leuk jaquote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Manke het volgende:
Op twitter
Reap your heart out! We're pleased to announce Grim Fandango will also be available on PC, Mac, and Linux alongside PlayStation 4 and Vita!
HD remasterquote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Gehenna het volgende:
Tof!
maar enig idee of de game nog ergens een update krijgt of dat het gewoon een port is?
Ik denk gewoon een port met nieuwe graphics.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Gehenna het volgende:
Tof!
maar enig idee of de game nog ergens een update krijgt of dat het gewoon een port is?
Ik zit even te denken hoe dit ongeveer in z'n werk gaat. De achtergronden waren pre-renders, dus die zullen ze wel opnieuw renderen in een veel hogere resolutie. Maar ik vraag me af of ze karakters ook wat meer polygonen gaan geven, want die zijn wel erg hoekig als je er naar terug kijkt:quote:
Dat is altijd zo. Althans bij mij dan. Meerdere malen al teleurgesteld geweest als ik weer eens een oude game herspeelde.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Mijn herinneringen komen meer overeen met het rechter plaatje dan met de linker trouwensOude games lijken er altijd mooier uit te zien in mijn hoofd dan dat ze werkelijk waren
Hehe klopt, alle C64 games bleken achteraf ook totaal niet zo flitsend en soepel te zijn als mijn herinneringenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Althans bij mij dan. Meerdere malen al teleurgesteld geweest als ik weer eens een oude game herspeelde.
Eigenlijk moet je dat ook gewoon niet doen. Het maakt ze vaak ook minder goed dan in je herinnering heb ik het idee.
Idd, daar heb ik ook last van, toen was je zwaar onder de indruk omdat het weer mooier was dan voorheen, maar het ziet er eigenlijk niet meer uitquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zit even te denken hoe dit ongeveer in z'n werk gaat. De achtergronden waren pre-renders, dus die zullen ze wel opnieuw renderen in een veel hogere resolutie. Maar ik vraag me af of ze karakters ook wat meer polygonen gaan geven, want die zijn wel erg hoekig als je er naar terug kijkt:
Zoals ook wat fans bezig waren
[ afbeelding ]
Mijn herinneringen komen meer overeen met het rechter plaatje dan met de linker trouwensOude games lijken er altijd mooier uit te zien in mijn hoofd dan dat ze werkelijk waren
Leuk idd. Maar wel te kort en iets te simpel..quote:
Het gaat bij dat spel ook niet om de super moeilijke puzzels maar meer om het verhaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:54 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Leuk idd. Maar wel te kort en iets te simpel..
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag op hun telefoon spelen:
https://play.google.com/s(...)cummvm.scummvm&hl=en
SCUMMVM op je android
Ja dit is echt een voordeel voor Android tov iOSquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag op hun telefoon spelen:
https://play.google.com/s(...)cummvm.scummvm&hl=en
SCUMMVM op je android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |