abonnement Unibet Coolblue
pi_143155566
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:D ik heb al jaren scummvm op mijn pandora, sterker nog ik heb verreweg de meeste adventures in de trein gespeeld :D

(grappig dat ik nooit door heb dat dat soort dingen niet op android lopen ik verwacht altijd dat android dat al lang en breed heeft, zo hoorde ik ook dat recent de DS emulator die een jaar geleden op de pandora verscheen nu ook voor android gereleased is maar dat je er daar voor moet betalen :P )
Dit draait toch ook al jaren op Android, of mis ik nu iets? :P
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 09:19:12 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143155582
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dit draait toch ook al jaren op Android, of mis ik nu iets? :P
Oh ik begreep erasmo verkeerd hij kondigde het aan alsof het iets nieuws was.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143155584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb het al sinds 2008 ofzo hoor ;) Maar veel mensen weten niet dat het bestaat. Android is echt ideaal voor emulators, een beetje telefoon draait gewoon gamecube.
Maar daar is (net als de N64) de besturing/controller toch aardig complex, is dat wel speelbaar op een telefoon?
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 09:20:29 #229
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143155619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb het al sinds 2008 ofzo hoor ;) Maar veel mensen weten niet dat het bestaat. Android is echt ideaal voor emulators, een beetje telefoon draait gewoon gamecube.
ah dan begreep ik je verkeerd, en android is niet ideaal voor emulators want touchscreen :D

(afgezien van de laag meuk die je moet draaien)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:22:02 #230
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143155647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:19 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Maar daar is (net als de N64) de besturing/controller toch aardig complex, is dat wel speelbaar op een telefoon?
Voor Adventure games is het wel te doen met het on-screen toetsenbord, als je sneller werk nodig hebt kun je er een controller aan hangen via de usb-poort.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 09:23:05 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143155672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Voor Adventure games is het wel te doen met het on-screen toetsenbord, als je sneller werk nodig hebt kun je er een controller aan hangen via de usb-poort.
ik hou het wel bij mijn pandora :D

en over een klein jaartje hopelijk de pyra :9~

GAM / De Pandora en de Dragonbox Pyra handhelds #5
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:24:30 #232
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143155700
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik hou het wel bij mijn pandora :D

en over een klein jaartje hopelijk de pyra :9~

GAM / De Pandora en de Dragonbox Pyra handhelds #5
Mooi dingetje hoor, is de Shield ook niet wat voor jou dan?
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 09:27:47 #233
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143155772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Mooi dingetje hoor, is de Shield ook niet wat voor jou dan?
Ik blijf denk ik bij dit project ik vind de openheid nogal wat charme hebben, je mag werkelijk alles met dat apparaat, met als mooi zichtbaar voorbeeld wel het CPU snelheid schuifje op de desktop dat heb ik nog bij geen enkel ander apparaat gezien :D :P Ik denk trouwens ook niet dat ik zonder toetsenbord zou kunnen :P

(krijg trouwens vandaag mijn geupgrade pandora nu het 1 GHz modelletje met iets meer geheugen, grappig om te zien dat hij ondanks een, voor de telefoon wereld, slechte chip toch heel veel dingen beter draait dan telefoons met betere chips)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:42:36 #234
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_143172420
Ik heb drie steam coupons voor 60% korting op Broken Sword 5 The Serpent's Curse. Deze zijn 'Tradeable, Not Marketable' wat dat ook moge inhouden. Kan ik ze dan weggegeven? Hier iemand interesse? Geldig tot 15 augustus (let op, volgende week ben ik van dinsdag tot en met zaterdag weg dus uiterlijk maandag reageren)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_143199805
Het zou wellicht iets kunnen zijn:

GAMESCOM 2014: ACTIVISION TEASES SIERRA RESURRECTION

http://au.ign.com/article(...)-sierra-resurrection
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:34:37 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143199835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Het zou wellicht iets kunnen zijn:

GAMESCOM 2014: ACTIVISION TEASES SIERRA RESURRECTION

http://au.ign.com/article(...)-sierra-resurrection
oeh :9 spannend

(al was ik altijd meer lucasarts dan sierra maar ook sierra heeft erg toffe spellen gemaakt)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143199934
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

oeh :9 spannend

(al was ik altijd meer lucasarts dan sierra maar ook sierra heeft erg toffe spellen gemaakt)
Toch een groot fan van Sierra, maar vraag me af wat er mogelijk is.
Lorey en Cori Cole zijn met een Quest for Glory achtige game bezig via Kickstarter.
Jane Jensen is met haar eigen studio bezig.
Ken en Robert Williams heb ik geen idee van.
Al Lowe doet niets meer met games voor zover ik weet.

Activision heeft de rechten nog op Gabriel Knight, als Gabriel Knight 4 door Jane Jensen wordt gedaan onder de Sierra vlag spring ik een gat in de lucht.
Denk eerder dat er een Sierra-HD-Collection ofzo komt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:39:17 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143199985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Toch een groot fan van Sierra, maar vraag me af wat er mogelijk is.
Lorey en Cori Cole zijn met een Quest for Glory achtige game bezig via Kickstarter.
Jane Jensen is met haar eigen studio bezig.
Ken en Robert Williams heb ik geen idee van.
Al Lowe doet niets meer met games voor zover ik weet.

Activision heeft de rechten nog op Gabriel Knight, als Gabriel Knight 4 door Jane Jensen wordt gedaan onder de Sierra vlag spring ik een gat in de lucht.
Denk eerder dat er een Sierra-HD-Collection ofzo komt.
Denk ik ook :D of er komen nieuwe versies van crash bandicoot en spyro the dragon
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:39:38 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143199995
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

oeh :9 spannend

(al was ik altijd meer lucasarts dan sierra maar ook sierra heeft erg toffe spellen gemaakt)
Same here, heb wel een aantal Sierra's gespeeld, maar die waren soms gewoon enorm frustrerend qua gameplay/saven etc.

Ik heb geen moeite met een moeilijk spel, wel met spellen waar je elke keer weer hetzelfde moet doen als je een keer dood bent.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143200206
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Denk ik ook :D of er komen nieuwe versies van crash bandicoot en spyro the dragon
Crash is al jaren geen viable franchise meer en Spyro is opgegaan in het gehele Skylanders gebeuren.
Die verwacht ik beiden zeer zeker niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:48:45 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143200284
Ik herinner me een robin hood spel van sierra :D was wel grappig boogschieten.

Was phantasmagoria ook niet van sierra trouwens?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143200301
Lighthouse <3
pi_143200311
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me een robin hood spel van sierra :D was wel grappig boogschieten.
Conquest of the Longbow

quote:
Was phantasmagoria ook niet van sierra trouwens?
yup :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:17:32 #244
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_143203025
Telltale werkte een tijdje aan een Kings Quest-spel (remake? vervolg? weet ik even niet meer) maar die hebben de rechten laten verlopen zonder het spel af te maken, dus die liggen weer bij Activision.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:18:55 #245
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143203069
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Telltale werkte een tijdje aan een Kings Quest-spel (remake? vervolg? weet ik even niet meer) maar die hebben de rechten laten verlopen zonder het spel af te maken, dus die liggen weer bij Activision.
Tja telltale heeft zich volledig op de walking dead achtige games gestort...

the wolf among us vond ik trouwens behoorlijk meh, dit type spellen ga ik denk ik niet meer kopen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:48:53 #246
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_143206038
Net weer een adventure game uitgespeeld op de iPhone :) 'Device 6', ook weer een vrij uniek spelletje, het is een soort text-based adventure, maar dan met interactieve delen en puzzels, die soms nog knap lastig zijn. Het leek wat op een interactieve 'House of leaves' van Danielewski. Het verhaal greep me direct en bleef tot het laatst (wat overigens nog geen 2 uur later was :P) interessant :)

nee, jij dan!
pi_143206413
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja telltale heeft zich volledig op de walking dead achtige games gestort...

the wolf among us vond ik trouwens behoorlijk meh, dit type spellen ga ik denk ik niet meer kopen.
Ik vond wolf among us ijzersterk beginnen, zelfs leuker dan walking dead. De episodes die daarna kwamen vond ik wel wat teleurstellend.

Ze gaan trouwens ook een Game of Thrones game doen, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :P
Conscience do cost.
pi_143211269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Het zou wellicht iets kunnen zijn:

GAMESCOM 2014: ACTIVISION TEASES SIERRA RESURRECTION

http://au.ign.com/article(...)-sierra-resurrection
Ze komen iig terug, ik heb woensdag een afspraak op gamescom die als geheim werd gemeld door Activsion. Ben benieuwd wat ik ga zien. Hopelijk gaan ze het niet verneuken...

Edit: Gezien activision alleen maar cod, destiny en skylanders heeft moet het wel sierra zijn. Anders ga ik huilen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Pheno op 08-08-2014 22:20:16 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:12:55 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143227432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vond wolf among us ijzersterk beginnen, zelfs leuker dan walking dead. De episodes die daarna kwamen vond ik wel wat teleurstellend.

Ze gaan trouwens ook een Game of Thrones game doen, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :P
Ja de eerste episode vond ik erg leuk, de rest meh
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 10 augustus 2014 @ 09:01:45 #250
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_143252676
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb daar eigenlijk nooit zo veel last van ik speel vooral oude spellen :D ... ik vind het wel goed dat ze langzaam weer terug gaan naar wat eenvoudiger controls, er is echt zo'n periode geweest dat je voor een game een half boekwerk door moest voordat je iets kon...

Ik zag trouwens deze trailer waar ik ook wel erg benieuwd naar ben

http://www.gamekings.tv/videos/gods-will-be-watching-review/

een soort adventure waarbij het antwoord op de puzzle per keer verschilt... hij wordt omschreven als erg moeilijk maar hij lijkt me wel de moeite waard.
Deze had ik gesteund op IndieGoGo maar door de reviews (constant op onvoorspelbare en onlogische plekken doodgaan en dergelijke) niet gespeeld, ik hou er niet zo van als je steeds weer na een paar minuten doodgaat en het weer opnieuw moet proberen.

Goed nieuws:

PRESS RELEASE
GODS WILL BE WATCHING: ‘MERCY UPDATE’ NOW AVAILABLE

- Your Prayers to the Gods Have Been Answered As Deconstructeam Releases New Settings So You Stop Dying All The Time -

Valencia, Spain

Deconstructeam and Devolver Digital have released the “Mercy Update” for the indie thriller Gods Will Be Watching on Steam, Humble and GOG, bringing sweet relief to those gamers that found the harder paths through the game a bit too hard. The update to the critically lauded title brings new challenge settings that adjust the game’s overall difficulty and a new option to remove the element of chance from decisions made throughout the game. It’s still no cakewalk though, chumps.

Meet the dev team next week: gamescom@cosmocover.com

Trailer:
“The team is very happy with the release of Gods Will Be Watching and the reception of the intense challenge we set out to deliver, but we’ve also been listening carefully to all the feedback, and we want to make the game as accessible as possible to every kind of player”, said Deconstructeam designer Jordi de Paco. “The Mercy Update is the result of our team’s discussions with both fans and critics, refining the game and creating new settings that allow more gamers to experience Gods Will Be Watching at a comfortable challenge level.“

New challenge settings range from Original Mode, which keeps the game’s full difficulty intact, to a new Puzzle Mode that removes all elements of chance and Narrative Mode for gamers looking to just experience the story with minimal obstacles to success.

Gods Will Be Watching is a minimalistic “point and click thriller” centered on despair, commitment, and sacrifice as players face intriguing puzzles and tough decisions that will affect their entire crew’s wellbeing. Set against the backdrop of an interstellar struggle, Gods Will Be Watching follows Sgt. Burden and his crew in six tense chapters that examine a multitude of mature themes ranging from hostage situations and wilderness survival to biological weapon prevention and agonizing torture scenarios. Players are faced with incredibly difficult choices as their mental fortitude and personal limits are tested in every scenario. Each decision is crucial and players will need to choose between the lives of their team and the saving the world from genocide.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')