor Adventure games is het wel te doen met het on-screen toetsenbord, als je sneller werk nodig hebt kun je er een controller aan hangen via de usb-poort.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Maar daar is (net als de N64) de besturing/controller toch aardig complex, is dat wel speelbaar op een telefoon?
ik hou het wel bij mijn pandoraquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor Adventure games is het wel te doen met het on-screen toetsenbord, als je sneller werk nodig hebt kun je er een controller aan hangen via de usb-poort.
Mooi dingetje hoor, is de Shield ook niet wat voor jou dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik hou het wel bij mijn pandora
en over een klein jaartje hopelijk de pyra
GAM / De Pandora en de Dragonbox Pyra handhelds #5
Ik blijf denk ik bij dit project ik vind de openheid nogal wat charme hebben, je mag werkelijk alles met dat apparaat, met als mooi zichtbaar voorbeeld wel het CPU snelheid schuifje op de desktop dat heb ik nog bij geen enkel ander apparaat gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooi dingetje hoor, is de Shield ook niet wat voor jou dan?
oehquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Het zou wellicht iets kunnen zijn:
GAMESCOM 2014: ACTIVISION TEASES SIERRA RESURRECTION
http://au.ign.com/article(...)-sierra-resurrection
Toch een groot fan van Sierra, maar vraag me af wat er mogelijk is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oehspannend
(al was ik altijd meer lucasarts dan sierra maar ook sierra heeft erg toffe spellen gemaakt)
Denk ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Toch een groot fan van Sierra, maar vraag me af wat er mogelijk is.
Lorey en Cori Cole zijn met een Quest for Glory achtige game bezig via Kickstarter.
Jane Jensen is met haar eigen studio bezig.
Ken en Robert Williams heb ik geen idee van.
Al Lowe doet niets meer met games voor zover ik weet.
Activision heeft de rechten nog op Gabriel Knight, als Gabriel Knight 4 door Jane Jensen wordt gedaan onder de Sierra vlag spring ik een gat in de lucht.
Denk eerder dat er een Sierra-HD-Collection ofzo komt.
Same here, heb wel een aantal Sierra's gespeeld, maar die waren soms gewoon enorm frustrerend qua gameplay/saven etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oehspannend
(al was ik altijd meer lucasarts dan sierra maar ook sierra heeft erg toffe spellen gemaakt)
Crash is al jaren geen viable franchise meer en Spyro is opgegaan in het gehele Skylanders gebeuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Denk ik ookof er komen nieuwe versies van crash bandicoot en spyro the dragon
Conquest of the Longbowquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me een robin hood spel van sierrawas wel grappig boogschieten.
yupquote:Was phantasmagoria ook niet van sierra trouwens?
Tja telltale heeft zich volledig op de walking dead achtige games gestort...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Telltale werkte een tijdje aan een Kings Quest-spel (remake? vervolg? weet ik even niet meer) maar die hebben de rechten laten verlopen zonder het spel af te maken, dus die liggen weer bij Activision.
Ik vond wolf among us ijzersterk beginnen, zelfs leuker dan walking dead. De episodes die daarna kwamen vond ik wel wat teleurstellend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja telltale heeft zich volledig op de walking dead achtige games gestort...
the wolf among us vond ik trouwens behoorlijk meh, dit type spellen ga ik denk ik niet meer kopen.
Ze komen iig terug, ik heb woensdag een afspraak op gamescom die als geheim werd gemeld door Activsion. Ben benieuwd wat ik ga zien. Hopelijk gaan ze het niet verneuken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Het zou wellicht iets kunnen zijn:
GAMESCOM 2014: ACTIVISION TEASES SIERRA RESURRECTION
http://au.ign.com/article(...)-sierra-resurrection
Ja de eerste episode vond ik erg leuk, de rest mehquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond wolf among us ijzersterk beginnen, zelfs leuker dan walking dead. De episodes die daarna kwamen vond ik wel wat teleurstellend.
Ze gaan trouwens ook een Game of Thrones game doen, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Deze had ik gesteund op IndieGoGo maar door de reviews (constant op onvoorspelbare en onlogische plekken doodgaan en dergelijke) niet gespeeld, ik hou er niet zo van als je steeds weer na een paar minuten doodgaat en het weer opnieuw moet proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb daar eigenlijk nooit zo veel last van ik speel vooral oude spellen... ik vind het wel goed dat ze langzaam weer terug gaan naar wat eenvoudiger controls, er is echt zo'n periode geweest dat je voor een game een half boekwerk door moest voordat je iets kon...
Ik zag trouwens deze trailer waar ik ook wel erg benieuwd naar ben
http://www.gamekings.tv/videos/gods-will-be-watching-review/
een soort adventure waarbij het antwoord op de puzzle per keer verschilt... hij wordt omschreven als erg moeilijk maar hij lijkt me wel de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |